oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaringquote:Op zondag 9 april 2006 14:37 schreef Mirri het volgende:
Ha, dan zul je aan mij niet veel hebben. Dit is de eerste keer dat ik meedoe, en ik heb er totaal geen verstand van!
quote:Hé MiLalaa, da's toevallig, ik post net jouw signature.
Eigenlijk zou het eerlijker zijn als iedereen op precies hetzelfde moment zijn/haar voorspelling zou doen. Ik heb ook afgekeken van "de kenners"quote:Op zondag 9 april 2006 14:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh ik doe ook maar wat ondoordachts. Kopieren van anderen kun je dan in ieder geval al wel goed en dan kom je vaak al een heel eind, weet ik vanuit biathlon-ervaring
4 van de 5, maar geen op de goeie plek. 8 punten dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:37 schreef Arcee het volgende:
P-R
1. Boonen
2. Hincapie
3. Hoste
4. Van Petegem
5. Cancellara
Volgens mij wordt ie nog knap tiende.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef methodmich het volgende:
Guesdon doet goed zijn best, mooi zo.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef Arcee het volgende:
1. Cancellara
2. Hoste
3. Van Petegem
4. Gusev
5. Boonen
6. Ballan
7. Flecha
8. Eisel
9. Wesemann
10. Guesdon
quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
Had jij dat? Holy shit. Dat heeft je een geld gekost.quote:Op zondag 9 april 2006 17:29 schreef mitt het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Ballan
4. Flecha
5. Eisel
quote:Leif Hoste (tweede),Peter van Petegem
(derde) en Vladimir Goesev (vierde)
werden gediskwalificeerd omdat ze onder
gesloten spoorbomen waren doorgereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |