Inderdaad doornbosquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Trieste kakkerlakken... zo gaan ze met hun helden om.
Ik had het niet over de supporters daar, maar over de knaapjes hier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef Irrem het volgende:
[..]
![]()
Dan heb jij de supporters actie met Feyenoord-Heerenveen niet gezien
Interpunctie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Als we met P2 CL gehaald hadden had ik vandaag gebaald maar zolang we zeker zijn van een plek in de C:L play off benk blij en aangezien we niks te winnen hebben komende 2 wedstrijden (ja de eer nou jippie) hek liever dat we spelers sparen en van mij part 2x matig spelen en als we ajax kunnen treiteren moeten we het niet laten ( zou andersom precies het zelfde gebeuren dus doe niet schijnheilig aub)
idd het werkt alleen maar competitievervalsing in de hand.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:46 schreef Trancelocator het volgende:
Maar goed, de play-offs leiden dus tot zulke maffe taferelen. Opzouten ermee.
droomwereldquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:00 schreef borisz het volgende:
leuk voor ajax![]()
als zij ook weten te winnen
zielig zeikerdje....quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...
Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef DivineJester het volgende:
Godver zeg, wat een trieste reacties van nagenoeg alle Feyenoord supporters. Een beetje hopen dat je club verliest omdat dan misschien Ajax geen vijfde wordt.....
Ik wil gewoon dat Feyenoord wint, ongeacht wat de gevolgen zijn voor de ranglijst en tegen welke club we dan ook moeten. Je moet ze toch allemaal kunnen verslaan. Wat een gezeik en wat laat je je kennen. Supporter zijn betekent dacht ik dat je je club steunt, niet dat je een andere club dan maar gaat haten.....![]()
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:06 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Het gaat om ons eigen belang. Ajax met Huntelaar kan dit Feyenoord in de play-offs per ongeluk zomaar eens verslaan. Dit team van Feyenoord is veel te wisselvallig. Komt ook nog eens bij dat áls er een ander team dan ons de CL ingaat, ik echt nog liever RBC zie dan Ajax.
Boeien, alsof die andere clubs het wél verdienen? de enige manier om de goede lijn nu door te zetten is CL voetbal te halen. Anders wederom een net-niet jaar ben ik bang.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.
In dat geval heeft alleen psv CL verdient en hebben nr. 2 tm 18 er geen ene reet te zoeken. Precies zoals CL zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan wil je RKC en Ado ook niet tegenkomen natuurlijk, want daar kan Feyenoord ook van verliezen (zoals al bewezen dit seizoen), kom op zeg, als je de CL in wilt moet je gewoon winnen, anders heb je het niet verdiend.
DivineJester slaat de spijker op de kop!quote:Op zaterdag 8 april 2006 02:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |