Volgens de strikste reglementen waarschijnlijk wel, maar ik kan het me amper voorstellen.quote:Op zondag 9 april 2006 16:55 schreef Tommy__ het volgende:
worden die 3 dan niet uit de koers gehaald??
Boonen, Flecha en Ballan reden ook door voordat het rode licht gedoofd was.quote:Op zondag 9 april 2006 16:55 schreef Tommy__ het volgende:
dat is dan op zich wel weer jammer. Ik vind het ook wel extra punten waard door het juist voorspellen dat Boonen niet bij de 1e 5 gaat zittenquote:Op zondag 9 april 2006 16:50 schreef maril het volgende:
[..]
Als hij bij de eerste 10 rijd krijg je nog een punt.
Dan kan Eisel dus toch nog tweede worden!quote:Op zondag 9 april 2006 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boonen, Flecha en Ballan reden ook door voordat het rode licht gedoofd was.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:56 schreef Remzz het volgende:
Die trein, het zit Boonen Flecha ook niet mee
In NL zouden ze een boete krijgenquote:Op zondag 9 april 2006 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Boonen, Flecha en Ballan reden ook door voordat het rode licht gedoofd was.
Slecht.quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
Wie kan de TT ff aanpasse? Geen tidj voor in alle consternatie.
Ik, odds waren weg na 16.40, dus was niks meer te zienquote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Zwansen het volgende:
Wie hkeek toevallig op Unibet toen die trein eraan kwam?
Ik heb 'm wel.quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Remzz het volgende:
Cancellara dus heb ik wel vrede mee ondanks mijn prono
Die is geschrapt!quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Leatherface het volgende:
Wel echte topaankop van Bjarne Rris.
Ook heel goed voor in de TTT straks in de Tour.
ook 25quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef snellejelle het volgende:
25, voor het winnen van P-R is dat heel jong
hoe oud is Tom ook alweer
Inderdaad, wat een sterk nummer.quote:
Er is geen TTT in de tour dit jaar, dacht ik.quote:Op zondag 9 april 2006 16:59 schreef Leatherface het volgende:
Wel echte topaankop van Bjarne Rris.
Ook heel goed voor in de TTT straks in de Tour.
Laatste nieuws is dat er in België kamervragen over gesteld gaan worden.quote:Op zondag 9 april 2006 16:58 schreef tong80 het volgende:
Maar die trein geweldig
Ik had de Belgische verslaggever wel willen horen.
Tijdrijder hequote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Cancellera zit echt enorm goed te peddelen
Alsof dat veel uitgemaakt zou hebben voor de kansen van de Belgen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Laatste nieuws is dat er in België kamervragen over gesteld gaan worden.![]()
Dan zou Hushovd nog 5e geworden zijnquote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan zou het pas echt lachen zijn geweest
Stel je voor dat Cancellara staat te wachten aan de overweg.quote:Op zondag 9 april 2006 17:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wat loopt Mart nou de hele tijd te zeiken op de organisatie![]()
Komt het peleton met Aart Vierhouten nog terug bij Boonen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan zou het pas echt lachen zijn geweest
Was ook pas bekend na de Tour van vorig jaar. Denk dat Cancellara toch vooral mede daarom is aangetrokken. Nu maakt ie zijn aankoop meer dan goed.quote:
Maar de organisatie kan toch moeilijk eisen dat het hele treinverkeer wordt platgelegd?quote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stel je voor dat Cancellara staat te wachten aan de overweg.
Over die vent in de neutrale wagen dat 'ie worst verkoopt (quote:Op zondag 9 april 2006 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stel je voor dat Cancellara staat te wachten aan de overweg.
Voor een kwartiertje moet dat toch kunnen op dat ene spoor zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar de organisatie kan toch moeilijk eisen dat het hele treinverkeer wordt platgelegd?
Spoorverkeer gaan ze niet rap stilleggen voor een wielerwedstrijd hoor. Denk ik tochquote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje moet dat toch kunnen op dat ene spoor zou ik zeggen.
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat moet dat een kippenvel gevoel geven, om alleen die piste op te rijden.
Hij verdient het.quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat moet dat een kippenvel gevoel geven, om alleen die piste op te rijden.
Inderdaad... het is zo wel een beetje kut...quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kwartier? Als het nu wat langzamer was gegaan? Of sneller?quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zijn een paar treinen.... en in dit geval een goederentrein...quote:Op zondag 9 april 2006 17:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Spoorverkeer gaan ze niet rap stilleggen voor een wielerwedstrijd hoor. Denk ik toch
Dat kun je toch inschatten? desnoods zet je die trein ergens stil. En dat het peloton moet wachten is veel minder belangrijk.quote:Op zondag 9 april 2006 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kwartier? Als het nu wat langzamer was gegaan? Of sneller?
Zitj e al snel op uur of 2. Plus de achtervolgers.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: Tis toch een halve Belg he.
En dan maar zeggen dat je waarschijnlijk niet genoeg weet om mee te doen aan de prono.quote:
je moet er toch niet aan denken dat ze waren prut gereden door een trein... brrrquote:Op zondag 9 april 2006 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteraard worden de Peet, Gusev en Hoste nog uit koers genomen omdat ze toch zijn doorgereden bij een gesloten overweg.
dit is ook m'n enige goeie ongeveer..quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dan maar zeggen dat je waarschijnlijk niet genoeg weet om mee te doen aan de prono.![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Klote van Petegem!! Sprint 's voor m'n prono![]()
Ja, dan waren ze wel uit de wedstrijd geschraptquote:Op zondag 9 april 2006 17:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken dat ze waren prut gereden door een trein... brrr![]()
Door een spurt te winnen?quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef Bruce117 het volgende:
Hoste doet een boogerdje.
kut hé, ik had Hoste ook op 3quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Usericon van Zwansen
1. Boonen
2. Van Peetegem
3. Hoste
4. Hincapie
5. Hushovd
Peetegem en Hoste...
Door 2 weekenden achter elkaar 2e te worden in een klassiekerquote:
quote:
Ik had Cancellara en Hoste ook nog.quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
1. Boonen
2. Van Peetegem
3. Hoste
4. Hincapie
5. Hushovd
Peetegem en Hoste...
Wat was er nou tussen die 2quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
1. Boonen
2. Van Peetegem
3. Hoste
4. Hincapie
5. Hushovd
Peetegem en Hoste...
Toch top 5... statistisch gezien niet slechtquote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
MSR, RvV en P-R winnen in één jaar is dus iets te hoog gegrepen.
Gelukkig komen nu de wedstrijden waar de Belgen normaal gesproken niet veel kans hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Grobbel het volgende:
"Ondanks dat deze P-R werd gewonnen door een buitenlander was deze toch van een hoog gehalte". Malle Wuyts.
Als ploeg bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
MSR, RvV en P-R winnen in één jaar is dus iets te hoog gegrepen.
Beide op 3?quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoste had ik op 3, en Peet op 3. Dat meost andersom zijn. Dikke aap die Peet.
"'t is toch eigenlijk wel een halve belg natuurlijk."quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gelukkig komen nu de wedstrijden waar de Belgen normaal gesproken niet veel kans hebben.
Maar Boogerd woont ook in België, dusssss............![]()
Ik denk omdat ze toen wel wilden rijden, en achter Cancellara niet.quote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef maril het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet van Petegem was boos op Hoste vroeg mij af waarom hij kan Gusov toch niet terughalen.
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnenquote:Op zondag 9 april 2006 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het te hoog gegrepen is?
Nee hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Wat een afgunst tov de Belgen lees ik hier allemaal.....
En terecht!!! Urinevolkquote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Hoezo??quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Niet echt, maar het commentaar van Wuyts is af en toe ongemeend hilarisch.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Nee hoor had het Tom wel gegund. ook voor mijn prono natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Zou kunnen. Dit jaar dacht ie dat ie MSR, RvV en P-R misschien kon winnen. Denk dat ie iets te vroeg gepiekt heeft. En volgend jaar rijdt ie ook geen Gent_Wevelgem meer.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnen![]()
De enige die ik dat in de toekomst zie doen: Ballan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnen![]()
Zie ik Flecha ook wel voor aan inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Boonen was Flecha waarschijnlijk onder die trein gedoken als hij hem niet had tegengehouden.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Boonen was Flecha waarschijnlijk onder die trein gedoken als hij hem niet had tegengehouden.
Alledrie.quote:Op zondag 9 april 2006 17:25 schreef Bartoli het volgende:
iedereen gedeklasseerd of alleen Hoste?
Door gesloten slagboom gereden, is tegen reglement.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef maril het volgende:
waarom?
Hoezo 5? Lijkt me niet. Ballan 5.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef Bartoli het volgende:
fuck dat meen je niet gek wordt die lul van een Boonen nog 2e ondanks slechte benen. Flecha zowel nog 4e, Hoste dan 5e en de rest weet je wel
Zie m'n vorige post....quote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Jump het volgende:
Was het een Fransman geweest hadden ze er niks van gezegd
1. Cancellaraquote:
Kan ik me niet echt voorstellen, zoveel beter staat Guesdon er nu ook weer niet voor (10e in plaats van 7e). Het werd overigens al direct opgemerkt door Wuyts dat het tegen het reglement was toen het gebeurde, dus ergens zat het er al aan te komen. Het is niet een groot geheim dat het reglement bestaat, in ieder geval.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een onzin, ze waren toch voor gebleven. Maar nu wordt een Fransman........zal toch niet![]()
Precies noemen we het volgend jaar Den Helder - Roermond.quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een amateuristische zooi is het weer, maar ja moet je het maar niet door de fransen laten organiseren
dan hadden ze ook Cancerela moeten stoppen zolang de trein daar reed en de wielrenners daar stopte, en dat doen ze ook niet dus das niet consequent.quote:
Ja inderdaad verkeersregelement en veiligheid gaat boven alles. Het is gewoon brute pech voor die mannenquote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet alleen tegen het koersreglement, maar ook tegen alle verkeersreglementen (waar renners niet boven staan, al lijken ze dat allemaal te denken).
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mitt niet eens meegedaan
zoals ze in benelux tour. hadden ze consequent moeten optreden en cancelera en dergelijke ook moeten tegenhouden. dus het is een dubbeltje van zijn kant.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja inderdaad verkeersregelement en veiligheid gaat boven alles. Het is gewoon brute pech voor die mannen
Tja, dit is gewoon 1 van die onvoorspelbare situaties die wel vaker in wielerwedstrijden voorkomen. Gewoon pech, weinig aan te doen. Al had de organisatie het wel beter kunnen aanpakken door Cancellara even te laten inhouden om koersvervalsing te voorkomen en dat drietal direct uit koers te nemen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef maril het volgende:
[..]
dan hadden ze ook Cancerela moeten stoppen zolang de trein daar reed en de wielrenners daar stopte, en dat doen ze ook niet dus das niet consequent.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zou wel grappig zijn geweest als er weer eens een depressieve renner bij zat. Zie je hem van de fiets afstappen en voor de trein springen.![]()
Hincapie zag er wel enigzins verdwaasd uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zou wel grappig zijn geweest als er weer eens een depressieve renner bij zat. Zie je hem van de fiets afstappen en voor de trein springen.![]()
Ah okay.quote:Op zondag 9 april 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken het reglement niet echt goed, maar volgens mij staat er niet in dat vluchters worden tegengehouden omdat de achtervolgers moeten wachten. Wel zou een vluchter sneller terug mogen vertrekken indien hij door het wachten wordt bijgehaald door zijn achtervolgers. Zoiets. Denk ik.
quote:Leif Hoste (tweede),Peter van Petegem
(derde) en Vladimir Goesev (vierde)
werden gediskwalificeerd omdat ze onder
gesloten spoorbomen waren doorgereden.
Cancellara was al door alvorens die trein kwam dus niks te verwijtenquote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef flyckje het volgende:
[..]
zoals ze in benelux tour. hadden ze consequent moeten optreden en cancelera en dergelijke ook moeten tegenhouden. dus het is een dubbeltje van zijn kant.
Waar staat zijn lijstje dan ??quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.
tuurlijk niet maar de vluchters moeten wachten als vb peleton moet wachten op iets. en dat zou hier niet anders geweest zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Cancellara was al door alvorens die trein kwam dus niks te verwijten
Als Cancellara moest wachten mocht hij weer vertrekken totdat hij weer 30 sec had op de rest. Andersom is dat nooit geweestquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef flyckje het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar de vluchters moeten wachten als vb peleton moet wachten op iets. en dat zou hier niet anders geweest zijn.
Ja, en nog mooi getimed ook. Net op het moment dat Leif Hoste werd gefeliciteerd met zijn tweede plaats door een reporter.quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet je maar geen NOS kijken. Bij de Belg krijg je dat gelijk te heuren.
Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoonquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dit nog het zieligste voor Cancellara. Nu wordt er dankzij dat spoorboomincident door zure pers een groot deel van de glans van zijn zege weggehaald.
Men praat dadelijknog meer over de spoorbomen + diskwalificatie dan over zijn schitterende triomf.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Grobbel het volgende:
Dan kan Eisel dus toch nog tweede worden!
Mja toen was de trein al weg. Maar er valt over te discussieren jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoon![]()
Welnee, mitt heeft niet eens meegedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenquote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
De Belgische kranten hadden sowieso morgen al meer staan over het verlies van Boonen, dan over het goede rijden van Cancellara. Bij die pers zal hij dus weinig aandacht verliezen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenof het moet zijn om zo De Maar nog in de top 10 te krijgen
![]()
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moestquote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.
Dat denk ik tenminste, ik meen te herinneren dat Wuyts iets zei in de trant van het feit dat De Maar wel bij Roesems in het groepje zat, maar eigenlijk nog een rondje moest. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moest
Ach Cancellara rijd dan weer bij CSCquote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Pechvogel van de dag is wel Gusev. Een beetje een stomme valpartij, dan er net niet bij kunnen komen, een fiets wisselen, dat zijn net de krachten die ervoor zorgden dat hij niet bij Cancellara kon blijven, dan wordt je nog 4e, wordt je gediskwalificeerd![]()
Toen was het gevaar weg.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat de groep dan Boonen dan ook niet wordt gediskwalificeerd, zij reden toch ook door 'rood sein'.
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.quote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef flyckje het volgende:
er is wel sprake dat de motar aan de spoorweg teken deed dat ze overmochten (hoste/gusev/de peet)...
Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.quote:
Kun jij je handen in het vuur steken dat Cancerella dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Dan kan hoogstens die motard een sanctie krijgen, die moet zich ook aan die reglementen houden, die staat er niet boven.quote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.
In Nederland wel ja.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.
Heb het teruggezien net, maar boonen doet helemaal niets hoorquote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hincapie.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef thaleia het volgende:
Enigszins mosterd na de maaltijd, maar ik zat tijdens de koers niet achter internet: wat lijkt me dat erg als je stuur het ineens begeeftJezus Christus dan schrik je je echt de tering, ben je net in volle vaart....kun je alleen maar een schietgebedje doen en hopen dat je niet al te akelig valt. Vreselijk!
T is ook niet meer goed gekomen met Hincapie in de koers, maaar het leek mij ook dat hij last had van zijn schouderblad weet iemand hoe dat is afgelopen.quote:
Wanneer heeft hij dat beweerd?quote:Op zondag 9 april 2006 17:58 schreef Sautor het volgende:
Net zoals ie wel naar cancellara kon toespringen, maar dat flecha m in de weg reed...
me too, hij baalde van die situatie.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat beweerd?
Ik heb 'm horen zeggen dat het maar een vreemde 2de plaats was, aangezien hij toch werd gelost.
In zijn eerste interview zei hij dat. Toen Cancellara wegreed maakte Flecha een vreemde actie, waardoor Boonen bijna stil kwam te staan, en het gat niet meer dicht kon rijden.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dat beweerd?
Ik heb 'm horen zeggen dat het maar een vreemde 2de plaats was, aangezien hij toch werd gelost.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef placebeau het volgende:
Ik gok op Cancellara.
Of Boonen natuurlijk.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:56 schreef Grobbel het volgende:
quote:
Op zondag 9 april 2006 16:55 schreef Tommy__ het volgende:
Volgens de strikste reglementen waarschijnlijk wel, maar ik kan het me amper voorstellen.
Matthew Hayman was ook nog 23e inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef Bartoli het volgende:
Rabo die zo ook nog een goede zaak doet voor het ProTour ploegenklassement. De volle 20 punten gaan iig naar La Francaise des Jeux vandaag met 3 man in de top 10
Knap van onze filosoofquote:11 025 HORRILLO Pedro RAB ESP 06' 49"
In zijn mapei en quick step tijd reed hij hier ook wel goed maar meestal door in dienst te rijden van. Nu heeft die Flecha goed afgezet aan het bos en dan nog 11e worden is idd knapquote:Op zondag 9 april 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Knap van onze filosoofWist niet eens dat 'ie dit kon...
Vorig jaar was hij ook al 19de, dus toeval is het niet.quote:Op zondag 9 april 2006 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Knap van onze filosoofWist niet eens dat 'ie dit kon...
quote:
Die Langeveld is inderdaad echt knapquote:Op zondag 9 april 2006 19:15 schreef Ereinion het volgende:
???
Goed van De Maar, dat hij in zijn eerste Parijs-Roubaix gewoon uitrijdt, terwijl hij onlangs nog goed was. Voor Langeveld is dit zijn derde profkoers die hij rijdt, ook gewoon goed. De Kort valt mij inderdaad wat tegen.
Kai Reus ed. bedoel ikquote:Op zondag 9 april 2006 19:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flink blok?
Vorig jaar debuteerden Giling en De Kort goed, maar dit jaar doen ze het minder dan in het eerste jaar dat ze meededen.
De Kort is op 19 minuten gereden....
Nou ja, bij sommigen is het erg netjes dat ze hem uitgereden hebben, en tsja, we moeten het er maar mee doen.quote:Op zondag 9 april 2006 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Maar 60e, Langeveld, 65e, De Kort 77e, Rooijakkers 81e, Tjallingi 90e, Giling 97e
Op France2 was het duidelijk te zien na de koers: Toen Cancellara passeerde stond het licht al op rood.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef maril het volgende:
[..]
Kun jij je handen in het vuur steken dat Cancerella dat niet heeft gedaan.
mij balt het niet hoor overigens men moet maar eens ophouden met die heksenjacht, laat ze toch lekker.
Ach je weet hoe ze zijn, Zwitsers hebben geld. Oostenrijkers niet.quote:Op zondag 9 april 2006 19:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Op France2 was het duidelijk te zien na de koers: Toen Cancellara passeerde stond het licht al op rood.
Jalabert was dan ook duidelijk. Als je het reglement volgt moet je ze allemaal deklasseren en wint Eisel Parijs-Roubaix.
natuurlijk. Maar wat doet de UCI hier nu ? Ze willen een voorbeeld stellen en ze gaan wéér halfslachtig te werk. Als je gaat deklasseren moet je iedereen die het reglement niet volgde deklasseren.quote:
Tja, ik hoop dat Rabobank De Kort voor volgend jaar uit Spanje weg haalt. Voor dit soort koersen heeft die jongen potentie, als hij wat meer mannen om zich heen heeft waar hij van kan leren en volgens mij heeft hij dat nu niet echt.quote:Op zondag 9 april 2006 19:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, bij sommigen is het erg netjes dat ze hem uitgereden hebben, en tsja, we moeten het er maar mee doen.
Koersdirectie moet ook gewoon consequent zijn natuurlijk. Dat is men vaak niet en dat leidt tot irritatie.quote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef Leatherface het volgende:
Maar is de diskwalificatie op last van de UCI, en dus niet door de koersdirectie opgelegd?
Ja, er zit bij iedere koers vanaf een zeker niveau een of meerdere UCI Commissarissen in de biertent voor een schermpje die dit soort zaken beslissen hé ...quote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef Leatherface het volgende:
Maar is de diskwalificatie op last van de UCI, en dus niet door de koersdirectie opgelegd?
Dat zonder enige twijfel.quote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Koersdirectie moet ook gewoon consequent zijn natuurlijk..
Probleem is vaak dat de UCI voor de regels staat en de wedstrijdleiding voor een aantrekkelijke en eerlijke koers en die vervolgens gaan discussiëren en tot een compromis komen een tijd na het feit. Gevolg is een beslissing die te laat komt en voor de mensen die de discussie niet hebben meegekregen niet te volgen is.quote:Op zondag 9 april 2006 19:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
natuurlijk. Maar wat doet de UCI hier nu ? Ze willen een voorbeeld stellen en ze gaan wéér halfslachtig te werk. Als je gaat deklasseren moet je iedereen die het reglement niet volgde deklasseren.
Net zoals vorig jaar toen ze bij die verkeerde weg die het peloton nam de koplopers gingen tegenhouden. Moesten ze dat dan nu met Cancellara ook niet doen als die volgens hen "reglementair" gepasseerd was ? Of veranderen ze om de minuut van idee bij de UCI ? Zoals in die veldrit dit jaar waar ze eerst tijdens de koers Wellens deklasseren, die dan toch laten uitrijden, die bij aankomst deklasseren, dan terug in de uitslag opnemen om drie kwartier later die terug te deklasseren ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |