quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klinkt als ajax publiek............iets ergers is er niet![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb een pesthekel aan BB
Idd, maarja ze kan er ook niks aan doen dat ze joods is he.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb een pesthekel aan BB
? waar heb jij het nou waar overquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Jasza het volgende:
Agh alsof dat bij feyenoord niet gebeurd zeg, vorig jaar zaten er ook altijd maar 25.000 man ofzo
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkochtquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef TJDoornbos het volgende:
bij feyenoord??? das gelul kuip zit gemiddeld 42:000 man laatste jaren!
Ze komen alleen niet opdagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkocht![]()
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet opquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Entonie het volgende:
Derksen: De Guzman, die speelt geweldig
BB: Moet hij volgens jou dus Nederlander wordenaaaargh...DONDER OP TRUT
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij praat erover dat mensen geen seizoenkaart kopen en dan wel mee feesten toch, nou bij Ajax zijn alle seizoenkaarten altijd verkocht![]()
Daarom zijn er ook altijd zo veel lege plekke.....Die seizoenkaarten krijg je zeker bij 'n pakje melk of niet soms?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.
tis beter dan die in die keukenzaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet op![]()
BB is nog dommer dan die v Gaal met zn supersuffe reclame
Ja dat weet ik. maar volgens mij zegt ze dat altijd als het over die jongen gaat (en vroeger over Kalou) en het is gewoon irritant. Ga dan in op voetbal technische zaken ipv het zo "Zappsport" achtig te houden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
deGuzman is zat tijd in NL dus zou wel kunnen.............maargoed van Basten roept hem toch niet op![]()
BB is nog dommer dan die v Gaal met zn supersuffe reclame
De seizoenkaarten die ze mogen verkopen wel, namelijk 40.000quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lul niet man! De aRENa is helemaal niet helemaal uitverkocht door seizoenkaarten.
Hoezo ik ben verkeerd geïnformeerd...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Jasza het volgende:
Agh alsof dat bij feyenoord niet gebeurd zeg, vorig jaar zaten er ook altijd maar 25.000 man ofzo
Neuh, den haag zit gelukkig altijd volquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:31 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook altijd zo veel lege plekke.....Die seizoenkaarten krijg je zeker bij 'n pakje melk of niet soms?
omdat je er een gratis fluit bij krijgtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waarom niet? Bepaalt een club toch zelf. Hoe meer seizoenskaarten hoe meer zekerheid van inkomsten.quote:
Ag dat is echt totale onzinquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
De seizoenkaarten die ze mogen verkopen wel, namelijk 40.000![]()
ME zeikt ook altijd op vrije plekken tussen bepaalde vakken inquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom niet? Bepaalt een club toch zelf. Hoe meer seizoenskaarten hoe meer zekerheid van inkomsten.
Ja maar hij bedoelt dat er maximaal 40000 seizoenskaarten mogen worden verkocht en de rest aan losse kaarten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ME zeikt ook altijd op vrije plekken tussen bepaalde vakken ineruit met de ME en de Bobbo's en welkom aan de andere echte fans!
ow zo ...........dat lijkt idd aan ajax liggen niet aan welke andere factor dan ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar hij bedoelt dat er maximaal 40000 seizoenskaarten mogen worden verkocht en de rest aan losse kaarten.
Wat gek!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef dedeur het volgende:
Wat heeft die Dirk-Kuijt een grote bek zeg.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH Helemaal niets in Amsterdam!!!!
Lalallalal![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets meequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
Lalallalal![]()
![]()
![]()
Kerel wat loop je te fokken man!quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
JULLIE HEBBEN OOK GEEN PRIJS HOOR DUS WAT DOE JE NOU STOER.
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Alleen ajax wint niet van AZquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als Ajax van Az wint bereikt Heerenveen hier helemaal niets mee![]()
doen we speciaal om ajax een oor aan te naaienquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dus mag ik niet juichen als Feyenoord achterstaat?
Het seizoen is toch al naar de klote, uefa cup hebben we al.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor ajax is het toch echt beter als Heerenveen verliest.
Wedje leggen?quote:
Bij de meeste Feyenoord supporters is de haat voor Ajax groter dan de liefde voor de eigen clubquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef dedeur het volgende:
Ik zou toch liever tegen Ajax in de play-offs spelen en dan eerlijk winnen dan nu juigen hoor.![]()
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op welke resente goede punten in jullie spel bazeer je dat dan?
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens, als AZ wél sportief is verliest heerenveen daarvan.
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Idd, alleen die ballen gaan er maar niet in, echt raar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord speelt met de beste 11 dus wat zeik jeHuilie
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitiequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, en daarmee kunnen ze niet van Heerenveen winnen?
Triest dan
5de. Vooralsnog.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie met de grootste begroting van de eredivisie staan 6de in de competitie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |