Dit vond ik anders al erg genoeg. Er liepen zelfs groepen mensen om weg. Geen idee wat er nou precies gebeurde, maar vond het erg vreemd.quote:Op maandag 17 april 2006 14:53 schreef Cruoninga het volgende:
Dit door een paar incidenten, en dan nog niet eens zozeer dat wat er zich op het bordes afspeelde.
-Buijsquote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Wie is voor de Groningers hier de man van het jaar?
Levchenko. Sankoh is een goede tweede.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Kan je nagaan dat dat nog niet eens het ergste was. Een man die door vijf andere in elkaar werd geslagen terwijl zijn dochter om zijn nek hing en volledig in tranen smeekte dat haar vader met rust zou worden gelaten, vond ik nog wel wat misselijkmakender. Al deze incidenten werden trouwens veroorzaakt door dezelfde groep.quote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Dit vond ik anders al erg genoeg. Er liepen zelfs groepen mensen om weg. Geen idee wat er nou precies gebeurde, maar vond het erg vreemd.
Ik heb me in het Arke stadion ook veel beter vermaakt dan op de Grote Markt, al vond ik het wel weer geweldig toen de spelers er eenmaal waren.
Volgens mij werd het ook nog voortgezet naast het bordes...maar echt geen idee waarom dit nou gebeurde.
Jeetje. GVD zeg!quote:Op maandag 17 april 2006 16:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Een man die door vijf andere in elkaar werd geslagen terwijl zijn dochter om zijn nek hing en volledig in tranen smeekte dat haar vader met rust zou worden gelaten,
Klopt ik stond aan die kant van het bordes en daar gingen ze nog even door inderdaad. Die blauwe mannen zeg maar verzamlden zich vervolgens voor die pizzatent daar schuinachter.quote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Volgens mij werd het ook nog voortgezet naast het bordes...maar echt geen idee waarom dit nou gebeurde.
Alsof dat er op zo'n moment iets toe deed. Jammer inderdaad, maar niet om de door jou genoemde reden.quote:Op maandag 17 april 2006 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Wordt het imago toch weer wat bevestigd... jammer hoor.
Ook ik vond het niet tof wat er is gebeurd, maar het was de schuld van die steward die bijdehand ging doen en een trui kapot trok van 1 van onze jongens. Onze jonges waren ook op het bordes en zouden samen met het project de boel rustig houden. Maar een paar domme mongolige stewards gingen die jongens weg sturen, toen die dit niet wilden trok 1 iemand zijn dure trui kapot en ja van het 1 kwam het andere. Tuurlijk is het niet tof datt dat op zo'n dag moet gebeuren.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb van dat opstootje gelukkig niets meegekregen, stond links vooraan bij het bordes met wat vrienden. Maar dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden, weet iemand wat voor lui dat waren?
Ik vind het nog een hele stap van een kapotte trui, al dan niet duur, naar bovenstaand geschilderde situatie. "Ja, van het 1 kwam het andere" is dus een beetje te gemakkelijk, imhoquote:Op maandag 17 april 2006 18:35 schreef W2O het volgende:
[..]
Ook ik vond het niet tof wat er is gebeurd, maar het was de schuld van die steward die bijdehand ging doen en een trui kapot trok van 1 van onze jongens. Onze jonges waren ook op het bordes en zouden samen met het project de boel rustig houden. Maar een paar domme mongolige stewards gingen die jongens weg sturen, toen die dit niet wilden trok 1 iemand zijn dure trui kapot en ja van het 1 kwam het andere. Tuurlijk is het niet tof datt dat op zo'n dag moet gebeuren.
Aldus een ooggetuige op een ander forum.
Rond kwart voor acht. En het was aan de kant waar jij stond. Je was dus ongetwijfeld net iets later want je had het zeker wel opgemerkt.quote:Op maandag 17 april 2006 18:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb van dat opstootje gelukkig niets meegekregen, stond links vooraan bij het bordes met wat vrienden.
Doe eens een gokje?quote:Op maandag 17 april 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Leuk, al enkele verschillende namen dus. Van clauwheee weten we het al natuurlijk.
Inderdaad, we stonden er pas na 8 uur omdat we nogal lang op ons bier moesten wachtenquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht. En het was aan de kant waar jij stond. Je was dus ongetwijfeld net iets later want je had het zeker wel opgemerkt.
Overall gezien zou dat toch Buijs zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?
Oe wel tijdens Beauty and the nerdquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.
Ik denk het niet nee...quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef mordradead het volgende:
Het komt zeker niet op omrop fryslan
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.quote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige beelden op TvNoord(wat een seizoen
)
Ze lieten net ook doelpunt van Jans zien tegen A-Madrid.![]()
Jans z'n goal in de 5-5 tegen Ajax was ookquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.
PS: Als iemand kaarten over heeft voor die wedsrtijd tegen AZ, please verkoop er twee aan mij!
Mooie reportage idd!quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Ik geloof dat je per (S)CC één extra kaart kan kopen!!! Zie FC site!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef detulp050 het volgende:
Het is elk uur, want het was ook om 19 uur!
En als er nog iemand is die zijn clubcard uit wil lenen voor de kaartverkoop tegen AZ, dan houd ik me aanbevolen!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef venomsnake het volgende:
veel filmpjes enz van die mooie dag op http://www.degroenehel.com/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |