idd. Zonde dat Drent en Elshot het nieer meer mogen meemakenquote:Op zondag 16 april 2006 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nu maar hopen dat ze van AZ winnen.
geloof maar van YES.quote:Op zondag 16 april 2006 20:51 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Staan er al mensen op de Grote Markt? Klasse trouwens!
quote:Op zondag 16 april 2006 21:12 schreef Noca het volgende:
Pfff allemachtig....wat een dag..
. Man, man we gaan gewoon Europa in![]()
Niet te geloven!!!
Erg druk op de grote markt trouwens, ook erg gaaf !![]()
Sjemig...niet te bevatten..
We hebben ons best gedaanquote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef detulp050 het volgende:
Complimenten trouwens voor de supporters die naar Enschede zijn geweest: wat een lawaai, wat een aanwezigheid en wat een spandoeken
Ben benieuwd naar de foto's!!quote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van de GM ! was wel vet! hej, wie waren die gasten die wilden knokken?!?
Heb wat foto's gemaakt die ik zometeen zal plaatsen. Sfeertje was lekker! en er waren best een boel mensen. Volgens mij waren er meer mensen bij de huldiging van basketbalclub DONAR! maar vandaag waren er zeker een x duizend.![]()
" Ron Jans is een Groninger "
Ik ga vannacht nog een keer kijken!quote:Op zondag 16 april 2006 21:15 schreef detulp050 het volgende:
Complimenten trouwens voor de supporters die naar Enschede zijn geweest: wat een lawaai, wat een aanwezigheid en wat een spandoeken
A.S Woensdag begint Vrije Verkoop...maar ik geef je weinig kans..quote:Op zondag 16 april 2006 21:30 schreef deejaylethal het volgende:
Wat een genot vandaag zeg! Weet iemand trouwens of je ook aan kaarten voor de Play-offs kunt komen zonder CC van FC Groningen?
Ja klote, ik zou zooooooo graag een keer mee willenquote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef detulp050 het volgende:
Bij de verkoop heb je een Clubcard nodig (of een seizoenskaart, die telt ook als Clubcard)
Ik heb geen idee, het was volgens mij voornamelijk van die GS (die groene jassen) tegen die blauwe jassen. Maar daarvoor was er ook al houwerij tussen een andere gast en die groene jassen.quote:Op zondag 16 april 2006 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van de GM ! was wel vet! hej, wie waren die gasten die wilden knokken?!?
Heb wat foto's gemaakt die ik zometeen zal plaatsen. Sfeertje was lekker! en er waren best een boel mensen. Volgens mij waren er meer mensen bij de huldiging van basketbalclub DONAR! maar vandaag waren er zeker een x duizend.![]()
" Ron Jans is een Groninger "
Vallen tegen.. lcd display is namelijk deels defect.quote:
Idd, wat een suffe gasten zeg! er deden geruchten de ronde dat het Twente aanhangers zouden zijn. Maar ik heb ook gehoord dat het Cambuur aanhangers zouden zijn. In elk geval werden er flinke tikken uit gedeeld, beetje jammer.. Voor de rest was het natuurlijk een heerlijk sfeertje.quote:Op zondag 16 april 2006 21:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het was volgens mij voornamelijk van die GS (die groene jassen) tegen die blauwe jassen. Maar daarvoor was er ook al houwerij tussen een andere gast en die groene jassen.
Stumpers zijn hetbeetje het feestje op de Grote Markt verstoren
![]()
iddquote:Verder was het super natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:43 schreef Jgeerling het volgende:
Net op de grote markt geweest, en alvast wat foto's online gezet voor de liefhebber:
http://www.mijnalbum.nl/Album=FBYTUX6Y
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie foto's hoor.. Klassequote:Op zondag 16 april 2006 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vallen tegen.. lcd display is namelijk deels defect.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje (upload snelheid is beperkt, dus heb ff geduld aub.)
Neem anders even contact op met de FC. Ik heb net mn aanvraagformulier in huis om mn plek weer te kopen. Dit kan tot 19 mei. Daarna kun je nog aanvraag doen om ergens anders te zitten. Zal dan wel in juli het restdeel in de verkoop gaan....als dat er is.. bellen dus!!quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef detulp050 het volgende:
1 kaart per CC helaasDaardoor kan ik nu niet met de gebruikelijke groep mensen heen
En een seizoenskaart heb ik niet. Iemand een idee wanneer de verkoop daarvan begint, want ik wil er zeker eentje hebben voor volgend jaar, al die losse kaarten kosten me een fortuin
Ik bel ze gelijk dinsdag wel even, dan weet ik zeker dat ik niet naast het net vis (nu betaal ik zo rond de 18 euro per wedstrijdquote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met de FC. Ik heb net mn aanvraagformulier in huis om mn plek weer te kopen. Dit kan tot 19 mei. Daarna kun je nog aanvraag doen om ergens anders te zitten. Zal dan wel in juli het restdeel in de verkoop gaan....als dat er is.. bellen dus!!
Tof !quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Straks beelden van de GM op Talpa bij Café de Sport
Daar sluit ik me bij aan. Ik acht Groningen niet helemaal kansloos in de Play-offs. Euroborg is toch een beetje de hel van het noorden.quote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte, ik gun het jullie!
Shit gemist...heeft iemand het toevallig opgenomen ofzo??quote:Op zondag 16 april 2006 23:54 schreef venomsnake het volgende:
Dat waren GEWELDIGE beelden net op talpa..![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
Wat een gedoe, zeg. Voor die twee extra wedstrijdjes volgend seizoen.
Nostalgie dus...quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat werd 10 jaar geleden ook al gezongen, niet echt origineel.
Het doet pijn hè?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef Nywuob het volgende:
Wat een gedoe, zeg. Voor die twee extra wedstrijdjes volgend seizoen.
Door DB?quote:Op zondag 16 april 2006 23:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat werd 10 jaar geleden ook al gezongen, niet echt origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |