preaustquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat er geloof ik wel in.
maar ik ben zo gehecht aan dezequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Gelukkig istie wel veilig aangekomen in Londen, nu hopen dattie weer veilig terug komt. Anders blijft de SC zo saai
![]()
.
Achhh. Zou je niet gewoon een nieuwe kopen dan
?
*geeft een snelle rugmassage*quote:
Zo, wat een lichamelijk contact weer op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*geeft een snelle rugmassage*
je kunt het wel
*zwijmel*quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, wat een lichamelijk contact weer op de zaterdagmiddag.
Tsjaa, digitaal lichamelijk contact is zo moeilijk vast te leggen hequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Dames het is hier wel FOT hedus waar blijven die foto's van al dat lichamelijk contact?
![]()
ja, daar is lekker veel van terechtgekomen, ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zette mezelf aan het werk hoor.
Maar ik heb een excuus, echt waar!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, daar is lekker veel van terechtgekomen, ook
smoesjes, ga maar alles met de hand doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:50 schreef Debsterr het volgende:
De computer doet lekker niet wat ik wil, nou kan ik geen huiswerk doen. Morgen weer
.
Ik ben al een beetje aan het schrijvenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
smoesjes, ga maar alles met de hand doen.
hier heb je een pen
quote:
Ik wou je alleen maar helpenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
niet te bijdehand he! Je was lief, maar nu...
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Druk met andere topics lezen, ja.
Ja, maar, die weet ik niet te vinden hier thuisquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haal nog eens een biertje anders? 'T is jouw beurt
Nee jij zuipt 's avonds al genoegquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef Subhuman het volgende:
Het is nog niet eens avond en nu al aan het bier?Dat zou zelfs ik niet doen!
ja vorig weekend nogquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
Ben nu pas vrijquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb deze foto gemaakt op 15 januari 2005, om het 135 mm f/3.5 objectief dat ik toen net had te testen.
Clique!
Edit: Ow, hij is te groot.
Ben woensdag pas vrijquote:
Aha... dan ben ik ook vrijquote:
vertelquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
Goede-bijna-avond
Werken was wel lekker. Heb me rot gelachen om mijn collega's
Zij waren chagrijnig en/of ziekjesquote:
Hoi Offyquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef Offy het volgende:
Ha Xil
Leedvermaak doet het altijd goed ja
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijk(zit wel een beetje een blauwe waas overheen, of lijkt dat maar?)
En meer dan een jaar geleden! (Je hebt ze niet toch nu pas ingescand?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Subhuman het volgende:
Dat zou zomaar kunnen.Maar het was ook koud immers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |