quote:Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef placebeau het volgende:
Aarzel ondertussen niet om je lijstjes voor Parijs-Roubaix te posten.
Voor zondag 9 april 11.00 uur
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
1. Boonen
2. Hincapie
3. Hoste
4. Cancellara
5. van Petegem
Moeilijke keuzes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Atje zeggen is adje doen!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:51 schreef maril het volgende:
P-R
1 Boonen
2 Klier
3 Hoste
4 Zabel
5 Hincapie
Ik heb maar in willekeurige volgorde gezet die kans maakt om hem te winnen ,en daar bij uit gegaan dat Tommeke The best is![]()
Met de nummers 2-5 goed kan je ook nog 15 punten halen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:20 schreef MiLalaa het volgende:
Hoewel mijn prono natuurlijk ook niks gaat worden zonder Boonen.
misschien moeten we iets met een gezamenlijke strategie gaan doenquote:
Ha, dan zul je aan mij niet veel hebben. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, en ik heb er totaal geen verstand van!quote:Op zondag 9 april 2006 14:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien moeten we iets met een gezamenlijke strategie gaan doen![]()
![]()
oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaringquote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef Mirri het volgende:
Ha, dan zul je aan mij niet veel hebben. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, en ik heb er totaal geen verstand van!
quote:Hé MiLalaa, da's toevallig, ik post net jouw signature.
Eigenlijk zou het eerlijker zijn als iedereen op precies hetzelfde moment zijn/haar voorspelling zou doen. Ik heb ook afgekeken van "de kenners"quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaring
4 van de 5, maar geen op de goeie plek. 8 punten dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:37 schreef Arcee het volgende:
P-R
1. Boonen
2. Hincapie
3. Hoste
4. Van Petegem
5. Cancellara
Volgens mij wordt ie nog knap tiende.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Guesdon doet goed zijn best, mooi zo.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Arcee het volgende:
1. Cancellara
2. Hoste
3. Van Petegem
4. Gusev
5. Boonen
6. Ballan
7. Flecha
8. Eisel
9. Wesemann
10. Guesdon
quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
Had jij dat? Holy shit. Dat heeft je een geld gekost.quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
quote:Leif Hoste (tweede),Peter van Petegem
(derde) en Vladimir Goesev (vierde)
werden gediskwalificeerd omdat ze onder
gesloten spoorbomen waren doorgereden.
Ik zak steeds verder weg in het pelotonquote:1. Boonen
2. Hushovd
3. Hincapie
4. Van Petegem
5. Cancellara
Wel geld gewonnen dankzij diezelfde diskwalificatie zie ik nuquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
quote:Op zondag 9 april 2006 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, dankzij die diskwalificatie heb ik nu geen 5 maar 6 punten.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
9 punten als begin.![]()
Maar ja als ze me hadden verteld dat er ook treinen voorbij zouden kunnen komen, had ik natuurlijk nog een andere voorspelling gedaan qua begin..
sorryquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
Dit is niet om te lachen, Bruce.quote:
Sporza zendt 'm wel uit.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Als Sporza hem uitzendt wel, maakt het kijken nét wat spannender.
Nee joh, Scheldeprijsquote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef placebeau het volgende:
is daar interesse voor?
4 punten dus maarquote:P-R:
1 Boonen
2 Hushovd
3 Hincapie
4 Hoste
5 Flecha
dju, dan had ik sanchez er nog niet moeten inzetten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk wel dat Sporza die koers wel uitzendt. Met de wielermanager op sport.fok.nl wordt de Scheldeprijs ook iig aangedaan
.
Nou sorry hoor, voor mij hoeft het zo niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
Ik tel de punten ook pas morgen want ben doodmoe nu, en de kans om fout te tellen is te groot.
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zettenquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de nummer 2 daar wel duidelijk is![]()
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
als hij wint zal het me worst wezen dat ik de prono verpest heb, dat gun ik hem namelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...quote:Op zondag 9 april 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wtf, kom ik thuis....... lees ik dat mn halve prono gediskwalificeerd is
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.quote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.quote:Op zondag 9 april 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Geeft niks? Geeft alles.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Oei, die had ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft niks? Geeft alles.
Niet iedereen had én Hoste én Van Petegem.
Flecha had je wel punten opgeleverd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................
ja die had dus achter Hoste en van Petegem geeindigdquote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Flecha had je wel punten opgeleverd.Dit gedoe komt me niet verkeerd uit.
als een Hoste tussen de spoorbomen doorquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef placebeau het volgende:
wat een snelheid...
Zie je nou wel, gewoon meedoen dan komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
woeiii, ik kom met stip binnen op nummer 50![]()
Dankzij die trein hequote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
De totaal stand ziet er trouwens wel mooi uit![]()
Had ik al rekening mee gehouden.quote:
Maar ik had in de eerste uitslag 6 puntenquote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden.![]()
Zowel in de eerste ls de tweede uitslag had ik 7 punten.
wat was de 1e uitslag?quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden.![]()
Zowel in de eerste ls de tweede uitslag had ik 7 punten.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, zelfde met mij.quote:Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef placebeau het volgende:
Nu blijven mijn punten dramatisch, al geef ik telkens een heel plausibele top 5
Zo, hup Guesdon!quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
uitslag Ronde 8: Parijs - Roubaix
methodmich 7
Bedankt placebeau en ook voor de moeite van het optellen van de punten.quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
Astrix wint afgetekend. Hij raadde namelijk de top twee. puik.
(Met dank aan de Franse spoorwegen)
Hoe weet Mart dat die trein op tijd wasquote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Astrix het volgende:
[..]
Bedankt placebeau en ook voor de moeite van het optellen van de punten.
Ja die spoorwegen he, ik vond het wel grappig dat Mart een mopperende Maarten zat te stangen met de woorden "dan is de trein een keer op tijd en dan is het weer niet goed".
Bij mij komt 'ie niet op 2quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef komrad het volgende:
ik heb nog niemanhd gezien maar boogie NIET op 2
Alles is te veranderen....quote:
En Rabobank ook wel. Ieder jaar een dik miljoen steken in een handje vol ere plaatsenquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
latne we het hopen ericr
iedereen is het er iig over eens dat boogie het verdient
De beste allroundrenner van de laatste 10 jaar die we hebben, logisch dus. Maar goed dit is de prono, anders raakt Placebeau straks de weg kwijt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En Rabobank ook wel. Ieder jaar een dik miljoen steken in een handje vol ere plaatsen![]()
Allround??quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
De beste allroundrenner van de laatste 10 jaar die we hebben, logisch dus. Maar goed dit is de prono, anders raakt Placebeau straks de weg kwijt.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:38 schreef Cart_man het volgende:
1. Boogerd
2. Freire
3. Dekker
4. Bettini
5. Valverde
voor de volledigheid, stel dat er nog een Sanchez meerijdt......quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
1. Rebellin
2. Samuel Sanchez Gonzalez
3. Valverde
4. Boogerd
5. Sinkewitz
http://www.cyclingstartlists.com/quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef dndiek het volgende:
is er ergens een deelnemerslijst te vinden?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:32 schreef maril het volgende:
Die officiele startlijst vertrouw ik niet altans als Saul Raison inderdaad meedoet mag hij van mij ook winnen.
Je blijft een echte Dekker junior hèquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
Cart_man, als dat waar mag worden
ik wacht zelf nog ff met mijn prono
Rebellin geblesseerd?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef maril het volgende:
AGR
1 P.Weening
2 Bettini
3 RebellinM.Boogerd
4 E. Dekker
5 K. Kroon
ik ben bang dat ik er nog niet helemaal uit ben, Rebellin is geblesserd evenals trouwens
Jan Boven en Van Petegem ligt er helemaal uit.
Jan Boven, shit dat was net een kanshebber!quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef maril het volgende:
ik ben bang dat ik er nog niet helemaal uit ben, Rebellin is geblesserd evenals trouwens
Jan Boven en Van Petegem ligt er helemaal uit.
nee maar hij knecht wel voor de Rabo,s wie het kleine niet eert.....quote:Op woensdag 12 april 2006 19:54 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jan Boven, shit dat was net een kanshebber!![]()
Gekneusde ribben(zwaar gevalen in baskenland) en zegt moeilijkheden te hebben met ademen wat dan weer logisch is.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Rebellin geblesseerd?
prono opzoeken gaat
Ok, thx!quote:Op woensdag 12 april 2006 20:12 schreef maril het volgende:
[..]
Gekneusde ribben(zwaar gevalen in baskenland) en zegt moeilijkheden te hebben met ademen wat dan weer logisch is.
Niet.quote:
3 Sinkewitzquote:Op zondag 9 april 2006 22:41 schreef Falco het volgende:
1 Alejandro Valverde
2 Michael Boogerd
3 Davide Rebellin
4 Samuel Sanchez
5 Paolo Bettini
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef AirRaid het volgende:
1: Bettini
2: Freire
3: Valverde
4: Rebellin Samuel Sanchez
5: Paolini Kroon
Hernieuwde versie.quote:Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef Zwansen het volgende:
Volgende is AGR? Ik zti Boogerd niet op 1. Mocht ie 1e worden dan kan die hele prono me gestolen worden.
Amstel Gold Race
1. Bettini
2. Boogerd
3. Valverde
4. Sanchez (die ene van Baskenland)
5. Freire
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef dndiek het volgende:
1. Bettini
2. Valverde
3. Rebellin Kirchen
4. Di Luca Kroon
5. Boogerd
vernieuwde versiequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef maril het volgende:
AGR
1 Bettini
2 Boogerd
3 Valverde
4 E. Dekker
5 P. Weening
Update!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
1. Davide Rebellin Michael Boogerd
2. Erik Dekker
3. Michael Boogerd Karsten Kroon
4. Paolo Bettini
5. Alejandro Valverde
Ik zou het echt niet wetener is geen pijl op te trekken...
Mailen had altijd gekund, had ik voor jou deze top 5 gemaakt:quote:Op donderdag 13 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Net op tijd unbanned.
Heb al een lijstje in m'n hoofd, nog even puzzelen.
Bovendien moet die voor Wesemann knechten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
Kirchen is voor geen meter in vorm, hoop ik.
Je hebt me lijstje alquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mailen had altijd gekund, had ik voor jou deze top 5 gemaakt:
1.Fofonov, 2. Scanlon 3. Coenen 4. Nibali en 5. Brard.
Ik verander het ff totaal. Ik ga een grote gok nemen maar dit is wat mijn gevoel zegt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
1. Valverde
2. Boogerd
3. S.Sanchez
4. Bettini
5. Kroon
Nou ja, totaal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik verander het ff totaal. Ik ga een grote gok nemen maar dit is wat mijn gevoel zegt.
1. Kroon
2. Boogerd
3. Valverde
4. Bettini
5. S. Sanchez
Het is la,ng geleden dat Bettini nog eens zo in vorm was in het voorjaar (zie RVV), dus het zou me niet verbazen moest ie nu een Rebellinse week hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop vertrouwen trouwens in Bettini.
Al twijfel ik zelf ook nog eraan of ik hem in m'n top 5 moet nemen hoor.
Ja, heb hem er toch maar tussen gezet, denk voorlopig alleen nog datquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het is la,ng geleden dat Bettini nog eens zo in vorm was in het voorjaar (zie RVV), dus het zou me niet verbazen moest ie nu een Rebellinse week hebben.
1. Paolo Bettini.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:45 schreef BVO het volgende:
1. Alejandro Valverde Belmonte.
2. Samuel Sanchez Gonzalez.
3. Paolo Bettini.
4. Michael Boogerd.
5. Miguel Angel Martin Perdiguero.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:47 schreef maril het volgende:
AGR
1Eric Dekker
2BoogerdBettini
3 Valverde
4 K. Kroon
5 P. Weening
ohquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:54 schreef maril het volgende:
Nee, net zei hij in studio sport dat hij bergop wat mist(prikken) ze eindige op de cauwberg dus....
Je kan geloof ik nog een uur veranderen maar ik hou er mee op blijf toch twijfelen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:56 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohgemist.. Jammer
![]()
Nouja, ik hou het toch maar gewoon op nr2.
Ja, denk je dat Boogerd zichzelf in een favorietenrol wil zetten? Boogerd is echt top. Weet ik zeker.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:54 schreef maril het volgende:
Nee, net zei hij in studio sport dat hij bergop wat mist(prikken) ze eindige op de cauwberg dus....
en ik wil dat een ned. wint Eric dus want junior vind ik een kwalletje.
Tot morgenochtend 11:00 uur nog:quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:57 schreef maril het volgende:
Je kan geloof ik nog een uur veranderen maar ik hou er mee op blijf toch twijfelen.
quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde:
Je kent het systeem ondertussen, lijstjes binnen voot zondag 16 april 11.00 uur
1. Azevedoquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef drakenbaby het volgende:
AGR
1. Azevedo
2. Boogerd
3. Garzelli
4. Valverde
5. Rebellin
zou best kunnen maar ik twijfelde al en nu dus meer vandaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, denk je dat Boogerd zichzelf in een favorietenrol wil zetten? Boogerd is echt top. Weet ik zeker.
Amstel Gold Racequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:45 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
1. Samuel Sanchez
2. Contador
3. Valverde
4. Boogerd
5. Gomez Marchante
Heb je Boogerd in Baskenland gezien? Toen had ie er nog meer last van en was ie al sterk...quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef maril het volgende:
[..]
zou best kunnen maar ik twijfelde al en nu dus meer vandaar.
ik denk dat het parcours te hard is voor gebleseerde als Boogerd en Rebbelin
Het is hem gelukt om mij te overtuigen dat hij niet in orde is, ik hoop dat je gelijk hebt maar ik ben uitveranderd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je Boogerd in Baskenland gezien? Toen had ie er nog meer last van en was ie al sterk...
Je hebt toch wel rekening gehouden met de intercity van 14:42quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Amstel Gold Race
1. Samuel Sanchez
2. Bettini
3. Contador
4. Valverde
5. Gomez Marchante
In Nederland rekenen ze dat uit, de intercity moet in priciepe op precies dezelfde tijd langs de overgang als de wielrenners komen, gaat dus nooit was misquote:Op zondag 16 april 2006 00:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel rekening gehouden met de intercity van 14:42
Definitief:quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:41 schreef BVO het volgende:
[..]
1. Paolo Bettini.
2. Alejandro Valverde Belmonte.
3. Michael Boogerd.
4. Samuel Sanchez Gonzalez.
Hoe twijfelachtig ben ik toch weer.
Vooral ook omdat ik dan niet in tweestrijd hoef te zijn tussen m'n prono en wie ik eigenlijk hoopquote:Op zondag 16 april 2006 01:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Definitief:
2. Paolo Bettini.
3. Michael Boogerd.
Weg trouwens met Boogerd:quote:Op zondag 16 april 2006 01:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Definitief:
2. Paolo Bettini.
3. Michael Boogerd.
Dat weet je bij mij nooitquote:Op zondag 16 april 2006 01:50 schreef Bruce117 het volgende:
Is deze wel definitief ?
Kut, geen Sanchez... Hoe met dat nuquote:Op zondag 16 april 2006 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
1. P.Bettini
2. O. Freire
3. I. Astarloa
4. K. Kroon
5. M. Boogerd
Mkay??
aangezien Rebellin het dus niet gaat worden schuift bijna alles door!quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef rubbereend het volgende:
1. Rebellin
2. Sanchez
3. Valverde
4. Boogerd
5. Sinkewitz
Echt weten doe je het toch nooit (relativerendquote:Op zondag 16 april 2006 11:21 schreef komrad het volgende:
mag ik nog wijzigen?? of is het al voorbij de eindtijd?
doet rebellin wel mee uberhaupt?quote:Op zondag 16 april 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij er al voorbij. Bovendien zijn ze al gestart.
Hij was gisteravond op tv bij Studio S. maar daar was toen niets van bekend als dat hij een gebroken rib heeft.quote:
Hier ben ik toch niet echt tevreden mee.... Alcohol maakt meer prono's kapot dan lief voor je isquote:Op zondag 16 april 2006 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
1. P.Bettini
2. O. Freire
3. I. Astarloa
4. K. Kroon
5. M. Boogerd
Mkay??
Wat had je willen veranderen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:
1. Samuel Sanchez
2. Rebellin
3. Bettini
4. Baguet
5. Valverde
Liever 2e.quote:
Netjesquote:Op zondag 16 april 2006 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien Rebellin het dus niet gaat worden schuift bijna alles door!
1. Samuel Sanchez Gonzalez
2. Alejandro Valverde Belmonte
3. Michael Boogerd
4. Paolo Bettini
5. Patrik Sinkewitz
quote:Op zondag 16 april 2006 16:52 schreef MiLalaa het volgende:
tyfusprono.
quote:Op zondag 16 april 2006 16:59 schreef MiLalaa het volgende:
Ik blijf vanaf nu gewoon nog elke koers Valverde stug op 1 zetten![]()
Boogerd en Kroon op de goede plaats, levert toch nog redelijk wat op denk ik.quote:Op zondag 16 april 2006 03:18 schreef Ambrosius het volgende:
AGR:
1. Valverde
2. Bettini
3. Boogerd
4. Kroon
5. Bertagnolli
Netjes. Ik had ze net verkeerd, op 2 en 3.quote:Op zondag 16 april 2006 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogerd en Kroon op de goede plaats, levert toch nog redelijk wat op denk ik.
Dus: 0+2+0+1+3 = 6 puntjesquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:49 schreef icebliss het volgende:
1. Sanchez
2. Boogerd
3. Valverde
4. Bettini
5. Sinkewitz
Ik wacht even op een startlijst zonder renners die nog half in coma liggen![]()
ik had ze op 3 en 5quote:Op zondag 16 april 2006 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boogerd en Kroon op de goede plaats, levert toch nog redelijk wat op denk ik.
6 puntenquote:Op zondag 16 april 2006 02:10 schreef -skippybal- het volgende:
1. P.Bettini
2. O. Freire
3. I. Astarloa
4. K. Kroon
5. M. Boogerd
Mkay??
voor LBL is mij wel veel duidelijk gewordenquote:Op zondag 16 april 2006 16:56 schreef Zwansen het volgende:
Boogerd: 1, 2, 2, 2, 2, 3, 3, 4 en 9 in de Amstel.
Grote klasse eigenlijk. Maar goed.
Mwah Di Luca zie ik eigenlijk niet vooraan eindigen. Woensdagavond zullen we al meer wetenquote:Op zondag 16 april 2006 19:40 schreef komrad het volgende:
[..]
voor LBL is mij wel veel duidelijk geworden
1. Bettini
2. Boogerd
3. Di Luca
iig dat zijn de favorieten
en Boogerdontzettend sterk gereden weer en het is ook weer duidelijk geworden dat Oscarito te licht is voor AGR+ waalse klassiekers
Hij had het er net iig niet over, hij sprak alleen over LBL, dus ik ga er vanuit dat hij de Waalse Pijl niet rijdt.quote:Op zondag 16 april 2006 19:49 schreef komrad het volgende:
oh ja voor de prono doen we natuurlijk de waalse pijl ook
Boogerd laat die zeker weer schieten of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |