zeker vergeten wat hij in het verleden gedaan heeft voor julliequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
Oja true.quote:
Is misschien de enige die het snapt dat je door het weg geven van onnodige wedstrijden alleen maar zelf dieper in een dal komt. Denk na jullie hadden de beste wedstrijd nodig van het seizoen om van de club te winnen die jullie in de play off tegen gaan komen. Succesquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
In wedstrijden dat hij moet scoren doet hij het niet, en niet moet het juist niet en doet hij het wel. Kut Pi-air rotzak
nep-kakkerlakquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kut Pi-euro![]()
Ja, op dit moment had ik zo graag een competitievervalsing gezienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Pi-Air heeft in het verleden supergoeie dingen gedaan, maar nu istie een spelbreker!
ik snap het ook niet, wat is er mooier dan een 2e dvd te kunnen uitbrengenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:12 schreef Zwansen het volgende:
Feyenoord zijn als de dood voor Ajax!
En jullie dvd dan?
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |