http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=8004&type=1quote:Onthulling
Vanavond rond kwart over tien zal Martin Drent een speciale handeling verrichten in het Supportershome. Alle leden zijn van harte uitgenodigd deze feestelijke onthulling bij te wonen.
Mocht dat zo zijn: Jammer, maar wat mij betreft niet meer dan dat..dan nog hebben ze het prima gedaan dit seizoen. Zoals Jans al zei, bij ons is er positieve spanning, ik heb het idee dat dat bij Utreg en Ajax anders is. Tuurlijk willen we het ook halen nu we er ook dichtbij staan, maar ik ben sowieso al tevredenquote:Op woensdag 12 april 2006 15:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
1-2
En een gelijkspelletje voor Ajax natuurlijk...
Duidelijk is natuurlijk dat als Groningen vandaag niet wint, de play-offs voor CL vergeten kunnen worden.
Een speciale handeling? Klinkt niet best... Maar, misschien hangt ie wel een nieuwe scorebord op!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=8004&type=1
Een standbeeld van Jans?? ..![]()
![]()
De Euroborg is mij te ver.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef deejaylethal het volgende:
Heb je voor de Play-offs trouwens een clubcard nodig? Ik heb er alleen eentje van Ajax, dus mag hopen van niet. Ik wil wel een keer naar Euroborg, ook al kost het treinkaartje nog meer dan die om het stadion in te komen...
Ik krijg ineens een geniale ingeving: Waarom gaan we niet met een stel Fokkers naar de FC en dan bij elkaar zitten??Kunnen we best een keer doen
Kijkend naar de positie dan is het Utreg-seizoen ook wel goed hoor... maar als je zooooo dichtbij bent, dan moet je er ook gewoon voor gaan!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat bij Utreg en Ajax anders is. Tuurlijk willen we het ook halen nu we er ook dichtbij staan, maar ik ben sowieso al tevreden![]()
Nou dan ga ik daar op weg naar de supermarkt wel even langs. Toeristje spelenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
ik hoor net van rellen op de Grote Markt?
Er waren geruchten dat een groep zonder kaarten toch naar Groningen wilde afreizenquote:Op woensdag 12 april 2006 17:57 schreef Prosac het volgende:
ik hoor net van rellen op de Grote Markt?
Die konden toch rekenen op een stadionverbod begreep ik?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er waren geruchten dat een groep zonder kaarten toch naar Groningen wilde afreizen
dankjequote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden mompelt iets naar Noca, Clau, Venom, Joagertje en de rest van de troep dat heel erg lijkt op gefeliciteerd![]()
Sja, we hebben er zelf tot zover alles aan gedaan. Volle bak dus zondag.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:12 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Ajax nog wel verliezen de laatste wedstrijd.Grunn moet vol aan de bak in Twente.
word lastig zonder oa Nevland.
Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....quote:
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zettenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Scroll effe omhoof Noca ... ik ben inderdaad nog wel zo sportief geweest om te feliciteren....![]()
![]()
Dat was super geweest...maar we kunnen nog steeds beide bij de eerste 5 komenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders waren er drie ploegen op 55 gekomen
quote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar vond het leuk om dat boze smilietje erbij te zetten![]()
Dankje!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef MaxPower het volgende:
Ben er vanavond ook geweest (reisje naar Tilburg ging niet door...)... leuke wedstrijd zeg! Die kopbal van Nelisse telde ik eigenlijk al... Helaas vernaggelde Heerenveen het lekker in Tilburg, dus gefeli maar met de positie boven ons dit seizoen.
![]()
Kwam je zomaar binnen zonder sv pas?quote:Leuk supportershome ook, alleen jammer dat het tweede ring zit, maakt het niet echt toegankelijk.
zo bekijk ik het ook..quote:Op woensdag 12 april 2006 23:43 schreef no_nickname het volgende:
Die 6e plek is iig binnen!! Zo kan je het ook bekijken ...alles erboven is mooi meegenomen.
Truequote:Op woensdag 12 april 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
We hebben het toch ook bij 2-1 gehouden?![]()
Thxquote:Op donderdag 13 april 2006 00:23 schreef The_Verve het volgende:
FCG-FCU was dan ook wel de topwedstrijd deze speelronde...
Wat heeft ie nu onthuld dan?quote:Onthulling
Vanavond rond kwart over tien zal Martin Drent een speciale handeling verrichten in het Supportershome. Alle leden zijn van harte uitgenodigd deze feestelijke onthulling bij te wonen.
Tnkx, laatste wedstrijd thuis dit seizoen en men wat was het een coole competitie. Voor zover ik weet maar 1 keer verloren thuis, nog in het goeie ouwe Oosterparkquote:Op donderdag 13 april 2006 09:56 schreef Druppel het volgende:
Supporters van Groningen gefeliciteerd.
Een portret van Martin Drent.quote:
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Misschien dat Vaduz of een andere moderator even dit regeltje kan toevoegen aan de OP?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
Ik sta dan wel niet in de OP maar zit in EE boven de supporterscurve.
Heb het gemist. Wat zei Ruudje dan???. Ben wel benieuwd naar wat hij te zeggen had.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Die Ruud Gullit is dit seizoen ook pro Groningen.. Bekijken ze 9 wedstrijden tegelijk, gaat ie vooral op FC-FC letten... Valt me weer mee van RG, zou hij dan toch een beetje verstand van voetbal hebben
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Een portret van Martin Drent.![]()
RedFever007: vak EE
Ik denk in principe van niet.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Denken jullie nog 5e te worden?
Ben ik ook bang voor, wil volgende week dan ook niet terugdenken aan de wedstrijden tegen Heracles en Sparta. Maar toch, 6e wie had dat ooit gedacht?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Kortom, nee ik vrees een 6e plek. En dan te bedenken dat zonder PleeOffs we nu gewoon Europees hadden gespeeld![]()
![]()
Daar denk ik ook regelmatig aan.. maar then again.. Geflatteerd punten pakken in Breda, 4 punten van PSV, 3 van Ajax, 1 van Feyenoord en 2 van AZ..quote:Ben ik ook bang voor, wil volgende week dan ook niet terugdenken aan de wedstrijden tegen Heracles en Sparta. Maar toch, 6e wie had dat ooit gedacht?
De winst in Utrecht was ook niet helemaal normaal... Maar: gewoon een topseizoen van de FC! Hopelijk houden ze er play-offs gewijs nog iets aan overquote:Op donderdag 13 april 2006 16:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar denk ik ook regelmatig aan.. maar then again.. Geflatteerd punten pakken in Breda, 4 punten van PSV, 3 van Ajax, 1 van Feyenoord en 2 van AZ..
ook goed!
Ik ben dan wel geen Vaduz, maar heb het toch maar even gedaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik kan de OP niet meer wijzigen. Misschien dat Vaduz of een andere moderator even dit regeltje kan toevoegen aan de OP?
RedFever007: vak EE
Iedere speler begint met een schone lei aan de play-offs, dus hij was niet geschorst geweest na 1 gele kaartquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Beter nu geschorst dan in de play-offs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |