Bijvoorbeeld door Heerenveen te verslaan in een duel om de laatste UEFA-cup plaats.quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Noca het volgende:
maar kan nog mooier gaan worden!!
weet ik ook wel maar ik houd van positief denken.quote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef clauwheee het volgende:
Venom.. 'gewoon' zal het niet gaan denk ik. Ik denk dat we nog twee moeilijke wedstrijden tegemoet gaan.
ja, het liefst met 3-0quote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Noca het volgende:
Woensdag moet er gewonnen worden van Utrecht inderdaad, dan hebben we nog kans de laatste speelronde. Helemaal als Ajax ook nog punten gaat verspelen. We zullen zien
Inderdaad, maar Utrecht heeft ook verloren. Je kunt niet alles hebben...quote:Op zondag 9 april 2006 19:41 schreef Prosac het volgende:
zonde dat ajax toch ineens die 3 punten pakt van AZ..
quote:Op maandag 10 april 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief woensdag tegen Utreg
quote:Op maandag 10 april 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief woensdag tegen Utreg
De man heeft gewoon een hoge pet op van FC Grunn, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Loopt Paultjuh in dit topic ook al zielig te doen?
Ik ben gewoon bangquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De man heeft gewoon een hoge pet op van FC Grunn, daar is niks mis mee.![]()
![]()
Morgen als het goed is. Jij?quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Cruoninga het volgende:
Hebben jullie al kaarten voor Twente Clauw en Noca?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Noca het volgende:
Mooi nog dat we een punt pakken daar in Eindhoven.
Nu de laatste 2 wedstrijden pakken...en dan maar zien wat het wordt. Seizoen is sowieso al geslaagd natuurlijk, maar kan nog mooier gaan worden!!
Nog mensen hier die volgende week meegaan naar Twente?
Als het goed is wel.quote:
Alleen als je lief bent hè!quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
* Joagertje gaat met Noca en Clauwhee![]()
Ikke ben altijd lief, weet je tochquote:
Niet verkeerd. Had van mij niet gehoeven, maar als ze gesponsord worden heb ik er weinig problemen mee.quote:Nieuwe scoreborden voor Euroborg
11 april, 12:23 uur
Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen stelt Bos Nieuwe Media twee geavanceerde beeldschermen aan FC Groningen ter beschikking. Op deze mega-schermen, van maar liefst zes bij vijf meter, kunnen de toeschouwers in stadion Euroborg onder meer de tijd, de stand en de herhalingen van doelpunten zien.
idd mn wereld vergaat als FCU morgen niet wintquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus paultjuhhhJe doet net alsof het het einde van de wereld is als jullie morgen geen punten pakken
Relax man! Over 24 uur weet je meer, nog ff volhouden
Het was maar een grolletje hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Gaat een end heen Paultjuh ... zelfs als je verliest heb je nog kans. Doe eens effe normaal zeg!
Kijk nou ff in het FCU topic wil jequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Ja Paulus, ik zal ook niet blij zijn, maar kansloos ben je dan nog steeds niet. Je hebt het alleen niet langer helemaal in eigen hand.
goed ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Corksterr het volgende:
Laat Utrecht maar winnen en Ajax een punt pakken...
Ik wilde Sparta zeggen, maar toen was de Euroborg er nog niet of course.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Niemand wint van FcG in de Euroborg, dus ook Utreg niet vanavond. Punt.
Dankjewelquote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef Druppel het volgende:
Alle Groningen supporters. Succes vanavond dat het maar een spannende en leuke wedstrijd mag worden![]()
Doe maar 2-3 ofso.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef Druppel het volgende:
Alle Groningen supporters. Succes vanavond dat het maar een spannende en leuke wedstrijd mag worden![]()
Je vergeet een club die ook moet winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef deejaylethal het volgende:
Vanavond moet FC Groningen winnen, net zoals Ajax. Het zou genieten zijn als de FC gegarandeerd Uefa Cup speelt. Bovendien wil ik nog wel eens zien hoe AZ het tegen de Groningers doet in de Euroborg...
M2 over 3 uurtjes komt de auto voor rijden om aftereisen naar het noordequote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb toch wel de kriebels nu. Het is geen schande mocht het vanavond niet lukken, maar ik gun het de ploeg zo![]()
Jij bent bij deze ook geen FC Utreg supporter meer! Weer 1 minderquote:Op woensdag 12 april 2006 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat Utrecht met 3-0 de boot in gaat.
Maar ik ben dan ook ouderwets pessimist.
Plus pasfotoregistratie... ga eind van de middag maar even naar de FC om op de foto te gaan en zo even de kaarten halen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef heinl het volgende:
Trouwens, wedstrijd tegen twente, clubcard verplichting e.d. zeker?
Echte Utrechters zijn azijnzeikers jongen, en negatief, dus ik voldoe perfect aan het beeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:31 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Jij bent bij deze ook geen FC Utreg supporter meer! Weer 1 minder![]()
I know, normaal ben ik ook zoquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Utrechters zijn azijnzeikers jongen, en negatief, dus ik voldoe perfect aan het beeld.
Niet aan denken dat het NIET gaat lukken, alleen denken dat het LUKT..quote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is geen schande mocht het vanavond niet lukken
1-2quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet aan denken dat het NIET gaat lukken, alleen denken dat het LUKT..
positieve energie.. TSJAKAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
3-0
http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=8004&type=1quote:Onthulling
Vanavond rond kwart over tien zal Martin Drent een speciale handeling verrichten in het Supportershome. Alle leden zijn van harte uitgenodigd deze feestelijke onthulling bij te wonen.
Mocht dat zo zijn: Jammer, maar wat mij betreft niet meer dan dat..dan nog hebben ze het prima gedaan dit seizoen. Zoals Jans al zei, bij ons is er positieve spanning, ik heb het idee dat dat bij Utreg en Ajax anders is. Tuurlijk willen we het ook halen nu we er ook dichtbij staan, maar ik ben sowieso al tevredenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
1-2
En een gelijkspelletje voor Ajax natuurlijk...
Duidelijk is natuurlijk dat als Groningen vandaag niet wint, de play-offs voor CL vergeten kunnen worden.
Een speciale handeling? Klinkt niet best... Maar, misschien hangt ie wel een nieuwe scorebord op!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=8004&type=1
Een standbeeld van Jans?? ..![]()
![]()
De Euroborg is mij te ver.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef deejaylethal het volgende:
Heb je voor de Play-offs trouwens een clubcard nodig? Ik heb er alleen eentje van Ajax, dus mag hopen van niet. Ik wil wel een keer naar Euroborg, ook al kost het treinkaartje nog meer dan die om het stadion in te komen...
Ik krijg ineens een geniale ingeving: Waarom gaan we niet met een stel Fokkers naar de FC en dan bij elkaar zitten??Kunnen we best een keer doen
Kijkend naar de positie dan is het Utreg-seizoen ook wel goed hoor... maar als je zooooo dichtbij bent, dan moet je er ook gewoon voor gaan!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat bij Utreg en Ajax anders is. Tuurlijk willen we het ook halen nu we er ook dichtbij staan, maar ik ben sowieso al tevreden![]()
Nou dan ga ik daar op weg naar de supermarkt wel even langs. Toeristje spelenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
ik hoor net van rellen op de Grote Markt?
Er waren geruchten dat een groep zonder kaarten toch naar Groningen wilde afreizenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
ik hoor net van rellen op de Grote Markt?
Die konden toch rekenen op een stadionverbod begreep ik?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat een groep zonder kaarten toch naar Groningen wilde afreizen
dankjequote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden mompelt iets naar Noca, Clau, Venom, Joagertje en de rest van de troep dat heel erg lijkt op gefeliciteerd![]()
Sja, we hebben er zelf tot zover alles aan gedaan. Volle bak dus zondag.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Ajax nog wel verliezen de laatste wedstrijd.Grunn moet vol aan de bak in Twente.
word lastig zonder oa Nevland.
Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....quote:
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....![]()
![]()
Dat was super geweest...maar we kunnen nog steeds beide bij de eerste 5 komenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders waren er drie ploegen op 55 gekomen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zetten![]()
Dankje!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Ben er vanavond ook geweest (reisje naar Tilburg ging niet door...)... leuke wedstrijd zeg! Die kopbal van Nelisse telde ik eigenlijk al... Helaas vernaggelde Heerenveen het lekker in Tilburg, dus gefeli maar met de positie boven ons dit seizoen.
![]()
Kwam je zomaar binnen zonder sv pas?quote:Leuk supportershome ook, alleen jammer dat het tweede ring zit, maakt het niet echt toegankelijk.
zo bekijk ik het ook..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef no_nickname het volgende:
Die 6e plek is iig binnen!! Zo kan je het ook bekijken ...alles erboven is mooi meegenomen.
Truequote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
We hebben het toch ook bij 2-1 gehouden?![]()
Thxquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef The_Verve het volgende:
FCG-FCU was dan ook wel de topwedstrijd deze speelronde...
Wat heeft ie nu onthuld dan?quote:Onthulling
Vanavond rond kwart over tien zal Martin Drent een speciale handeling verrichten in het Supportershome. Alle leden zijn van harte uitgenodigd deze feestelijke onthulling bij te wonen.
Tnkx, laatste wedstrijd thuis dit seizoen en men wat was het een coole competitie. Voor zover ik weet maar 1 keer verloren thuis, nog in het goeie ouwe Oosterparkquote:Op donderdag 13 april 2006 09:56 schreef Druppel het volgende:
Supporters van Groningen gefeliciteerd.
Een portret van Martin Drent.quote:
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Misschien dat Vaduz of een andere moderator even dit regeltje kan toevoegen aan de OP?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
Ik sta dan wel niet in de OP maar zit in EE boven de supporterscurve.
Heb het gemist. Wat zei Ruudje dan???. Ben wel benieuwd naar wat hij te zeggen had.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Die Ruud Gullit is dit seizoen ook pro Groningen.. Bekijken ze 9 wedstrijden tegelijk, gaat ie vooral op FC-FC letten... Valt me weer mee van RG, zou hij dan toch een beetje verstand van voetbal hebben
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een portret van Martin Drent.![]()
RedFever007: vak EE
Ik denk in principe van niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Denken jullie nog 5e te worden?
Ben ik ook bang voor, wil volgende week dan ook niet terugdenken aan de wedstrijden tegen Heracles en Sparta. Maar toch, 6e wie had dat ooit gedacht?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kortom, nee ik vrees een 6e plek. En dan te bedenken dat zonder PleeOffs we nu gewoon Europees hadden gespeeld![]()
![]()
Daar denk ik ook regelmatig aan.. maar then again.. Geflatteerd punten pakken in Breda, 4 punten van PSV, 3 van Ajax, 1 van Feyenoord en 2 van AZ..quote:Ben ik ook bang voor, wil volgende week dan ook niet terugdenken aan de wedstrijden tegen Heracles en Sparta. Maar toch, 6e wie had dat ooit gedacht?
De winst in Utrecht was ook niet helemaal normaal... Maar: gewoon een topseizoen van de FC! Hopelijk houden ze er play-offs gewijs nog iets aan overquote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar denk ik ook regelmatig aan.. maar then again.. Geflatteerd punten pakken in Breda, 4 punten van PSV, 3 van Ajax, 1 van Feyenoord en 2 van AZ..
ook goed!
Ik ben dan wel geen Vaduz, maar heb het toch maar even gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Misschien dat Vaduz of een andere moderator even dit regeltje kan toevoegen aan de OP?
RedFever007: vak EE
Iedere speler begint met een schone lei aan de play-offs, dus hij was niet geschorst geweest na 1 gele kaartquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beter nu geschorst dan in de play-offs.![]()
Doe me een lol en bewaarheid dat even.quote:Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef W2O het volgende:
Europa [afbeelding]
Champions League in't Noorden
Dat is een feest mit pit
Van Milaan tot Barcelona, elkanain goat mit
Van Liverpool tot Manchester
Van München tot aan Stad
Elkenain, elkenain! Elkenain goat plat
![]()
Donderdag de eerste wedstrijd! beetje minder dat Donar (MPC Capitals) dan ook de eerste play-off wedstrijd speelt.quote:Op zondag 16 april 2006 16:39 schreef no_nickname het volgende:
Jaaa!! We gaan gewoon Europa in!!!
Feestje op de Grote Markt?![]()
Wanneer vind deze wedstrijd trouwens plaats?
quote:Op zondag 16 april 2006 16:24 schreef W2O het volgende:
Europa [afbeelding]
Champions League in't Noorden
Dat is een feest mit pit
Van Milaan tot Barcelona, elkanain goat mit
Van Liverpool tot Manchester
Van München tot aan Stad
Elkenain, elkenain! Elkenain goat plat
![]()
Donderdag al!! Groningen dan thuis? En wanneer uit?quote:Op zondag 16 april 2006 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Donderdag de eerste wedstrijd! beetje minder dat Donar (MPC Capitals) dan ook de eerste play-off wedstrijd speelt.
Jup, donderdag thuis en waarschijnlijk zaterdag of zondag de uitwedstrijd tegen AZ.quote:Op zondag 16 april 2006 16:49 schreef no_nickname het volgende:
[..]
Donderdag al!! Groningen dan thuis? En wanneer uit?
dankje Eilanden.quote:Op zondag 16 april 2006 16:38 schreef Eilanden het volgende:
*diepe zucht* *nog diepere zucht*
Gefeliciteerd Noca, Clau, Venom en alle andere Groningers!
Zeer verdiend!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Ron Jans nu op ned 1 !
Interviewer: " je deed je linkerhand omhoog met 1 vinger in de lucht. En bij je rechterhand deed je vier vingers in de lucht. Wat betekende die tactische aanwijzing? "quote:
Je bedoelt...quote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Interviewer: " je deed je linkerhand omhoog met 1 vinger in de lucht. En bij je rechterhand deed je vier vingers in de lucht. Wat betekende die tactische aanwijzing? "
Jans: " dat 1 persoon 4 man moest dekken "![]()
Foutje, bedankt!quote:Op zondag 16 april 2006 17:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bedoelt...
Knoop inne gij zakdoek
lolquote:Op zondag 16 april 2006 17:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Interviewer: " je deed je linkerhand omhoog met 1 vinger in de lucht. En bij je rechterhand deed je vier vingers in de lucht. Wat betekende die tactische aanwijzing? "
Jans: " dat 1 persoon 4 man moest dekken "![]()
komt voor elkaar.quote:
dit plaatje komt in mn fc groningen plakboekquote:Op zondag 16 april 2006 16:55 schreef venomsnake het volgende:
wat een GEWELDIG seizoen, en het kan NOG mooier. you never know.![]()
[afbeelding]
wat een plaatje![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 18:03 schreef -Hans- het volgende:
NIEUWS: HULDIGING OP DE GROTE MARKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Europees voetbal en huldiging FC op Grote Markt
ENSCHEDE - FC Groningen heeft zich zondag tijdens de laatste competitiewedstrijd verzekerd van Europees voetbal. De ploeg wordt hiervoor zondagavond gehuldigd op de Grote Markt.
De FC had in Enschede aan een gelijkspel (1-1) genoeg om de vijfde plaats in de Eredivisie te bereiken. Voor Groningen scoorde Yuri Cornelisse in de 78ste minuut. Guilherme Afonso maakte tien minuten later de gelijkmaker.
FC Groningen speelt nu in de play-offs om een plaats in de voorronde van de lucratieve Champions League. De FC speelt waarschijnlijk op donderdag 20 april thuis tegen AZ. De return is op zondag 23 april.
De huldiging op de Grote Markt begint zondagavond om 20.00 uur. Iedereen is van harte welkom.
Moah.quote:
idd. Zonde dat Drent en Elshot het nieer meer mogen meemakenquote:Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu maar hopen dat ze van AZ winnen.
geloof maar van YES.quote:Op zondag 16 april 2006 20:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Staan er al mensen op de Grote Markt? Klasse trouwens!
quote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef Noca het volgende:
Pfff allemachtig....wat een dag..
. Man, man we gaan gewoon Europa in![]()
Niet te geloven!!!
Erg druk op de grote markt trouwens, ook erg gaaf !![]()
Sjemig...niet te bevatten..
We hebben ons best gedaanquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef detulp050 het volgende:
Complimenten trouwens voor de supporters die naar Enschede zijn geweest: wat een lawaai, wat een aanwezigheid en wat een spandoeken
Ben benieuwd naar de foto's!!quote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van de GM ! was wel vet! hej, wie waren die gasten die wilden knokken?!?
Heb wat foto's gemaakt die ik zometeen zal plaatsen. Sfeertje was lekker! en er waren best een boel mensen. Volgens mij waren er meer mensen bij de huldiging van basketbalclub DONAR! maar vandaag waren er zeker een x duizend.![]()
" Ron Jans is een Groninger "
Ik ga vannacht nog een keer kijken!quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef detulp050 het volgende:
Complimenten trouwens voor de supporters die naar Enschede zijn geweest: wat een lawaai, wat een aanwezigheid en wat een spandoeken
A.S Woensdag begint Vrije Verkoop...maar ik geef je weinig kans..quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef deejaylethal het volgende:
Wat een genot vandaag zeg! Weet iemand trouwens of je ook aan kaarten voor de Play-offs kunt komen zonder CC van FC Groningen?
Ja klote, ik zou zooooooo graag een keer mee willenquote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef detulp050 het volgende:
Bij de verkoop heb je een Clubcard nodig (of een seizoenskaart, die telt ook als Clubcard)
Ik heb geen idee, het was volgens mij voornamelijk van die GS (die groene jassen) tegen die blauwe jassen. Maar daarvoor was er ook al houwerij tussen een andere gast en die groene jassen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van de GM ! was wel vet! hej, wie waren die gasten die wilden knokken?!?
Heb wat foto's gemaakt die ik zometeen zal plaatsen. Sfeertje was lekker! en er waren best een boel mensen. Volgens mij waren er meer mensen bij de huldiging van basketbalclub DONAR! maar vandaag waren er zeker een x duizend.![]()
" Ron Jans is een Groninger "
Vallen tegen.. lcd display is namelijk deels defect.quote:
Idd, wat een suffe gasten zeg! er deden geruchten de ronde dat het Twente aanhangers zouden zijn. Maar ik heb ook gehoord dat het Cambuur aanhangers zouden zijn. In elk geval werden er flinke tikken uit gedeeld, beetje jammer.. Voor de rest was het natuurlijk een heerlijk sfeertje.quote:Op zondag 16 april 2006 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het was volgens mij voornamelijk van die GS (die groene jassen) tegen die blauwe jassen. Maar daarvoor was er ook al houwerij tussen een andere gast en die groene jassen.
Stumpers zijn hetbeetje het feestje op de Grote Markt verstoren
![]()
iddquote:Verder was het super natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:43 schreef Jgeerling het volgende:
Net op de grote markt geweest, en alvast wat foto's online gezet voor de liefhebber:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FBYTUX6Y
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie foto's hoor.. Klassequote:Op zondag 16 april 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vallen tegen.. lcd display is namelijk deels defect.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje (upload snelheid is beperkt, dus heb ff geduld aub.)
Neem anders even contact op met de FC. Ik heb net mn aanvraagformulier in huis om mn plek weer te kopen. Dit kan tot 19 mei. Daarna kun je nog aanvraag doen om ergens anders te zitten. Zal dan wel in juli het restdeel in de verkoop gaan....als dat er is.. bellen dus!!quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef detulp050 het volgende:
1 kaart per CC helaasDaardoor kan ik nu niet met de gebruikelijke groep mensen heen
En een seizoenskaart heb ik niet. Iemand een idee wanneer de verkoop daarvan begint, want ik wil er zeker eentje hebben voor volgend jaar, al die losse kaarten kosten me een fortuin
Ik bel ze gelijk dinsdag wel even, dan weet ik zeker dat ik niet naast het net vis (nu betaal ik zo rond de 18 euro per wedstrijdquote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met de FC. Ik heb net mn aanvraagformulier in huis om mn plek weer te kopen. Dit kan tot 19 mei. Daarna kun je nog aanvraag doen om ergens anders te zitten. Zal dan wel in juli het restdeel in de verkoop gaan....als dat er is.. bellen dus!!
Tof !quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Straks beelden van de GM op Talpa bij Café de Sport
Daar sluit ik me bij aan. Ik acht Groningen niet helemaal kansloos in de Play-offs. Euroborg is toch een beetje de hel van het noorden.quote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte, ik gun het jullie!
Shit gemist...heeft iemand het toevallig opgenomen ofzo??quote:Op zondag 16 april 2006 23:54 schreef venomsnake het volgende:
Dat waren GEWELDIGE beelden net op talpa..![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
Wat een gedoe, zeg. Voor die twee extra wedstrijdjes volgend seizoen.
Nostalgie dus...quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat werd 10 jaar geleden ook al gezongen, niet echt origineel.
Het doet pijn hè?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
Wat een gedoe, zeg. Voor die twee extra wedstrijdjes volgend seizoen.
Door DB?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat werd 10 jaar geleden ook al gezongen, niet echt origineel.
Dit vond ik anders al erg genoeg. Er liepen zelfs groepen mensen om weg. Geen idee wat er nou precies gebeurde, maar vond het erg vreemd.quote:Op maandag 17 april 2006 14:53 schreef Cruoninga het volgende:
Dit door een paar incidenten, en dan nog niet eens zozeer dat wat er zich op het bordes afspeelde.
-Buijsquote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Wie is voor de Groningers hier de man van het jaar?
Levchenko. Sankoh is een goede tweede.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Kan je nagaan dat dat nog niet eens het ergste was. Een man die door vijf andere in elkaar werd geslagen terwijl zijn dochter om zijn nek hing en volledig in tranen smeekte dat haar vader met rust zou worden gelaten, vond ik nog wel wat misselijkmakender. Al deze incidenten werden trouwens veroorzaakt door dezelfde groep.quote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit vond ik anders al erg genoeg. Er liepen zelfs groepen mensen om weg. Geen idee wat er nou precies gebeurde, maar vond het erg vreemd.
Ik heb me in het Arke stadion ook veel beter vermaakt dan op de Grote Markt, al vond ik het wel weer geweldig toen de spelers er eenmaal waren.
Volgens mij werd het ook nog voortgezet naast het bordes...maar echt geen idee waarom dit nou gebeurde.
Jeetje. GVD zeg!quote:Op maandag 17 april 2006 16:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Een man die door vijf andere in elkaar werd geslagen terwijl zijn dochter om zijn nek hing en volledig in tranen smeekte dat haar vader met rust zou worden gelaten,
Klopt ik stond aan die kant van het bordes en daar gingen ze nog even door inderdaad. Die blauwe mannen zeg maar verzamlden zich vervolgens voor die pizzatent daar schuinachter.quote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgens mij werd het ook nog voortgezet naast het bordes...maar echt geen idee waarom dit nou gebeurde.
Alsof dat er op zo'n moment iets toe deed. Jammer inderdaad, maar niet om de door jou genoemde reden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Wordt het imago toch weer wat bevestigd... jammer hoor.
Ook ik vond het niet tof wat er is gebeurd, maar het was de schuld van die steward die bijdehand ging doen en een trui kapot trok van 1 van onze jongens. Onze jonges waren ook op het bordes en zouden samen met het project de boel rustig houden. Maar een paar domme mongolige stewards gingen die jongens weg sturen, toen die dit niet wilden trok 1 iemand zijn dure trui kapot en ja van het 1 kwam het andere. Tuurlijk is het niet tof datt dat op zo'n dag moet gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb van dat opstootje gelukkig niets meegekregen, stond links vooraan bij het bordes met wat vrienden. Maar dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden, weet iemand wat voor lui dat waren?
Ik vind het nog een hele stap van een kapotte trui, al dan niet duur, naar bovenstaand geschilderde situatie. "Ja, van het 1 kwam het andere" is dus een beetje te gemakkelijk, imhoquote:Op maandag 17 april 2006 18:35 schreef W2O het volgende:
[..]
Ook ik vond het niet tof wat er is gebeurd, maar het was de schuld van die steward die bijdehand ging doen en een trui kapot trok van 1 van onze jongens. Onze jonges waren ook op het bordes en zouden samen met het project de boel rustig houden. Maar een paar domme mongolige stewards gingen die jongens weg sturen, toen die dit niet wilden trok 1 iemand zijn dure trui kapot en ja van het 1 kwam het andere. Tuurlijk is het niet tof datt dat op zo'n dag moet gebeuren.
Aldus een ooggetuige op een ander forum.
Rond kwart voor acht. En het was aan de kant waar jij stond. Je was dus ongetwijfeld net iets later want je had het zeker wel opgemerkt.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb van dat opstootje gelukkig niets meegekregen, stond links vooraan bij het bordes met wat vrienden.
Doe eens een gokje?quote:Op maandag 17 april 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk, al enkele verschillende namen dus. Van clauwheee weten we het al natuurlijk.
Inderdaad, we stonden er pas na 8 uur omdat we nogal lang op ons bier moesten wachtenquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht. En het was aan de kant waar jij stond. Je was dus ongetwijfeld net iets later want je had het zeker wel opgemerkt.
Overall gezien zou dat toch Buijs zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?
Oe wel tijdens Beauty and the nerdquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.
Ik denk het niet nee...quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef mordradead het volgende:
Het komt zeker niet op omrop fryslan
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.quote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige beelden op TvNoord(wat een seizoen
)
Ze lieten net ook doelpunt van Jans zien tegen A-Madrid.![]()
Jans z'n goal in de 5-5 tegen Ajax was ookquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.
PS: Als iemand kaarten over heeft voor die wedsrtijd tegen AZ, please verkoop er twee aan mij!
Mooie reportage idd!quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Ik geloof dat je per (S)CC één extra kaart kan kopen!!! Zie FC site!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef detulp050 het volgende:
Het is elk uur, want het was ook om 19 uur!
En als er nog iemand is die zijn clubcard uit wil lenen voor de kaartverkoop tegen AZ, dan houd ik me aanbevolen!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef venomsnake het volgende:
veel filmpjes enz van die mooie dag op http://www.degroenehel.com/![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ga vandaag de kaarten laten ophalen, hoop eigenlijk dat ze verliezen van AZ aangezien ze in de CL niks te zoeken hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |