Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoonquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dit nog het zieligste voor Cancellara. Nu wordt er dankzij dat spoorboomincident door zure pers een groot deel van de glans van zijn zege weggehaald.
Men praat dadelijknog meer over de spoorbomen + diskwalificatie dan over zijn schitterende triomf.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Grobbel het volgende:
Dan kan Eisel dus toch nog tweede worden!
Mja toen was de trein al weg. Maar er valt over te discussieren jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoon![]()
Welnee, mitt heeft niet eens meegedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenquote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
De Belgische kranten hadden sowieso morgen al meer staan over het verlies van Boonen, dan over het goede rijden van Cancellara. Bij die pers zal hij dus weinig aandacht verliezen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenof het moet zijn om zo De Maar nog in de top 10 te krijgen
![]()
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moestquote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.
Dat denk ik tenminste, ik meen te herinneren dat Wuyts iets zei in de trant van het feit dat De Maar wel bij Roesems in het groepje zat, maar eigenlijk nog een rondje moest. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moest
Ach Cancellara rijd dan weer bij CSCquote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Pechvogel van de dag is wel Gusev. Een beetje een stomme valpartij, dan er net niet bij kunnen komen, een fiets wisselen, dat zijn net de krachten die ervoor zorgden dat hij niet bij Cancellara kon blijven, dan wordt je nog 4e, wordt je gediskwalificeerd![]()
Toen was het gevaar weg.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat de groep dan Boonen dan ook niet wordt gediskwalificeerd, zij reden toch ook door 'rood sein'.
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.quote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef flyckje het volgende:
er is wel sprake dat de motar aan de spoorweg teken deed dat ze overmochten (hoste/gusev/de peet)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |