quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klinkt als ajax publiek............iets ergers is er niet![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb een pesthekel aan BB
Idd, maarja ze kan er ook niks aan doen dat ze joods is he.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb een pesthekel aan BB
? waar heb jij het nou waar overquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Jasza het volgende:
Agh alsof dat bij feyenoord niet gebeurd zeg, vorig jaar zaten er ook altijd maar 25.000 man ofzo
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkochtquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef TJDoornbos het volgende:
bij feyenoord??? das gelul kuip zit gemiddeld 42:000 man laatste jaren!
Ze komen alleen niet opdagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkocht![]()
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet opquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Entonie het volgende:
Derksen: De Guzman, die speelt geweldig
BB: Moet hij volgens jou dus Nederlander wordenaaaargh...DONDER OP TRUT
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkocht![]()
Daarom zijn er ook altijd zo veel lege plekke.....Die seizoenkaarten krijg je zeker bij 'n pakje melk of niet soms?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.
tis beter dan die in die keukenzaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet op![]()
BB is nog dommer dan die v Gaal met zn supersuffe reclame
Ja dat weet ik. maar volgens mij zegt ze dat altijd als het over die jongen gaat (en vroeger over Kalou) en het is gewoon irritant. Ga dan in op voetbal technische zaken ipv het zo "Zappsport" achtig te houden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet op![]()
BB is nog dommer dan die v Gaal met zn supersuffe reclame
De seizoenkaarten die ze mogen verkopen wel, namelijk 40.000quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.
Hoezo ik ben verkeerd geïnformeerd...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Jasza het volgende:
Agh alsof dat bij feyenoord niet gebeurd zeg, vorig jaar zaten er ook altijd maar 25.000 man ofzo
Neuh, den haag zit gelukkig altijd volquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook altijd zo veel lege plekke.....Die seizoenkaarten krijg je zeker bij 'n pakje melk of niet soms?
omdat je er een gratis fluit bij krijgtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom niet? Bepaalt een club toch zelf. Hoe meer seizoenskaarten hoe meer zekerheid van inkomsten.quote:
Ag dat is echt totale onzinquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
De seizoenkaarten die ze mogen verkopen wel, namelijk 40.000![]()
ME zeikt ook altijd op vrije plekken tussen bepaalde vakken inquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Bepaalt een club toch zelf. Hoe meer seizoenskaarten hoe meer zekerheid van inkomsten.
Ja maar hij bedoelt dat er maximaal 40000 seizoenskaarten mogen worden verkocht en de rest aan losse kaarten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ME zeikt ook altijd op vrije plekken tussen bepaalde vakken ineruit met de ME en de Bobbo's en welkom aan de andere echte fans!
ow zo ...........dat lijkt idd aan ajax liggen niet aan welke andere factor dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar hij bedoelt dat er maximaal 40000 seizoenskaarten mogen worden verkocht en de rest aan losse kaarten.
Wat gek!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef dedeur het volgende:
Wat heeft die Dirk-Kuijt een grote bek zeg.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH Helemaal niets in Amsterdam!!!!
Lalallalal![]()
![]()
![]()
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets meequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Kerel wat loop je te fokken man!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Alleen ajax wint niet van AZquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets mee![]()
doen we speciaal om ajax een oor aan te naaienquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Het seizoen is toch al naar de klote, uefa cup hebben we al.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.
Wedje leggen?quote:
Bij de meeste Feyenoord supporters is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor de eigen clubquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef dedeur het volgende:
Ik zou toch liever tegen Ajax in de play-offs spelen en dan eerlijk winnen dan nu juigen hoor.![]()
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke resente goede punten in jullie spel bazeer je dat dan?
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens, als AZ wél sportief is verliest heerenveen daarvan.
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Idd, alleen die ballen gaan er maar niet in, echt raar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?
Triest dan
5de. Vooralsnog.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
En met de grootste blessurelijst van Europaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
En met de meeste scheidsrechters tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Ja en jullie hebben de 3 al een aantal jaar en bakken er al jaren niks van zegt dus erg veel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
Dat moet niets uitmakenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En met de meeste scheidsrechters tegen
Maar het gaat hier over Heerenveen - Feijenoord. Daar staat het 1-0quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
je zou er bijna verdrietig van worden..quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
FC Groningen heeft niet de grootste begroting van de eredivisiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanwege een nog mindere medische staf dan het gemiddelde ziekenhuis in Sierra Leone.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Dat zei je opa zeker ook altijd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goed![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
dat zou ik sowieso zijn als ajaxfan wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je zou er bijna verdrietig van worden..![]()
![]()
ze hebben deze positie netjes veiliggesteld in de competitie, terecht als ze even gas terug nemen. Al vraag ik mij af of dat verstandig is....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.
over calimero gedrag gesproken iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
maar wel een verdomd belangrijk spelletjequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
maargoed alle gekheid op een stokje het blijft maar een spelletje!!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
We halen het ook wel zonder jullie hulp hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie worden kei hard genaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHA helemaal niets in Amsterdom!
tja tis in de loop der tijd belangrijk gemaakt, maar om dr nou veldslagen voor te leveren vink wat ver gezochtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel een verdomd belangrijk spelletje
Sorry heur, maar Ajax heeft dit seizoen meer bereikt dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie worden kei hard genaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHA helemaal niets in Amsterdom!
grapjas, we doen het puur zelf denk je dat Collen de bal per ongeluk ingooit naar een Boerevener?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Nywuob het volgende:
Feyenoord wordt overklast, zeg.
Klopt, 28 punt achter op psv. Dat vind ik best knap!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry heur, maar Ajax heeft dit seizoen meer bereikt dan Feyenoord.
Koeman waarom zet je Gyan niet in de spits voor Kuijt en Ali B in de Goalquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Koeiman wat doe je! Gaat hou nou nog aanvallen ook! We moeten verliezen![]()
het is een groot complot der Chinezen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
grapjas, we doen het puur zelf denk je dat Collen de bal per ongeluk ingooit naar een Boerevener?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, 28 punt achter op psv. Dat vind ik best knap!
Feyenorod wordt toch ook geen kampioen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Houd je bek Eindhovense lampquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef rubbereend het volgende:
ajax? die voetballen vanavond volgens mij nietontopic dus
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef rubbereend het volgende:
ajax? die voetballen vanavond volgens mij nietontopic dus
tis inderdaad iets wat enige kwaliteit vergtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten we het over prijzen hebben, niet over dingen die behaald zijn. En we hadden het toch over dit seizoen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?
Als die antwoorden allemaal beter zijn dan die van Ajax, heb je inderdaad gelijk.
We voetballen dit seizoen meid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?
Als die antwoorden allemaal beter zijn dan die van Ajax, heb je inderdaad gelijk.
Op welke prijs maakt Feyenoord dan in godsnaam nog kans dit seizoen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten we het over prijzen hebben, niet over dingen die behaald zijn.
Nee man, dan zouden ze nog minder zijn als een stel Duitsers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?
adiosquote:
Ik ben een man skatquote:
Een luxe die Feyenoord zich niet kan veroorloven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ajax heeft het altijd over hun erelijst als ze geen bal presteren............
als dat zo is dan is dat nog geen reden om hier onder andere te gaan posten over wie het meeste bereikt heeft dit seizoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
al bloemen besteld voor hem? de redder van jullie Play offs
zeker vergeten wat hij in het verleden gedaan heeft voor julliequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
Oja true.quote:
Is misschien de enige die het snapt dat je door het weg geven van onnodige wedstrijden alleen maar zelf dieper in een dal komt. Denk na jullie hadden de beste wedstrijd nodig van het seizoen om van de club te winnen die jullie in de play off tegen gaan komen. Succesquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
nep-kakkerlakquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
Ja, op dit moment had ik zo graag een competitievervalsing gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Pi-Air heeft in het verleden supergoeie dingen gedaan, maar nu istie een spelbreker!
ik snap het ook niet, wat is er mooier dan een 2e dvd te kunnen uitbrengenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord zijn als de dood voor Ajax!
En jullie dvd dan?
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax
Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.
Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja. Ik juich nu voor feyenoord omdat mijn clubliefde de haat tegen feyenoord overwint.
Beetje triest als de haat tegenover een andere club je liefde tegenover je eigen club overwint.
afc baggerquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!
Wat een instellingquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]wat boeit mij het of we winnen? Die 3e plek staat vast.
Maar is geen teletekst supporter zoals jij bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.
God, nu hoop ik echt dat we die PO halenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax
jullie eindigen ook voor het eerst sinds 6 jaar weer boven ons hoorquote:
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliestquote:
Mij boeit het allemaal niet zo wat de rest doet. Als we die PO's willen halen, moeten we het toch zelf doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar is geen teletekst supporter zoals jij bent![]()
laten we ons hier niet al te druk maken over elkaar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest
Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.
Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...
Mwah, ik baal er enorm van dat Ajax 5e staat en geen 2e. Nog meer dat ze geen 1e staan natuurlijk, maar die plek gaat de boeken in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...
Inderdaad doornbosquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Trieste kakkerlakken... zo gaan ze met hun helden om.
Ik had het niet over de supporters daar, maar over de knaapjes hier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
Dan heb jij de supporters actie met Feyenoord-Heerenveen niet gezien
Interpunctie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)
idd het werkt alleen maar competitievervalsing in de hand.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, de play-offs leiden dus tot zulke maffe taferelen. Opzouten ermee.
droomwereldquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef borisz het volgende:
leuk voor ajax![]()
als zij ook weten te winnen
zielig zeikerdje....quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef DivineJester het volgende:
Godver zeg, wat een trieste reacties van nagenoeg alle Feyenoord supporters. Een beetje hopen dat je club verliest omdat dan misschien Ajax geen vijfde wordt.....
Ik wil gewoon dat Feyenoord wint, ongeacht wat de gevolgen zijn voor de ranglijst en tegen welke club we dan ook moeten. Je moet ze toch allemaal kunnen verslaan. Wat een gezeik en wat laat je je kennen. Supporter zijn betekent dacht ik dat je je club steunt, niet dat je een andere club dan maar gaat haten.....![]()
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.
Boeien, alsof die andere clubs het wél verdienen? de enige manier om de goede lijn nu door te zetten is CL voetbal te halen. Anders wederom een net-niet jaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.
In dat geval heeft alleen psv CL verdient en hebben nr. 2 tm 18 er geen ene reet te zoeken. Precies zoals CL zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.
DivineJester slaat de spijker op de kop!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook al op. Zo slecht staan jullie er helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Jammer van die kutpierre maar toch niet ontevreden - maar wel raar dat er nou ineens in de kranten staat dat de 5e plaats definitief verkeken is. Het is toch niet zo onwaarschijnlijk dat Ajax en Groningen beide verliezen dit weekend en dan staan we 1 punt achter op beiden.
En zo is het.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:11 schreef Cart_man het volgende:
DivineJester heeft gelijk. Wat ben je voor fan als je liever hebt dat Feijenoord verliest, alleen om ajax niet in de playoffs te hebben. Angsthazen willen ajax niet in de playoffs.
Leven op zeven dan. Is eigenlijk nog een betere vertaling ookquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte wedstrijd op zeven.
Jupiler Leaguequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte wedstrijd op zeven.
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Ben inderdaad blij dat ik vrijdags ergens in den lande op de tribune zit voor Jupiler League voetbal altijd beter dan thuis voor de tv een belabberde wedstrijd tussen sparta en vitesse eindigend in een gelijkspelletje te kijken.quote:
Ik ga aankomende vrijdag dan maandag en waarschijnlijk de 25e ook weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben inderdaad blij dat ik vrijdags ergens in den lande op de tribune zit voor Jupiler League voetbal altijd beter dan thuis voor de tv een belabberde wedstrijd tussen sparta en vitesse eindigend in een gelijkspelletje te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |