Bijvoorbeeld door Heerenveen te verslaan in een duel om de laatste UEFA-cup plaats.quote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Noca het volgende:
maar kan nog mooier gaan worden!!
weet ik ook wel maar ik houd van positief denken.quote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef clauwheee het volgende:
Venom.. 'gewoon' zal het niet gaan denk ik. Ik denk dat we nog twee moeilijke wedstrijden tegemoet gaan.
ja, het liefst met 3-0quote:Op zondag 9 april 2006 18:11 schreef Noca het volgende:
Woensdag moet er gewonnen worden van Utrecht inderdaad, dan hebben we nog kans de laatste speelronde. Helemaal als Ajax ook nog punten gaat verspelen. We zullen zien
Inderdaad, maar Utrecht heeft ook verloren. Je kunt niet alles hebben...quote:Op zondag 9 april 2006 19:41 schreef Prosac het volgende:
zonde dat ajax toch ineens die 3 punten pakt van AZ..
quote:Op maandag 10 april 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief woensdag tegen Utreg
quote:Op maandag 10 april 2006 10:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Doen jullie lief woensdag tegen Utreg
De man heeft gewoon een hoge pet op van FC Grunn, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef Eilanden het volgende:
![]()
Loopt Paultjuh in dit topic ook al zielig te doen?
Ik ben gewoon bangquote:Op maandag 10 april 2006 13:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De man heeft gewoon een hoge pet op van FC Grunn, daar is niks mis mee.![]()
![]()
Morgen als het goed is. Jij?quote:Op maandag 10 april 2006 16:56 schreef Cruoninga het volgende:
Hebben jullie al kaarten voor Twente Clauw en Noca?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 9 april 2006 16:24 schreef Noca het volgende:
Mooi nog dat we een punt pakken daar in Eindhoven.
Nu de laatste 2 wedstrijden pakken...en dan maar zien wat het wordt. Seizoen is sowieso al geslaagd natuurlijk, maar kan nog mooier gaan worden!!
Nog mensen hier die volgende week meegaan naar Twente?
Als het goed is wel.quote:
Alleen als je lief bent hè!quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
* Joagertje gaat met Noca en Clauwhee![]()
Ikke ben altijd lief, weet je tochquote:
Niet verkeerd. Had van mij niet gehoeven, maar als ze gesponsord worden heb ik er weinig problemen mee.quote:Nieuwe scoreborden voor Euroborg
11 april, 12:23 uur
Met ingang van het nieuwe voetbalseizoen stelt Bos Nieuwe Media twee geavanceerde beeldschermen aan FC Groningen ter beschikking. Op deze mega-schermen, van maar liefst zes bij vijf meter, kunnen de toeschouwers in stadion Euroborg onder meer de tijd, de stand en de herhalingen van doelpunten zien.
idd mn wereld vergaat als FCU morgen niet wintquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus paultjuhhhJe doet net alsof het het einde van de wereld is als jullie morgen geen punten pakken
Relax man! Over 24 uur weet je meer, nog ff volhouden
Het was maar een grolletje hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:25 schreef Eilanden het volgende:
Gaat een end heen Paultjuh ... zelfs als je verliest heb je nog kans. Doe eens effe normaal zeg!
Kijk nou ff in het FCU topic wil jequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:33 schreef Eilanden het volgende:
Ja Paulus, ik zal ook niet blij zijn, maar kansloos ben je dan nog steeds niet. Je hebt het alleen niet langer helemaal in eigen hand.
goed ideequote:Op dinsdag 11 april 2006 23:43 schreef Corksterr het volgende:
Laat Utrecht maar winnen en Ajax een punt pakken...
Ik wilde Sparta zeggen, maar toen was de Euroborg er nog niet of course.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Niemand wint van FcG in de Euroborg, dus ook Utreg niet vanavond. Punt.
Dankjewelquote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef Druppel het volgende:
Alle Groningen supporters. Succes vanavond dat het maar een spannende en leuke wedstrijd mag worden![]()
Doe maar 2-3 ofso.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:26 schreef Druppel het volgende:
Alle Groningen supporters. Succes vanavond dat het maar een spannende en leuke wedstrijd mag worden![]()
Je vergeet een club die ook moet winnenquote:Op woensdag 12 april 2006 10:16 schreef deejaylethal het volgende:
Vanavond moet FC Groningen winnen, net zoals Ajax. Het zou genieten zijn als de FC gegarandeerd Uefa Cup speelt. Bovendien wil ik nog wel eens zien hoe AZ het tegen de Groningers doet in de Euroborg...
M2 over 3 uurtjes komt de auto voor rijden om aftereisen naar het noordequote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb toch wel de kriebels nu. Het is geen schande mocht het vanavond niet lukken, maar ik gun het de ploeg zo![]()
Jij bent bij deze ook geen FC Utreg supporter meer! Weer 1 minderquote:Op woensdag 12 april 2006 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat Utrecht met 3-0 de boot in gaat.
Maar ik ben dan ook ouderwets pessimist.
Plus pasfotoregistratie... ga eind van de middag maar even naar de FC om op de foto te gaan en zo even de kaarten halen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef heinl het volgende:
Trouwens, wedstrijd tegen twente, clubcard verplichting e.d. zeker?
Echte Utrechters zijn azijnzeikers jongen, en negatief, dus ik voldoe perfect aan het beeld.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:31 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Jij bent bij deze ook geen FC Utreg supporter meer! Weer 1 minder![]()
I know, normaal ben ik ook zoquote:Op woensdag 12 april 2006 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte Utrechters zijn azijnzeikers jongen, en negatief, dus ik voldoe perfect aan het beeld.
Niet aan denken dat het NIET gaat lukken, alleen denken dat het LUKT..quote:Op woensdag 12 april 2006 10:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het is geen schande mocht het vanavond niet lukken
1-2quote:Op woensdag 12 april 2006 14:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet aan denken dat het NIET gaat lukken, alleen denken dat het LUKT..
positieve energie.. TSJAKAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
3-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |