En met de grootste blessurelijst van Europaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
En met de meeste scheidsrechters tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Ja en jullie hebben de 3 al een aantal jaar en bakken er al jaren niks van zegt dus erg veel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
Dat moet niets uitmakenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En met de meeste scheidsrechters tegen
Maar het gaat hier over Heerenveen - Feijenoord. Daar staat het 1-0quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
5de. Vooralsnog.
Maar kom op je ziet zelf toch ook wel dat Feyenoord niet vol uit gaat. Hun goed recht hoor, maar het blijft onsportief.![]()
je zou er bijna verdrietig van worden..quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
FC Groningen heeft niet de grootste begroting van de eredivisiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vanwege een nog mindere medische staf dan het gemiddelde ziekenhuis in Sierra Leone.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
En met de grootste blessurelijst van Europa![]()
Dat zei je opa zeker ook altijd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onsportief zijn tegen joden is altijd goed![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
dat zou ik sowieso zijn als ajaxfan wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
je zou er bijna verdrietig van worden..![]()
![]()
ze hebben deze positie netjes veiliggesteld in de competitie, terecht als ze even gas terug nemen. Al vraag ik mij af of dat verstandig is....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord groot gelijk. Zij moeten straks nog vol aan de bak voor Champions League.
over calimero gedrag gesproken iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
maar wel een verdomd belangrijk spelletjequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
maargoed alle gekheid op een stokje het blijft maar een spelletje!!
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:57 schreef F1Bas het volgende:
Grappig, een wedstrijd van Feyenoorders en het gaat voornamelijk over Ajax![]()
We halen het ook wel zonder jullie hulp hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie worden kei hard genaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHA helemaal niets in Amsterdom!
tja tis in de loop der tijd belangrijk gemaakt, maar om dr nou veldslagen voor te leveren vink wat ver gezochtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wel een verdomd belangrijk spelletje
Sorry heur, maar Ajax heeft dit seizoen meer bereikt dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie worden kei hard genaaid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHA helemaal niets in Amsterdom!
grapjas, we doen het puur zelf denk je dat Collen de bal per ongeluk ingooit naar een Boerevener?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:00 schreef Nywuob het volgende:
Feyenoord wordt overklast, zeg.
Klopt, 28 punt achter op psv. Dat vind ik best knap!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sorry heur, maar Ajax heeft dit seizoen meer bereikt dan Feyenoord.
Koeman waarom zet je Gyan niet in de spits voor Kuijt en Ali B in de Goalquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Koeiman wat doe je! Gaat hou nou nog aanvallen ook! We moeten verliezen![]()
het is een groot complot der Chinezen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
grapjas, we doen het puur zelf denk je dat Collen de bal per ongeluk ingooit naar een Boerevener?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt, 28 punt achter op psv. Dat vind ik best knap!
Feyenorod wordt toch ook geen kampioen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Houd je bek Eindhovense lampquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef rubbereend het volgende:
ajax? die voetballen vanavond volgens mij nietontopic dus
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef rubbereend het volgende:
ajax? die voetballen vanavond volgens mij nietontopic dus
tis inderdaad iets wat enige kwaliteit vergtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten we het over prijzen hebben, niet over dingen die behaald zijn. En we hadden het toch over dit seizoen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?
Als die antwoorden allemaal beter zijn dan die van Ajax, heb je inderdaad gelijk.
We voetballen dit seizoen meid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat is nou de laatste keer dat jullie uberhaupt door de 1e ronde uefa cup kwamen? of uberhaupt de CL binnenkwamen? De finale van de GC haalden? de laatste keer dat de JC schaal naar Rotterdam werd gehaald?
Als die antwoorden allemaal beter zijn dan die van Ajax, heb je inderdaad gelijk.
Op welke prijs maakt Feyenoord dan in godsnaam nog kans dit seizoen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Laten we het over prijzen hebben, niet over dingen die behaald zijn.
Nee man, dan zouden ze nog minder zijn als een stel Duitsers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?
adiosquote:
Ik ben een man skatquote:
Een luxe die Feyenoord zich niet kan veroorloven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ajax heeft het altijd over hun erelijst als ze geen bal presteren............
als dat zo is dan is dat nog geen reden om hier onder andere te gaan posten over wie het meeste bereikt heeft dit seizoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Heb je niet door dat deze wedstrijd wel degelijk door Feyenoord wordt gebruikt/misbruikt om Ajax 6e te laten worden?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
al bloemen besteld voor hem? de redder van jullie Play offs
zeker vergeten wat hij in het verleden gedaan heeft voor julliequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
Oja true.quote:
Is misschien de enige die het snapt dat je door het weg geven van onnodige wedstrijden alleen maar zelf dieper in een dal komt. Denk na jullie hadden de beste wedstrijd nodig van het seizoen om van de club te winnen die jullie in de play off tegen gaan komen. Succesquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
nep-kakkerlakquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
Ja, op dit moment had ik zo graag een competitievervalsing gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Pi-Air heeft in het verleden supergoeie dingen gedaan, maar nu istie een spelbreker!
ik snap het ook niet, wat is er mooier dan een 2e dvd te kunnen uitbrengenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord zijn als de dood voor Ajax!
En jullie dvd dan?
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |