4 punten dus maarquote:P-R:
1 Boonen
2 Hushovd
3 Hincapie
4 Hoste
5 Flecha
dju, dan had ik sanchez er nog niet moeten inzetten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk wel dat Sporza die koers wel uitzendt. Met de wielermanager op sport.fok.nl wordt de Scheldeprijs ook iig aangedaan
.
Nou sorry hoor, voor mij hoeft het zo niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
Ik tel de punten ook pas morgen want ben doodmoe nu, en de kans om fout te tellen is te groot.
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zettenquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de nummer 2 daar wel duidelijk is![]()
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
als hij wint zal het me worst wezen dat ik de prono verpest heb, dat gun ik hem namelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...quote:Op zondag 9 april 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wtf, kom ik thuis....... lees ik dat mn halve prono gediskwalificeerd is
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.quote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.quote:Op zondag 9 april 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Geeft niks? Geeft alles.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Oei, die had ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft niks? Geeft alles.
Niet iedereen had én Hoste én Van Petegem.
Flecha had je wel punten opgeleverd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................
ja die had dus achter Hoste en van Petegem geeindigdquote:Op maandag 10 april 2006 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Flecha had je wel punten opgeleverd.Dit gedoe komt me niet verkeerd uit.
als een Hoste tussen de spoorbomen doorquote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef placebeau het volgende:
wat een snelheid...
Zie je nou wel, gewoon meedoen dan komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
woeiii, ik kom met stip binnen op nummer 50![]()
Dankzij die trein hequote:Op maandag 10 april 2006 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
De totaal stand ziet er trouwens wel mooi uit![]()
Had ik al rekening mee gehouden.quote:
Maar ik had in de eerste uitslag 6 puntenquote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden.![]()
Zowel in de eerste ls de tweede uitslag had ik 7 punten.
wat was de 1e uitslag?quote:Op maandag 10 april 2006 12:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Had ik al rekening mee gehouden.![]()
Zowel in de eerste ls de tweede uitslag had ik 7 punten.
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op maandag 10 april 2006 12:17 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, zelfde met mij.quote:Op maandag 10 april 2006 13:55 schreef placebeau het volgende:
Nu blijven mijn punten dramatisch, al geef ik telkens een heel plausibele top 5
Zo, hup Guesdon!quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
uitslag Ronde 8: Parijs - Roubaix
methodmich 7
Bedankt placebeau en ook voor de moeite van het optellen van de punten.quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef placebeau het volgende:
Astrix wint afgetekend. Hij raadde namelijk de top twee. puik.
(Met dank aan de Franse spoorwegen)
Hoe weet Mart dat die trein op tijd wasquote:Op maandag 10 april 2006 19:13 schreef Astrix het volgende:
[..]
Bedankt placebeau en ook voor de moeite van het optellen van de punten.
Ja die spoorwegen he, ik vond het wel grappig dat Mart een mopperende Maarten zat te stangen met de woorden "dan is de trein een keer op tijd en dan is het weer niet goed".
Bij mij komt 'ie niet op 2quote:Op maandag 10 april 2006 22:41 schreef komrad het volgende:
ik heb nog niemanhd gezien maar boogie NIET op 2
Alles is te veranderen....quote:
En Rabobank ook wel. Ieder jaar een dik miljoen steken in een handje vol ere plaatsenquote:Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef komrad het volgende:
latne we het hopen ericr
iedereen is het er iig over eens dat boogie het verdient
De beste allroundrenner van de laatste 10 jaar die we hebben, logisch dus. Maar goed dit is de prono, anders raakt Placebeau straks de weg kwijt.quote:Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En Rabobank ook wel. Ieder jaar een dik miljoen steken in een handje vol ere plaatsen![]()
Allround??quote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
De beste allroundrenner van de laatste 10 jaar die we hebben, logisch dus. Maar goed dit is de prono, anders raakt Placebeau straks de weg kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |