quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH Helemaal niets in Amsterdam!!!!
Lalallalal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets meequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Kerel wat loop je te fokken man!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Alleen ajax wint niet van AZquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets mee![]()
doen we speciaal om ajax een oor aan te naaienquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Het seizoen is toch al naar de klote, uefa cup hebben we al.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.
Wedje leggen?quote:
Bij de meeste Feyenoord supporters is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor de eigen clubquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef dedeur het volgende:
Ik zou toch liever tegen Ajax in de play-offs spelen en dan eerlijk winnen dan nu juigen hoor.![]()
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke resente goede punten in jullie spel bazeer je dat dan?
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens, als AZ wél sportief is verliest heerenveen daarvan.
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Idd, alleen die ballen gaan er maar niet in, echt raar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?
Triest dan
5de. Vooralsnog.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |