Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....quote:
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....![]()
![]()
Dat was super geweest...maar we kunnen nog steeds beide bij de eerste 5 komenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders waren er drie ploegen op 55 gekomen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zetten![]()
Dankje!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Ben er vanavond ook geweest (reisje naar Tilburg ging niet door...)... leuke wedstrijd zeg! Die kopbal van Nelisse telde ik eigenlijk al... Helaas vernaggelde Heerenveen het lekker in Tilburg, dus gefeli maar met de positie boven ons dit seizoen.
![]()
Kwam je zomaar binnen zonder sv pas?quote:Leuk supportershome ook, alleen jammer dat het tweede ring zit, maakt het niet echt toegankelijk.
zo bekijk ik het ook..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef no_nickname het volgende:
Die 6e plek is iig binnen!! Zo kan je het ook bekijken ...alles erboven is mooi meegenomen.
Truequote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
We hebben het toch ook bij 2-1 gehouden?![]()
Thxquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef The_Verve het volgende:
FCG-FCU was dan ook wel de topwedstrijd deze speelronde...
Wat heeft ie nu onthuld dan?quote:Onthulling
Vanavond rond kwart over tien zal Martin Drent een speciale handeling verrichten in het Supportershome. Alle leden zijn van harte uitgenodigd deze feestelijke onthulling bij te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |