Wat was er nou tussen die 2quote:Op zondag 9 april 2006 17:11 schreef Zwansen het volgende:
1. Boonen
2. Van Peetegem
3. Hoste
4. Hincapie
5. Hushovd
Peetegem en Hoste...
Toch top 5... statistisch gezien niet slechtquote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
MSR, RvV en P-R winnen in één jaar is dus iets te hoog gegrepen.
Gelukkig komen nu de wedstrijden waar de Belgen normaal gesproken niet veel kans hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Grobbel het volgende:
"Ondanks dat deze P-R werd gewonnen door een buitenlander was deze toch van een hoog gehalte". Malle Wuyts.
Als ploeg bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
MSR, RvV en P-R winnen in één jaar is dus iets te hoog gegrepen.
Beide op 3?quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoste had ik op 3, en Peet op 3. Dat meost andersom zijn. Dikke aap die Peet.
"'t is toch eigenlijk wel een halve belg natuurlijk."quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gelukkig komen nu de wedstrijden waar de Belgen normaal gesproken niet veel kans hebben.
Maar Boogerd woont ook in België, dusssss............![]()
Ik denk omdat ze toen wel wilden rijden, en achter Cancellara niet.quote:Op zondag 9 april 2006 17:19 schreef maril het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet van Petegem was boos op Hoste vroeg mij af waarom hij kan Gusov toch niet terughalen.
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnenquote:Op zondag 9 april 2006 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het te hoog gegrepen is?
Nee hoor.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Wat een afgunst tov de Belgen lees ik hier allemaal.....
En terecht!!! Urinevolkquote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Hoezo??quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Niet echt, maar het commentaar van Wuyts is af en toe ongemeend hilarisch.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Nee hoor had het Tom wel gegund. ook voor mijn prono natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef Frederic het volgende:
Zou kunnen. Dit jaar dacht ie dat ie MSR, RvV en P-R misschien kon winnen. Denk dat ie iets te vroeg gepiekt heeft. En volgend jaar rijdt ie ook geen Gent_Wevelgem meer.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnen![]()
De enige die ik dat in de toekomst zie doen: Ballan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Z'n überdroom is toch M-SR, RvV en L-B-L in één seizoen winnen![]()
Zie ik Flecha ook wel voor aan inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Boonen was Flecha waarschijnlijk onder die trein gedoken als hij hem niet had tegengehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |