ja vorig weekend nogquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
Ben nu pas vrijquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb deze foto gemaakt op 15 januari 2005, om het 135 mm f/3.5 objectief dat ik toen net had te testen.
Clique!
Edit: Ow, hij is te groot.
Ben woensdag pas vrijquote:
Aha... dan ben ik ook vrijquote:
vertelquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
Goede-bijna-avond
Werken was wel lekker. Heb me rot gelachen om mijn collega's
Zij waren chagrijnig en/of ziekjesquote:
Hoi Offyquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef Offy het volgende:
Ha Xil
Leedvermaak doet het altijd goed ja
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijk(zit wel een beetje een blauwe waas overheen, of lijkt dat maar?)
En meer dan een jaar geleden! (Je hebt ze niet toch nu pas ingescand?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Subhuman het volgende:
Dat zou zomaar kunnen.Maar het was ook koud immers!
Och arme....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn worstebroodjes zijn zo goed als verkoold
Waar het komt is het toch donkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:17 schreef Offy het volgende:
Dat zwarte krab je er zo vanaf met een vorkje, ziet niemand meer iets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |