We moeten van Timbob sowieso de mail terugkrijgen, of hij moet het weer willen doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef bigshadow het volgende:
Kijk, dit vraagt om duivelse vragen, en duivelse uitslagen natuurlijk. Wie gaat scheidsrechteren deze aflevering?
En felicitaties aan allen die bij hebben gedragen aan het succes en voortgang van onze waanzinnige trivia-reeks!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ranja 1334 Berkery 1162 DaisyDuke 1089 belsen 984 newbiedoobiedoo 868 GLO 759 bartrid 726 iggy_in_the_house 621 Mark 600 peaceman 570 Sack_Blabbath 558 Z 549 dolle_hond 530 Grobbel 519 TheSilentEnigma 499 Gambolputty 463 bigshadow 378 cafca 296 Neleos 281 Captain_Redbeard 275 Scrutinizer 256 Litpho 247 schaap001 219 |
Ha mooi. Toch sta je er nog goed voor met die 600 punten. Op naar de 666quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:05 schreef Mark het volgende:
Aangezien de ranglijst mij niet zoveel meer doet (stap 12 in het afkickprogram) wil ik best scheidsrechteren. Wel zo eerlijk ook om het te laten rouleren.
Daarnaast zal ik pogen de ultieme 666-vraag in elkaar te fabrieken
quote:"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Henny Huisman wens ik niet te zien in dit topicquote:
Daar gaat mijn vraagquote:Op zondag 9 april 2006 09:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Henny Huisman wens ik niet te zien in dit topic
De geluidsfragmenten doe ik met Goldwave (wel de id3-tags verwijderen), en uploaden doe ik op mijn webspace (als je dat niet hebt mag je wel wat van mij lenen)quote:Op zondag 9 april 2006 19:48 schreef Mark het volgende:
En hoe doen jullie dat met geluidsfragmenten (opnemen en uploaden dus voornamelijk)? Anders kan ik er nog een drie-delige vraag van maken![]()
Soundforge en idem.quote:Op zondag 9 april 2006 22:47 schreef Berkery het volgende:
[..]
De geluidsfragmenten doe ik met Goldwave (wel de id3-tags verwijderen), en uploaden doe ik op mijn webspace (als je dat niet hebt mag je wel wat van mij lenen)
Be our gue666t !quote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Kan ik mijn vraag hier nu al dumpen?
Heb net 2 uur zitten plakken en knippen voor een duivelse vraag...![]()
Dat hoeft niet. Tzt plaatst de spelleider alle antwoorden hier en kan je het nakijken en de oplossing posten!quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Het antwoord stuur ik in, zodra ik van Mark heb gehoord dat hij het account in zijn bezit heeft...
De spelleider houdt alleen alle binnengekomen antwoorden bij en plaatst ze in het dan te openen antwoordentopic en de vraagsteller kan dan de beoordeling doen en de goede antwoorden geven.quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Mark is toch de spelleider ;?
Of is er een aparte jury (Mark) en een aparte spelleider (wie dan?)?![]()
MS, moet naar het ziekenhuis voor een "predkuurtje" en begin vandaag ook nog eens met de hoogste dosis interferonen, dus het gaat verduiveld lekkerquote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef GLO het volgende:
Toch niks ernstigs, hoop ik? Beterschap iig!
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef bigshadow het volgende:
Oh boy, dit wordt echt een jubeltopic out of hell, metalvragen, enge mannen en veel duistere praktijken. Ik ben meer een "man" van onbezorgde melodieen en zwartgallig cynisme, van vogels en liefde.![]()
Da's knap kut. Sorry voor mijn clichéreactie ("toch niets ernstigs hoop ik"). Dat staat nu wel heel stom. Heb je het al lang? Uit mijn omgeving weet ik dat je er toch ook oud mee kunt worden en dat er zich ook lange perioden van inactiviteit kunnen voordoen. Die wens ik je dan ook vanuit de grond van mijn hart toe. En veel sterkte, de komende tijd en daarna.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
MS, moet naar het ziekenhuis voor een "predkuurtje" en begin vandaag ook nog eens met de hoogste dosis interferonen, dus het gaat verduiveld lekker
Sterkte!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
MS, moet naar het ziekenhuis voor een "predkuurtje" en begin vandaag ook nog eens met de hoogste dosis interferonen, dus het gaat verduiveld lekker
Hey peaceman! Wat doe jij hier? Ga jij eens gauw terug naar je verjaarsbezoek!quote:
Nog meer taart?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey peaceman! Wat doe jij hier? Ga jij eens gauw terug naar je verjaarsbezoek!![]()
En neem deze taart mee... van harte!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kan weinig meer zeggen dan: sterkte Iggy!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
d'r zit bij mij geen enkele metal plaat tussen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, met de vragen van Cafca en TSE kan ik nog wel redelijk uit de voeten, die van Timbob en Mark (ik weet zeer weinig van Metal) zijn een stuk lastiger voor mij...
[afbeelding]
Haha, toevallig ook de eerste waaraan ik moest denkenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef cafca het volgende:
1. Please allow me to introduce myself
Nee, ik had het over de vraag van Mark v.w.b. de Metal.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:31 schreef timbob het volgende:
d'r zit bij mij geen enkele metal plaat tussen hoor
ik lust geen metal...
Die vierde is geschilderd door H.R. Giger, de ontwerper van o.a. Alien... Ik weet twee andere hoezen van hem wel (Debby Harry en Emerson Lake and Palmer) maar deze nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Mark het volgende:
Mark's Metal Mayhem vraag
Deel 1:
In mijn collectie zitten nogal wat duivelse platen. Van 10 ervan heb ik een gedeelte van de hoes hieronder geplaatst. Noem zowel artiest als albumtitel voor de meeste punten:
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
6. [afbeelding]
7. [afbeelding]
8. [afbeelding]
9. [afbeelding]
10. [afbeelding]
ja... als JIJ die niet herkentquote:
ik had 'm zelfs 2 keer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ja... als JIJ die niet herkent![]()
Overigens komen een aantal van jouw geshredderde platen me zo bekend voor, maar ik kan ze niet meer plaatsen. Ik ga maar gewoon m'n antwoorden doormailen en me naderhand in een hoekje zitten schamen![]()
1 2 3 4 5 6 | 24 albumtitels x 10 punten = 240 6 overeenkomsten x 14 punten = 84 16 songtitels x 7 punten = 112 ------------------------------------ totaal = 666 |
Wat een zootjequote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Desondanks:
Welke 21 nummers zijn er in 'MadMaster's Six-Six-Six Re(Wind)Mix' opgenomen?
Graag uitvoerende + titel per nummer.
quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[[afbeelding]
18. ?
[afbeelding]
19. ?
Idem, volgens mij zitten we bijna allemaal uit dezelfde vijver te peuren...quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik er voordeel van heb dat ik aan het zoeken ben geweest voor m'n eigen vraag, maar goed.
Als mensen nog vragen hebben.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Door alle drukte geen tijd om een vraag in te leveren...quote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
Liever separaat inzenden svpquote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
Heb er nog maar vluchtig naar gekeken: zag redelijk wat hoezen die ik kende, maar verbanden zo gauw nog nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef ranja het volgende:
Iemand moeite met mijn vraag of is-ie te doen?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb 2 verbanden bij jou Glo. Het helpt wel als je de plaatjes herkent en vooral bij de cijfers heb ik daar nogal wat moeite meeNog.
Bij mij voor iets meer dan de helft muzikaal én altijd 666quote:Mijn verbanden zijn vaak niet muzikaal maar wel erg 666...
Bij mij is dat 50-50, waarbij het koppelen natuurlijk ook een gokelement bezit: daar kun je ook op scoren zonder verstand van zaken.quote:maar uiteindelijk scoor je sowieso de meeste punten door gewoon de hoezen te herkennen, de verbanden zijn meer een extraatje.
Die van mij staat er niet bijquote:
Wie niet waagt die niet wint. Al heb je er maar 1 goed - als je de enige bent die instuurt, ga je toch voor goudquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
Ken wel een aantal van de foto's GLO, maar of het genoeg is om in aanmerking te komen voor een punt, vraag ik me af.. ik zal in elk geval vrijdag eens proberen mijn licht erover te laten schijnen...
Oja, overheen gekekenquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet bij![]()
Is toch al 10 keer gedownload![]()
Neuh... ingestuurd is ingestuurd, maar bedankt voor de suggestiequote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
Vind ik ookquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:57 schreef cafca het volgende:
Die van Berkery heb ik wel gedownload, maar nog niet eens beluisterd
Hey TSE, waar zijn de opgaven voor 13 en 16 horizontaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De opdracht is vrij simpel: vul de ontbrekende woorden van de albumtitels in, en mail deze z.s.m. door.
Succes!![]()
Niet als je er punten mee wilt scorenquote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef ranja het volgende:
Glo ik mag zeker niet 2 cijfers of 2 letters met elkaar combineren he
Nee nog niet, ben nog ff aan t werk waar ik weg moet (puur voor de centen), maar we hadden ook wat privé-zaken die tijd in beslag namen (crematie)) en @home heeft nog steeds niets goed voor elkaar.. Zo waren we gisteren ineens weer internet kwijt... ballentent!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
Heb je weer een nieuwe baan dan?
Uit de OP:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:31 schreef ranja het volgende:
Tot hoe lang kun je nog insturen? Ik ga nog op 5 of 6 vragen antwoorden.
quote:En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Wanneer geef je ze de zak?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee nog niet, ben nog ff aan t werk waar ik weg moet (puur voor de centen), maar we hadden ook wat privé-zaken die tijd in beslag namen (crematie)) en @home heeft nog steeds niets goed voor elkaar.. Zo waren we gisteren ineens weer internet kwijt... ballentent!
Veel plezierquote:Morgen eerst werken en 's middags naar bevrijdingspop![]()
Dan zou het mij ook niet meer lukken. We hebben nog een week dus.quote:En insturen kan tot dit weekend toch?
Zodra we onze telefoonkosten teruggekregen hebben van die sukkels... Want zij verdommen het om terug te bellen en wij maar bellen omdat zij hebben zitten prutsenquote:
Ah ok.quote:Dan zou het mij ook niet meer lukken. We hebben nog een week dus.
Heb alle vragen hier nu halfbeantwoord voor me liggen, en wil komend weekend er nog één keer een blik op werpen. Het is veel te mooi weer voor zo'n kwaadaardig topic!quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef ranja het volgende:
Hoe is de tussenstand? Ik ga er nog 4 insturen: Berkery, Glo, Madmaster en Sack.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb alle vragen hier nu halfbeantwoord voor me liggen, en wil komend weekend er nog één keer een blik op werpen. Het is veel te mooi weer voor zo'n kwaadaardig topic!
Dat wordt dus aanpoten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld.
quote:
Mee eens, maar stel dan wel een nieuwe deadline, en hou daar wel aan vast. Anders wordt het een gebed zonder einde.quote:En juist vanwege die factor tijdgebrek wil ik dus liever de termijn wat uitstellen en niet keihard stellen om te voorkomen dat het aantal antwoorden nog kleiner wordt doordat sommige te laat zijn.
Dan heb je 'm nog niet helemaal door denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
of bij 1000
bij Sack bv zie ik niet veel 666 invloeden (of ik herken ze niet, dat kan ook)
Ik zou het juist een eer vinden als je bij mijn vraag toch die 3 of 4 antwoorden zou inzenden. Ik heb namelijk nog helemaal geen inzendingen binnen. Dát is pas weinig eer van je werk hebben...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb zojuist besloten enkel de vragen in te sturen waar ik echt iets zinnigs over kan melden. Ik zie het nut er niet van in om van een héééle grote vraag snel 3 of 4 antwoorden te posten, dat zou ik te weinig eer voor de vraagsteller vinden. Dan heb ik de punten liever niet.
Nou, lekker danquote:Omdat ik écht geen tijd heb om alle vragen nog eens door te lopen, heb ik zojuist alle antwoordbriefjes in de prullemand gegooid, m.u.v. de vraag van Mark en Timbob.
Ik vind het alleen maar leuk. Maar dat komt misschien ook omdat het laatste jubeltopic dat ik meemaakte bijna een jaar geleden isquote:Misschien moeten we enkel nog jubileumtopics bij 250-vouden doen ofzo. Wellicht is er nu sprake van overkill.
Er zijn anders genoeg niet-metalvragenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:22 schreef bukgeit het volgende:
Hier is het vooral een chronisch gebrek aan metal-kennis dat mij van inzenden weerhoudt.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oké GLO, ik duik mijn prullebak in.
Precies. Ik heb hooguit wat top40-metal gebruikt (meestal hardrock genoemd) en ook in Berkery en Madmaster's vraag zit weinig metal.quote:
In die van mij zitten ook maar twee metalbands, plus twee hardrockgezelschappen. En bij Timbob en de Captain vind je niet eens gitaren (hooguit verdekt opgesteld).quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Ik heb hooguit wat top40-metal gebruikt (meestal hardrock genoemd) en ook in Berkery en Madmaster's vraag zit weinig metal.
Ja, sorry, ook jijquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En die van mij dan? Vooral popmuziek, en hier en daar zelfs een indie-bandje...
Die van jou heb ik ingestuurdquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En die van mij dan? Vooral popmuziek, en hier en daar zelfs een indie-bandje...
Dat kon ik niet beoordelen, want ik ken geen van die teksten (op de eerste na)...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef cafca het volgende:
Die van mij zitten ook geen zware metalen tussen, hoor!
Hooguit een misukt top-40-hardrockbandje.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat kon ik niet beoordelen, want ik ken geen van die teksten (op de eerste na)...![]()
Ik zit nu op 6 zeker + een gokje. Je moet er even voor gaan zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er vier vijf van cafca's vraag, en nog twee 1 waar ik nog op zit te knarsen.
-edit- * ingeving kreeg
Zie ranja's commentaar. Hoewel er best veel tekst(del)en zijn die ik wél ken, maar dan vooral van nummers uit m'n puberteit (en daar zit er zo te zien maar 1 van tussen). Die dusquote:
D'r zit er zeker nog eentje uit die tijd tussenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Zie ranja's commentaar. Hoewel er best veel tekst(del)en zijn die ik wél ken, maar dan vooral van nummers uit m'n puberteit (en daar zit er zo te zien maar 1 van tussen). Die dus
OK, ik zal me er nog 's op blind staren danquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
D'r zit er zeker nog eentje uit die tijd tussen
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Berkery het volgende:
Zojuist de antwoorden op de vragen van GLO, cafca en MM opgestuurd![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GLO verzonden!
Mark, kun je even een ontvangstbevestiging geven?
Vandag hetzelfde als in het begin: frustraties dat ik één foto wel herken, weet wie het is, maar absoluut niet op de naam kunnen komen.
Bedankt GLO, wordt weer een slapeloze nacht...
* Mark has mailquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mark, kun je even een ontvangstbevestiging geven?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
OK, voorstel van de spelleider:
Definitieve sluiting voor inzendingen is zondagavond 14 mei om 23:59 CET. Iedereen kan het weekeinde dan nog gebruiken om vragen te maken, en dan is het echt afgelopen.
Iedereen akkoord?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Definitieve sluiting voor inzendingen is zondagavond 14 mei om 23:59 CET. Iedereen kan het weekeinde dan nog gebruiken om vragen te maken, en dan is het echt afgelopen.
Iedereen akkoord?
Wat hij zegt. Vooral die ene man met die snor. Zooooo bekend en toch zo ver weg gestoptquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:18 schreef ranja het volgende:
Sack die vraag van jou nodigt gewoon uit om tot de laatste seconde te blijven denken wie die ene ook weer is die je zo bekend voorkomt maar waar je niet op de naam komt... dus ik stuur die zeker ook nog in.
Ayequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Iedereen akkoord?
Die ken ik welquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:16 schreef GLO het volgende:
Wat hij zegt. Vooral die ene man met die snor. Zooooo bekend en toch zo ver weg gestopt
Ik had verwacht dat dat een makkie was voor jouquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Die ken ik welMaar die dame met die heldere ogen en erg rode mond
Idd, ik heb er ook schandalig weinig, ik herken er nog een stuk of wat, maar kan ze niet plaatsenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ga die van ranja ook nog opsturen, al herken ik schandalig weinig, en er zit er eentje bij die ik zeker ken maar ik kan maar niet op de naam komen
Gisteravond laat, in bed, zo tegen het slapen aan, wist ik 'm ineensquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Berkery het volgende:
en er zit er eentje bij die ik zeker ken maar ik kan maar niet op de naam komen
Ik heb vanmiddag die van jou op de bus gedaanquote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef ranja het volgende:
Zo, alles opgestuurd wat ik wilde. Sorry voor degene die ik heb overgeslagen maar ik wist soms gewoon te weinig.
Snel danquote:
Ik ga zo m'n bed in.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Snel danIk denk niet dat Mark het erg vindt als er tussen nu en zeg 8 a 9 uur morgenochtend nog wat binnenkomt
een van de redenen waarom we nu gaan wachten tot 1000....quote:Op maandag 15 mei 2006 00:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En ik heb eerlijk gezegd ook niet zo veel zin gehad om er voor te gaan zitten deze editie.
Qua aantal posts kan het hier nog wel, kun je iig direct de vraag erbij bekijken. Toch? Hoe ging dat de vorige keer?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:00 schreef peaceman het volgende:
Maar in een nieuw topic lijkt me, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |