Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.

Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij houdt zich nou eenmaal meer met AJAX bezig dan met z;n eigen club.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
Best triest hoor Dirk-Kuijt, dat je de plaats op de ranglijst van Ajax belangrijker vindt dan een overwinning van Feyenoord.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja. Ik juich nu voor feyenoord omdat mijn clubliefde de haat tegen feyenoord overwint.
Beetje triest als de haat tegenover een andere club je liefde tegenover je eigen club overwint.

afc baggerquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als Feyenoord het eerst niet verkloot had en nu nog om de titel streed hadden we de stand van afc bagger niet boeiend gevonden maarja we kunnen niets meer winnen dus dan maar beter die gasten dwars zitten!

Wat een instellingquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]wat boeit mij het of we winnen? Die 3e plek staat vast.

Maar is geen teletekst supporter zoals jij bentquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.

God, nu hoop ik echt dat we die PO halenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
We gunnen elke club CL-voetbal, behalve Ajax dus. Het risico dat ze per ongeluk winnen in de play-offs wil ik vermijden.
Echt, nog liever RBC de CL in dan Ajax

jullie eindigen ook voor het eerst sinds 6 jaar weer boven ons hoorquote:

instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliestquote:

Mij boeit het allemaal niet zo wat de rest doet. Als we die PO's willen halen, moeten we het toch zelf doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar is geen teletekst supporter zoals jij bent![]()
laten we ons hier niet al te druk maken over elkaar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest

Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.

Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.

Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:

Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...

Mwah, ik baal er enorm van dat Ajax 5e staat en geen 2e. Nog meer dat ze geen 1e staan natuurlijk, maar die plek gaat de boeken in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...

Inderdaad doornbosquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)

quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Trieste kakkerlakken... zo gaan ze met hun helden om.

Ik had het niet over de supporters daar, maar over de knaapjes hier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
Dan heb jij de supporters actie met Feyenoord-Heerenveen niet gezien

Interpunctie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)

idd het werkt alleen maar competitievervalsing in de hand.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, de play-offs leiden dus tot zulke maffe taferelen. Opzouten ermee.

droomwereldquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef borisz het volgende:
leuk voor ajax![]()
als zij ook weten te winnen

zielig zeikerdje....quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]

Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef DivineJester het volgende:
Godver zeg, wat een trieste reacties van nagenoeg alle Feyenoord supporters. Een beetje hopen dat je club verliest omdat dan misschien Ajax geen vijfde wordt.....
Ik wil gewoon dat Feyenoord wint, ongeacht wat de gevolgen zijn voor de ranglijst en tegen welke club we dan ook moeten. Je moet ze toch allemaal kunnen verslaan. Wat een gezeik en wat laat je je kennen. Supporter zijn betekent dacht ik dat je je club steunt, niet dat je een andere club dan maar gaat haten.....![]()

Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.

Boeien, alsof die andere clubs het wél verdienen? de enige manier om de goede lijn nu door te zetten is CL voetbal te halen. Anders wederom een net-niet jaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.

In dat geval heeft alleen psv CL verdient en hebben nr. 2 tm 18 er geen ene reet te zoeken. Precies zoals CL zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.

DivineJester slaat de spijker op de kop!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]

Ja, dat viel me ook al op. Zo slecht staan jullie er helemaal niet voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
Jammer van die kutpierre maar toch niet ontevreden - maar wel raar dat er nou ineens in de kranten staat dat de 5e plaats definitief verkeken is. Het is toch niet zo onwaarschijnlijk dat Ajax en Groningen beide verliezen dit weekend en dan staan we 1 punt achter op beiden.

En zo is het.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:11 schreef Cart_man het volgende:
DivineJester heeft gelijk. Wat ben je voor fan als je liever hebt dat Feijenoord verliest, alleen om ajax niet in de playoffs te hebben. Angsthazen willen ajax niet in de playoffs.

Leven op zeven dan. Is eigenlijk nog een betere vertaling ookquote:

quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte wedstrijd op zeven.

Jupiler Leaguequote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Slechte wedstrijd op zeven.

quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
YESSSSSSSS![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH Helemaal niets in Amsterdam!!!!
Lalallalal![]()
![]()
![]()

Ben inderdaad blij dat ik vrijdags ergens in den lande op de tribune zit voor Jupiler League voetbal altijd beter dan thuis voor de tv een belabberde wedstrijd tussen sparta en vitesse eindigend in een gelijkspelletje te kijken.quote:

Ik ga aankomende vrijdag dan maandag en waarschijnlijk de 25e ook weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben inderdaad blij dat ik vrijdags ergens in den lande op de tribune zit voor Jupiler League voetbal altijd beter dan thuis voor de tv een belabberde wedstrijd tussen sparta en vitesse eindigend in een gelijkspelletje te kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |