Inderdaad, we stonden er pas na 8 uur omdat we nogal lang op ons bier moesten wachtenquote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht. En het was aan de kant waar jij stond. Je was dus ongetwijfeld net iets later want je had het zeker wel opgemerkt.
Overall gezien zou dat toch Buijs zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Wie is voor de Groningers hier de man van het jaar?
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.quote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Is vandaag die reportage ervoor? en hoe laat elk uur?
Oe wel tijdens Beauty and the nerdquote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Om de twee uur volgens mij. Het was er om 18.00 uur en om 20.00 uur op, dus ik denk straks om 22.00 uur weer.
Ik denk het niet nee...quote:Op maandag 17 april 2006 20:52 schreef mordradead het volgende:
Het komt zeker niet op omrop fryslan
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.quote:Op maandag 17 april 2006 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige beelden op TvNoord(wat een seizoen
)
Ze lieten net ook doelpunt van Jans zien tegen A-Madrid.![]()
Jans z'n goal in de 5-5 tegen Ajax was ookquote:Op maandag 17 april 2006 22:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Die moet je uitleggen. Vertel eens wat meer over Jans' carriere als voetballer please.
PS: Als iemand kaarten over heeft voor die wedsrtijd tegen AZ, please verkoop er twee aan mij!
Mooie reportage idd!quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef Noca het volgende:
Mooie reportage trouwens op TV Noord!
Leuke beelden. Donderdag trouwens 90 minuten lang feest lijkt me zo, we hebben helemaal niks te verliezen. Lekker fris voetballen en wat de uitslag ook wordt, trots zijn we wel!
Ik geloof dat je per (S)CC één extra kaart kan kopen!!! Zie FC site!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef detulp050 het volgende:
Het is elk uur, want het was ook om 19 uur!
En als er nog iemand is die zijn clubcard uit wil lenen voor de kaartverkoop tegen AZ, dan houd ik me aanbevolen!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:14 schreef venomsnake het volgende:
veel filmpjes enz van die mooie dag op http://www.degroenehel.com/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |