Ik had er nog 6. Wel Hushovd, Hincapie en Petacchi genoemd, maar op 3, 4 en 2. Dus echt opschieten doet dat ook nog niet.quote:
5 punten, niet bestquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef komrad het volgende:
voorlopig voor G-W:
1. boonen 0
2. hushovd 2
3. flecha 0
4. zabel 0
5. hincapie 3
grote loterij wat mij betreft. Zou niet gek vinden als boonen binnen 100k er mee stopt
Dan vind je het juist wél, dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef ScottTracy het volgende:
Vind ik niet, de nummer 5 goed voorspellen is veel meer een gok als bijvoorbeeld de winnaar voorspellen
Dat bedoel ikquote:
Daarover is vorig jaar ook al even gediscussieerd. Maar de grote baas (Placebeau dus) beargumenteerde (terecht) dat de eerste plaats nu eenmaal belangrijk is dan de vijfde en dat je daarom voor de eerste plaats meer punten krijgt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Iedereen kan wel voorspellen dat Boonen de RvV wint, maar om de vijfde plaats te voorspellen is eigenlijk veel moeilijker.
![]()
En uiteraard heeft de grote baas gelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarover is vorig jaar ook al even gediscussieerd. Maar de grote baas (Placebeau dus) beargumenteerde (terecht) dat de eerste plaats nu eenmaal belangrijk is dan de vijfde en dat je daarom voor de eerste plaats meer punten krijgt.
zoals ik al dacht, ik was niet de enige met Hushovd op 1 en dankzij Hincapie ook 11 puntenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Gillingham het volgende:
Gent - Wevelgem:
1. Hushovd
2. Cancellara
3. Flecha
4. Nuyens
5. Hincapie
Gokje...
niet vergeten!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:50 schreef placebeau het volgende:
Aarzel ondertussen niet om je lijstjes voor Parijs-Roubaix te posten.
Voor zondag 9 april 11.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |