Idemquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
Even een stiekeme TVP voor mezelf.
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef Wackyduck het volgende:
Zal er iemand zijn zonder Boonen in zijn top 5.![]()
+
TVP
MM heeft ook geen Boonen volgens mijquote:
Ik gun het Flecha welquote:
VDB??quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
... Eigenlijk had ik van Petegem nog door een Waal moeten vervangen maar dat zou weer TE erg zijn.
quote:
Klopt. Boonen valt, heb ik met Ye afgesproken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MM heeft ook geen Boonen volgens mij
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt. Boonen valt, heb ik met Ye afgesproken.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:28 schreef Zwansen het volgende:
Er zal maar een groep van 10 man voorop blijven met allemaal van die vage Belgen erin.
Zo!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef Astrix het volgende:
Hier is mijn lijstje mensen.
1. Guidi Phonak.
2.Cancellara. CSC.
3. Bettini. Quickstep.
4. Vandenbroucke. Unibet.
5. Flecha. Rabo.
Ik kan geen Vandebroucke in mijn team zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
Psst, voor de echte liefhebbers is er ook nog de Fok!Wielermanager.
Alsof ie potten gaat brekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:17 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik kan geen Vandebroucke in mijn team zetten![]()
En prompt 3 of 4 keer Hoste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, eigenlijk kan ik niet meer om iemand als Hoste heen. Toch durf ik het niet aan om hem in mijn top 5 te zetten.
Ja idd, iedereen volgt mij. Voor Roubaix zal ik wel een goed woordje doen voor Ivan Quaranta.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja idd, iedereen volgt mij. Voor Roubaix zal ik wel een goed woordje doen voor Ivan Quaranta.
Ik heb een subleague gemaakt voor de deelnemers aan de wielerpronoquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef Falco het volgende:
Psst, voor de echte liefhebbers is er ook nog de Fok!Wielermanager.
Update:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:57 schreef Arcee het volgende:
1. Boonen
2. Ballan
3. Zabel
4. Van Petegem
5. Klier
Daarom.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef komrad het volgende:
petacchi is allemaal leuk en aardig maar die komt de koppenberg of de muur echt niet fatsoenlijk over
updatequote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:32 schreef maril het volgende:
RVV okè ik denk dat Tom wel de beste is maar niet zal winnen.
1 Peter Van Petegem
2 Andreas Klier
3 Axel Merckx
4 Alessandro Petacchi
5 Tom Boonen
Mijn prono wordt:quote:Brahimov - maandag 27 maart 2006 @ 18:42
1. Boonen
2. Hincapie
3. Ballan
4. Flecha
5. Klier
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef Zwansen het volgende:
Criterium rond Vlaanderen:
1. Boonen
2. Klier
3. Ballan
4. Flecha Hinkepie
5. Van Peetegem
1. Boonenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:45 schreef icebliss het volgende:
1. Boonen
2. Flecha
3. Ballan
4. Arvesen
5. Nuyens
Hoe voorspelbaar eigenlijk deze wedstrijd.quote:1. Boonen
2. van Petegem
3. Ballan
4. Klier
5. Hincapie
Uitslag:quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:18 schreef Arcee het volgende:
Update:
1. Boonen
2. Hincapie
3. Ballan
4. Van Petegem
5. KlierVlaanderens Mooiste
Netjes iddquote:Op zondag 2 april 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
ik had:
1. Boonen check 7 punten
2. Hoste check 5 punten
3. Ballan 2 punten
4. Van Petegem check 4 punten? 3 punten
5. Bettini 1 punt
Dat zou ik ook zeggen als ik 12 punten had.quote:Op zondag 2 april 2006 16:46 schreef ScottTracy het volgende:
Mja ik heb 12 punten. Het is weinig een kwestie van inzicht
Ja, 8e geloof ik.quote:Op zondag 2 april 2006 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Klier nog top 10 gereden?
Jep, 9e plaats. (www.sportone.nl)quote:Op zondag 2 april 2006 16:55 schreef -skippybal- het volgende:
Heeft Klier nog top 10 gereden?
quote:
Wat een onzin. Dit is ook al wat ik dacht na P-N en TA, toen had ik alleen wat meer geluk.quote:Op zondag 2 april 2006 16:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik 12 punten had.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:43 schreef komrad het volgende:
Arcee, prutser
ik had:
1. Boonen check 7 punten
2. Hoste check 5 punten
3. Ballan 2 punten
4. Van Petegem check 3 punten
5. Bettini 1 punt
18 punten dus
Hehe, trek het je niet aan.quote:Op zondag 2 april 2006 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een onzin. Dit is ook al wat ik dacht na P-N en TA, toen had ik alleen wat meer geluk.
![]()
Doet 'iedereen' daar ook weer aan mee?quote:Op zondag 2 april 2006 17:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moet eens even gaan denken over Gent-Wevelgem.
Ik ga maar even met al mijn inzicht nadenken hoe ik zo weinig mogelijk punten kan halen in G-W.quote:
Niet meedoen?quote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga maar even met al mijn inzicht nadenken hoe ik zo weinig mogelijk punten kan halen in G-W.![]()
Guidi op 1? Respect!quote:Op zondag 2 april 2006 19:02 schreef Astrix het volgende:
Ik heb niks goed en daarmee is bewezen dat ik geen kenner ben.
Maar ik ben wel sportief en daarom feliciteer ik iedereen die wel punten gehaald heeft.
Weer wat steviger in de top10, met 14 punten vandaag.quote:8. brahimov 38
Count me in.quote:Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Bruce117 het volgende:
BVO, geniet nog maar even van je 1e plaats.
De achtervolgers zullen kop over kop gaan rijden om je terug te halen.
Wat kost zo'n etappezege eigenlijk, tegenwoordig?quote:
winnenquote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Deze wordt lastig voorspellen. Weet niet wat Boonen gaat doen.
http://www.cycling4all.com/index.php?content=r06rgewe.phpquote:Op maandag 3 april 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Al een startlijst voor G-W?
of http://www.cyclingstartlists.com/quote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.cycling4all.com/index.php?content=r06rgewe.php
Volgens mij gokken die altijd maar wat.quote:
Doen wij toch ook.quote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij gokken die altijd maar wat.
geupdate versiequote:Op maandag 3 april 2006 17:33 schreef rubbereend het volgende:
Gent - Wevelgem
1. Hushovd
2. Hincapie
3. Zabel
4. Petacchi
5. De Jongh
ja ik heb een vermoeden dat hij niet uitrijd, en idd hij zal wss pozzata en kornuiten een kans geven. Aan de andere kant, wordt het een sprint dat wint boonenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
Ik las op cyclingnews.com wel dat hij zijn ploegmaats een kans gaat bieden, maar met Boonen weet je het nooit he... Ik twijfel nog steeds.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef BVO het volgende:
1. Flecha.
2. Pozzato.
3. Hushovd.
4. Hincapie.
5. Cancellara.
Laf hequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:54 schreef komrad het volgende:
BVO, het is moeilijk boonen te ontkennen he
Flecha d'r toch maar weer in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:36 schreef Wombcat het volgende:
Gent-Wevelgem:
1. Boonen
2. Petacchi
3. Hushovd
4. Hincapie
5. Flecha
Hoiquote:Op woensdag 5 april 2006 01:56 schreef rubbereend het volgende:ik ben de enige die vol voor de massaspurt gaat
daar wordt ik redelijk nerveus van
quote:
Wat is jou lijstje dan?? Veels te laat om op te zoekenquote:
Gent - Wevelgemquote:Op woensdag 5 april 2006 02:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is jou lijstje dan?? Veels te laat om op te zoeken![]()
1. Boonen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
1. Boonen.
2. Zabel.
3. Hushovd.
4. Flecha.
5. Cancellara.
Same herequote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ondanks dat ik als één van de weinigen Petacchi heb levert het me erg weinig op.
Ik had er nog 6. Wel Hushovd, Hincapie en Petacchi genoemd, maar op 3, 4 en 2. Dus echt opschieten doet dat ook nog niet.quote:
5 punten, niet bestquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef komrad het volgende:
voorlopig voor G-W:
1. boonen 0
2. hushovd 2
3. flecha 0
4. zabel 0
5. hincapie 3
grote loterij wat mij betreft. Zou niet gek vinden als boonen binnen 100k er mee stopt
Dan vind je het juist wél, dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef ScottTracy het volgende:
Vind ik niet, de nummer 5 goed voorspellen is veel meer een gok als bijvoorbeeld de winnaar voorspellen
Dat bedoel ikquote:
Daarover is vorig jaar ook al even gediscussieerd. Maar de grote baas (Placebeau dus) beargumenteerde (terecht) dat de eerste plaats nu eenmaal belangrijk is dan de vijfde en dat je daarom voor de eerste plaats meer punten krijgt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Iedereen kan wel voorspellen dat Boonen de RvV wint, maar om de vijfde plaats te voorspellen is eigenlijk veel moeilijker.
![]()
En uiteraard heeft de grote baas gelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarover is vorig jaar ook al even gediscussieerd. Maar de grote baas (Placebeau dus) beargumenteerde (terecht) dat de eerste plaats nu eenmaal belangrijk is dan de vijfde en dat je daarom voor de eerste plaats meer punten krijgt.
zoals ik al dacht, ik was niet de enige met Hushovd op 1 en dankzij Hincapie ook 11 puntenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Gillingham het volgende:
Gent - Wevelgem:
1. Hushovd
2. Cancellara
3. Flecha
4. Nuyens
5. Hincapie
Gokje...
niet vergeten!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef placebeau het volgende:
Aarzel ondertussen niet om je lijstjes voor Parijs-Roubaix te posten.
Voor zondag 9 april 11.00 uur
Doet Dekker wel meequote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef dndiek het volgende:
1 Boonen
2 Hushovd
3 Hoste
4 Van Petegem
5 E Dekker
Inderdaad: Thor Hushovdquote:
geen idee, was eigenlijk maar een voorlopige voorspelling dat ik ieder geval een lijstje heb staanquote:
www.cycling4all.comquote:Op donderdag 6 april 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ga maar weer vragen om een startlijst, altijd handig.
1. Boonenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef icebliss het volgende:
1. Boonen
2. Cancelarra
3. Hincapie
4. Flecha
5. Van Petegem
Ah, Guesdon! Een oudwinnaar!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar gaan we dan:
1. George Hincapie
2. Tom Boonen
3. Steffen Weseman
4. Baden Cooke
5. Frédéric Guesdon
Juist, die gaat voor een topnotering revisited.quote:
Dat gevoel had ik vorige week zondag, is me niet goed bevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef Wombcat het volgende:
ver in de achtergrond sta ik toch al, dan is gokken op een verrassing leuker dan standaard Boonen op 1 zetten, denk ik. Maar misschien bedenk ik me nog en zet dan toch Boonen op 1. Maar eigenlijk heb ik zo'n gevoel dat 't 'm niet gaat lukken zondag.
Ik ook, had 7 man op m'n lijstje staan (deze top 5 + Hushovd en Hoste). Maar goed, welke twee moet je er dan uitlaten he....quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:26 schreef komrad het volgende:
ik twijfel trouiwens nogal over mijn prono
Volgens mij heeft iedereen die top 7, maar is het voor de rest een beetje gokken om de plaatsenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, had 7 man op m'n lijstje staan (deze top 5 + Hushovd en Hoste). Maar goed, welke twee moet je er dan uitlaten he....
Je moet toch wat, zeker als je een keer wat anders wilt.quote:
http://www.cycling4all.com/ ; hier kun je altijd een prima startlijst vinden. Op zich is er nog genoeg in te halen, er zijn pas een paar koersjes geweest en in de grote rondes zijn zelfs dubbele punten te verdienen, dus je bent zeker nog niet te laat om een toppositie te kunnen pakken aan het eind van het kalenderjaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef MiLalaa het volgende:
Wackyduck weer eens onderaan? Aww![]()
Ik hoorde van Bruce dat ik nog steeds mee kon doen. Maar wat heb ik daar eigenlijk aan? Het is toch een overall klassement? Dan bungel ik helemaal onderaan? Ik zal er nog eens over nadenken..
En is er ook een startlijst? Of is dat een domme vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |