Och arme....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn worstebroodjes zijn zo goed als verkoold
Waar het komt is het toch donkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:17 schreef Offy het volgende:
Dat zwarte krab je er zo vanaf met een vorkje, ziet niemand meer iets van
Ik heb even een deja-vu trouwensquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had gewoon een wekker moeten zetten
Oh ohquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
over simpelveld gesproken peter, ik moet je nog mailen
er gaan een paar mensen mee
Op de bank zitten wachten totdat je afspraak komt (die dus niet komt) is ook slecht voor vriendschappenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Op de bank in slaap vallen is niet goedSlecht voor je nek ook
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Op de bank zitten wachten totdat je afspraak komt (die dus niet komt) is ook slecht voor vriendschappen
Reminder to self: uit de buurt blijven van Offy.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:08 schreef Offy het volgende:
* Offy heeft straks lekker soepje met knoflook en kruidenboter
Nee hoor, ze stonden hier al de hele tijd in een mapje te wachten.quote:En meer dan een jaar geleden! (Je hebt ze niet toch nu pas ingescand?![]()
)
Tenzij vriendjelief precies hetzelfde heeft gegetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Offy hoeft niet meer te zoenen vanavond?
Ah, ruziequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Offy het volgende:
of er nog gezoend gaat worden vanavond gaat jou niets aan![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Offy het volgende:
Maar ik zie nu dus pas dat ik stokbrood ipv knoflook had moeten typen
is het morgen beter?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gewoon
![]()
![]()
Nou ja....het was toch geen mooie zonsondergang geworden hieroDus het is maar goed dat jullie niet deze kant op zijn gekomen
Ik betwijfel het als ik de weersvoorspellingen bekijk. Maar goed....gister was het ook opeens strakblauw zeg maarquote:
Iedereen maakt wel een foutjequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Offy het volgende:
Maar ik zie nu dus pas dat ik stokbrood ipv knoflook had moeten typen
asˇsoˇnanˇtie (de ~ (v.), ~s)quote:
Niets anders te doen dan de Dikke van Dale na te kijken, mevrouw Offyquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:12 schreef Offy het volgende:
[..]
asˇsoˇnanˇtie (de ~ (v.), ~s)
1 rijm waarin de klinkers overeenkomen => halfrijm, klinkerrijm
Er bestaat een woord voor
Kennis is machtquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
Niets anders te doen dan de Dikke van Dale na te kijken, mevrouw Offy![]()
Hmm, ik moet het tosti-ijzer maar weer eens uit zijn winterslaap halen jaquote:wanneer is het weer tosti-eet-tijd bij jou![]()
Tja. Uhm. Nou. Weet je. Dat gaat niet helemaal lukken aan deze kantquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Kennis is machten zo leer je nog eens wat
[..]
Hmm, ik moet het tosti-ijzer maar weer eens uit zijn winterslaap halen ja
(Hoe staat het trouwens met die Artismeet die perse voor 30 april moest gebeuren?)
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Tja. Uhm. Nou. Weet je. Dat gaat niet helemaal lukken aan deze kant![]()
Sorryquote:
Dat is nog eens een lange termijn planning!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar 28 april ga ik naar Londen, 6 mei naar Simpelveld, 7 mei krijg ik Debsterr over de vloer met nog wat aanhang en zo, 14 mei ben ik jarig, 20 mei komen er eters en 24 mei moet ik mijn afstudeerzooi inleveren
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder onsquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lange termijn planning!Ik plan zelden meer dan twee weken vooruit!
Geen tosti voor PdeHoogquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
SorryMaar 28 april ga ik naar Londen, 6 mei naar Simpelveld, 7 mei krijg ik Debsterr over de vloer met nog wat aanhang en zo, 14 mei ben ik jarig, 20 mei komen er eters en 24 mei moet ik mijn afstudeerzooi inleveren
Ik doe anders minstens 60 uur per week nuttige dingen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder ons
ik ruim 60 afgelopen week.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder ons
bier drinken telt nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik doe anders minstens 60 uur per week nuttige dingen!
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef Offy het volgende:
[..]
Geen tosti voor PdeHoog(maar er valt wel te onderhandelen, 2 ham/kaas-tosti's voor je Apollo 13-boekje en we hebben het er niet meer over
)
Van de 28e tot de 30equote:Hoe lang blijf je in Londen? Ik wil mee!
Hmmm...ik moet nog steeds etenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nu tv kijken en toastjes met brie eten.Tot later allemaal!
Ik kan er nog steeds niet van slapen 's nachts dat we precies dezelfde hebben, maar dat ik het boekje niet kreegquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Wil je zo graag dat Apollo-13-boekje
Je mag hem hebben hoor
Wanneer kom je hem halen
quote:Van de 28e tot de 30eWas een verjaardagscadeau voor mijn moeder
Die heeft nooit gevlogen en wil heel graag een keer Londen zien
Dus op naar Londen dan maar
Heeeeeeeeeel vervelend
Slim!quote:En aangezien ik dit keer wat beter ben voorbereid ga ik hele coole foto's maken van de wisseling van de wacht bij Buckingham PalaceIk dump mijn moeder op een plek waar ze alles goed kan zien en ik ga zelf op een fotografisch interessantere lokatie staan
Zoals ik al zei: wanneer kom je hem halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet van slapen 's nachts dat we precies dezelfde hebben, maar dat ik het boekje niet kreegJe weet mijn adres, ik denk dat 1 postzegel wel genoeg is
Je moest eens weten hoe lief ik altijd benquote:Wat lief!
[..]
Londen is heel gaaf om foto's te makenquote:Slim!Ik ben al een paar keer in Engeland geweest, maar nog nooit in Londen, volgende keer toch maar een dagje of 2 extra inplannen, volgens mij kan je daar hele gave foto's maken
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals ik al zei: wanneer kom je hem halen![]()
Je matras ligt al klaar
Dit keer graag geen koffie morsen
quote:Je moest eens weten hoe lief ik altijd ben
Wist je dat ik ook bijna jarig ben?quote:Londen is heel gaaf om foto's te makenUberhaupt is Londen een gave stad
Ik heb wel indruk gemaakt geloof ik hequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:59 schreef Offy het volgende:
[..]
En weer aardbeitjes met suiker als ontbijt?(en brownies voor in de trein terug naar huis?
)
[..]
Nee. Vertelquote:Wist je dat ik ook bijna jarig ben?
Jahoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Vertel![]()
En mag ik dan ook op je feestje komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |