Mailen had altijd gekund, had ik voor jou deze top 5 gemaakt:quote:Op donderdag 13 april 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
Net op tijd unbanned.
Heb al een lijstje in m'n hoofd, nog even puzzelen.
Bovendien moet die voor Wesemann knechten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
Kirchen is voor geen meter in vorm, hoop ik.
Je hebt me lijstje alquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mailen had altijd gekund, had ik voor jou deze top 5 gemaakt:
1.Fofonov, 2. Scanlon 3. Coenen 4. Nibali en 5. Brard.
Ik verander het ff totaal. Ik ga een grote gok nemen maar dit is wat mijn gevoel zegt.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
1. Valverde
2. Boogerd
3. S.Sanchez
4. Bettini
5. Kroon
Nou ja, totaal.quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik verander het ff totaal. Ik ga een grote gok nemen maar dit is wat mijn gevoel zegt.
1. Kroon
2. Boogerd
3. Valverde
4. Bettini
5. S. Sanchez
Het is la,ng geleden dat Bettini nog eens zo in vorm was in het voorjaar (zie RVV), dus het zou me niet verbazen moest ie nu een Rebellinse week hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:54 schreef BVO het volgende:
Wat een hoop vertrouwen trouwens in Bettini.
Al twijfel ik zelf ook nog eraan of ik hem in m'n top 5 moet nemen hoor.
Ja, heb hem er toch maar tussen gezet, denk voorlopig alleen nog datquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:10 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het is la,ng geleden dat Bettini nog eens zo in vorm was in het voorjaar (zie RVV), dus het zou me niet verbazen moest ie nu een Rebellinse week hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |