Ik zak steeds verder weg in het pelotonquote:1. Boonen
2. Hushovd
3. Hincapie
4. Van Petegem
5. Cancellara
Wel geld gewonnen dankzij diezelfde diskwalificatie zie ik nuquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
quote:Op zondag 9 april 2006 18:46 schreef ScottTracy het volgende:
Zo, dankzij die diskwalificatie heb ik nu geen 5 maar 6 punten.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
9 punten als begin.![]()
Maar ja als ze me hadden verteld dat er ook treinen voorbij zouden kunnen komen, had ik natuurlijk nog een andere voorspelling gedaan qua begin..
sorryquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef BVO het volgende:
Door diediskwalificatie
niet mneer alleeen aan kop zo te zien
.
Dit is niet om te lachen, Bruce.quote:
Sporza zendt 'm wel uit.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef BVO het volgende:
Als Sporza hem uitzendt wel, maakt het kijken nét wat spannender.
Nee joh, Scheldeprijsquote:Op zondag 9 april 2006 22:04 schreef placebeau het volgende:
is daar interesse voor?
4 punten dus maarquote:P-R:
1 Boonen
2 Hushovd
3 Hincapie
4 Hoste
5 Flecha
dju, dan had ik sanchez er nog niet moeten inzetten.quote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
Ik denk wel dat Sporza die koers wel uitzendt. Met de wielermanager op sport.fok.nl wordt de Scheldeprijs ook iig aangedaan
.
Nou sorry hoor, voor mij hoeft het zo niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef placebeau het volgende:
Ik tel de punten ook pas morgen want ben doodmoe nu, en de kans om fout te tellen is te groot.
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zettenquote:Op zondag 9 april 2006 22:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat de nummer 2 daar wel duidelijk is![]()
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
quote:Op zondag 9 april 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik twijfel nog, durf ik het aan hem eerste te zetten
nee
1. ???
2. BOogerd
3. ???
4. ???
5. ???
dit is de template voor AGR en LBL voor iedereen die punten wil scoren
als hij wint zal het me worst wezen dat ik de prono verpest heb, dat gun ik hem namelijkquote:Op zondag 9 april 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zul je zien, wordt 'ie opeens eindelijk wél eerste (of derde natuurlijk, dat is misschien waarschijnlijker). Iedereen balen...
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...quote:Op zondag 9 april 2006 23:37 schreef rubbereend het volgende:
wtf, kom ik thuis....... lees ik dat mn halve prono gediskwalificeerd is
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.quote:Op zondag 9 april 2006 23:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
No kidding, kidding kidding, kedeng kedeng, kedeng kedeng...
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.quote:Op zondag 9 april 2006 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed dat ik niks heb kunnen zien, had me doodgeergerd met de gedachte bij de prono.
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Geeft niks? Geeft alles.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Geeft niks. Iedereen had Boonen, Flecha, Hushovd, Hoste, Peetegem etc.
Oei, die had ik ookquote:Op zondag 9 april 2006 23:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geeft niks? Geeft alles.
Niet iedereen had én Hoste én Van Petegem.
Flecha had je wel punten opgeleverd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik had geen Flecha en geen Hushovd....................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |