En met de grootste blessurelijst van Europaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
En met de meeste scheidsrechters tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Ja en jullie hebben de 3 al een aantal jaar en bakken er al jaren niks van zegt dus erg veel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
Dat moet niets uitmakenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En met de meeste scheidsrechters tegen
Maar het gaat hier over Heerenveen - Feijenoord. Daar staat het 1-0quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
je zou er bijna verdrietig van worden..quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
FC Groningen heeft niet de grootste begroting van de eredivisiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanwege een nog mindere medische staf dan het gemiddelde ziekenhuis in Sierra Leone.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Dat zei je opa zeker ook altijd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goed![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
dat zou ik sowieso zijn als ajaxfan wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je zou er bijna verdrietig van worden..![]()
![]()
ze hebben deze positie netjes veiliggesteld in de competitie, terecht als ze even gas terug nemen. Al vraag ik mij af of dat verstandig is....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.
over calimero gedrag gesproken iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
maar wel een verdomd belangrijk spelletjequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
maargoed alle gekheid op een stokje het blijft maar een spelletje!!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |