Ja inderdaad verkeersregelement en veiligheid gaat boven alles. Het is gewoon brute pech voor die mannenquote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet alleen tegen het koersreglement, maar ook tegen alle verkeersreglementen (waar renners niet boven staan, al lijken ze dat allemaal te denken).
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mitt niet eens meegedaan
zoals ze in benelux tour. hadden ze consequent moeten optreden en cancelera en dergelijke ook moeten tegenhouden. dus het is een dubbeltje van zijn kant.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja inderdaad verkeersregelement en veiligheid gaat boven alles. Het is gewoon brute pech voor die mannen
Tja, dit is gewoon 1 van die onvoorspelbare situaties die wel vaker in wielerwedstrijden voorkomen. Gewoon pech, weinig aan te doen. Al had de organisatie het wel beter kunnen aanpakken door Cancellara even te laten inhouden om koersvervalsing te voorkomen en dat drietal direct uit koers te nemen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef maril het volgende:
[..]
dan hadden ze ook Cancerela moeten stoppen zolang de trein daar reed en de wielrenners daar stopte, en dat doen ze ook niet dus das niet consequent.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zou wel grappig zijn geweest als er weer eens een depressieve renner bij zat. Zie je hem van de fiets afstappen en voor de trein springen.![]()
Hincapie zag er wel enigzins verdwaasd uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
Zou wel grappig zijn geweest als er weer eens een depressieve renner bij zat. Zie je hem van de fiets afstappen en voor de trein springen.![]()
Ah okay.quote:Op zondag 9 april 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ken het reglement niet echt goed, maar volgens mij staat er niet in dat vluchters worden tegengehouden omdat de achtervolgers moeten wachten. Wel zou een vluchter sneller terug mogen vertrekken indien hij door het wachten wordt bijgehaald door zijn achtervolgers. Zoiets. Denk ik.
quote:Leif Hoste (tweede),Peter van Petegem
(derde) en Vladimir Goesev (vierde)
werden gediskwalificeerd omdat ze onder
gesloten spoorbomen waren doorgereden.
Cancellara was al door alvorens die trein kwam dus niks te verwijtenquote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef flyckje het volgende:
[..]
zoals ze in benelux tour. hadden ze consequent moeten optreden en cancelera en dergelijke ook moeten tegenhouden. dus het is een dubbeltje van zijn kant.
Waar staat zijn lijstje dan ??quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.
tuurlijk niet maar de vluchters moeten wachten als vb peleton moet wachten op iets. en dat zou hier niet anders geweest zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Cancellara was al door alvorens die trein kwam dus niks te verwijten
Als Cancellara moest wachten mocht hij weer vertrekken totdat hij weer 30 sec had op de rest. Andersom is dat nooit geweestquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef flyckje het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar de vluchters moeten wachten als vb peleton moet wachten op iets. en dat zou hier niet anders geweest zijn.
Ja, en nog mooi getimed ook. Net op het moment dat Leif Hoste werd gefeliciteerd met zijn tweede plaats door een reporter.quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet je maar geen NOS kijken. Bij de Belg krijg je dat gelijk te heuren.
Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoonquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind dit nog het zieligste voor Cancellara. Nu wordt er dankzij dat spoorboomincident door zure pers een groot deel van de glans van zijn zege weggehaald.
Men praat dadelijknog meer over de spoorbomen + diskwalificatie dan over zijn schitterende triomf.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
quote:Op zondag 9 april 2006 16:57 schreef Grobbel het volgende:
Dan kan Eisel dus toch nog tweede worden!
Mja toen was de trein al weg. Maar er valt over te discussieren jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij vertrokken Boonen, Flecha en Ballan ook voordat de bomen volledig omhoog waren, en de lichten uit waren. Als dat zo is moeten zij ook gediskwalificeert worden.
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.quote:Op zondag 9 april 2006 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Zal Cancellara kunnen boeien winst in Parijs Roubaix zullen ze hem niet meer afnemen. En de Zwitsers gaan heus niet schrijven over dat incident dat vergeten ze gewoon![]()
Welnee, mitt heeft niet eens meegedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:36 schreef Zwansen het volgende:
Nummer 1, 2 en 4 goed. 3 en 5 in de top 10.
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenquote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
De Belgische kranten hadden sowieso morgen al meer staan over het verlies van Boonen, dan over het goede rijden van Cancellara. Bij die pers zal hij dus weinig aandacht verliezen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
De Belgen (en NOS Teletekst) wel.
Maar als ik Fab was zou het me weinig kunnen boeien idd.![]()
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
alleen de belgen zullen erover ziften de NOS moet dat niet doen de NL kunnen zo niet op het podium komenof het moet zijn om zo De Maar nog in de top 10 te krijgen
![]()
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moestquote:Op zondag 9 april 2006 17:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat De Maar nog achter het peloton binnenkwam, dus dan moeten er nog wat meer diskwalificaties plaatsvinden.
Dat denk ik tenminste, ik meen te herinneren dat Wuyts iets zei in de trant van het feit dat De Maar wel bij Roesems in het groepje zat, maar eigenlijk nog een rondje moest. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat de Maar in dat groepje Roesems zat of iets erachter. Of het moet zijn dat Roesems enzo finishte en De Maar nog 500 mt moest
Ach Cancellara rijd dan weer bij CSCquote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Pechvogel van de dag is wel Gusev. Een beetje een stomme valpartij, dan er net niet bij kunnen komen, een fiets wisselen, dat zijn net de krachten die ervoor zorgden dat hij niet bij Cancellara kon blijven, dan wordt je nog 4e, wordt je gediskwalificeerd![]()
Toen was het gevaar weg.quote:Op zondag 9 april 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vreemd dat de groep dan Boonen dan ook niet wordt gediskwalificeerd, zij reden toch ook door 'rood sein'.
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.quote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef flyckje het volgende:
er is wel sprake dat de motar aan de spoorweg teken deed dat ze overmochten (hoste/gusev/de peet)...
Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.quote:
Kun jij je handen in het vuur steken dat Cancerella dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:51 schreef Ereinion het volgende:
Cancellara![]()
![]()
Wat een renner. Op meerdere kasseienstroken vol gas doortrekken, iedereen weet dat je ontzettend sterk bent. En dan in de finale iedereen er regelementair afrijden, en dan je voorsprong opbouwen tot een minuut. Het moet sinds de laatste van Museeuw geweest zijn dat iemand zo indrukwekkend in Parijs-Roubaix won, en dan moet je nagaan dat die nog wat wespen in de binnenband had.
Dan kan hoogstens die motard een sanctie krijgen, die moet zich ook aan die reglementen houden, die staat er niet boven.quote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik benieuwd hoe dat verder afloopt. Kunnen ze de diskwalificatie wellicht nog aanvechten.
In Nederland wel ja.quote:Op zondag 9 april 2006 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er kan nog een trein komen staat er toch niet voor niks op die borden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |