Ah, Guesdon! Een oudwinnaar!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, daar gaan we dan:
1. George Hincapie
2. Tom Boonen
3. Steffen Weseman
4. Baden Cooke
5. Frédéric Guesdon
Juist, die gaat voor een topnotering revisited.quote:
Dat gevoel had ik vorige week zondag, is me niet goed bevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef Wombcat het volgende:
ver in de achtergrond sta ik toch al, dan is gokken op een verrassing leuker dan standaard Boonen op 1 zetten, denk ik. Maar misschien bedenk ik me nog en zet dan toch Boonen op 1. Maar eigenlijk heb ik zo'n gevoel dat 't 'm niet gaat lukken zondag.
Ik ook, had 7 man op m'n lijstje staan (deze top 5 + Hushovd en Hoste). Maar goed, welke twee moet je er dan uitlaten he....quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:26 schreef komrad het volgende:
ik twijfel trouiwens nogal over mijn prono
Volgens mij heeft iedereen die top 7, maar is het voor de rest een beetje gokken om de plaatsenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook, had 7 man op m'n lijstje staan (deze top 5 + Hushovd en Hoste). Maar goed, welke twee moet je er dan uitlaten he....
Je moet toch wat, zeker als je een keer wat anders wilt.quote:
http://www.cycling4all.com/ ; hier kun je altijd een prima startlijst vinden. Op zich is er nog genoeg in te halen, er zijn pas een paar koersjes geweest en in de grote rondes zijn zelfs dubbele punten te verdienen, dus je bent zeker nog niet te laat om een toppositie te kunnen pakken aan het eind van het kalenderjaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:48 schreef MiLalaa het volgende:
Wackyduck weer eens onderaan? Aww![]()
Ik hoorde van Bruce dat ik nog steeds mee kon doen. Maar wat heb ik daar eigenlijk aan? Het is toch een overall klassement? Dan bungel ik helemaal onderaan? Ik zal er nog eens over nadenken..
En is er ook een startlijst? Of is dat een domme vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |