Ik zou het juist een eer vinden als je bij mijn vraag toch die 3 of 4 antwoorden zou inzenden. Ik heb namelijk nog helemaal geen inzendingen binnen. Dát is pas weinig eer van je werk hebben...quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb zojuist besloten enkel de vragen in te sturen waar ik echt iets zinnigs over kan melden. Ik zie het nut er niet van in om van een héééle grote vraag snel 3 of 4 antwoorden te posten, dat zou ik te weinig eer voor de vraagsteller vinden. Dan heb ik de punten liever niet.
Nou, lekker danquote:Omdat ik écht geen tijd heb om alle vragen nog eens door te lopen, heb ik zojuist alle antwoordbriefjes in de prullemand gegooid, m.u.v. de vraag van Mark en Timbob.
Ik vind het alleen maar leuk. Maar dat komt misschien ook omdat het laatste jubeltopic dat ik meemaakte bijna een jaar geleden isquote:Misschien moeten we enkel nog jubileumtopics bij 250-vouden doen ofzo. Wellicht is er nu sprake van overkill.
Er zijn anders genoeg niet-metalvragenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:22 schreef bukgeit het volgende:
Hier is het vooral een chronisch gebrek aan metal-kennis dat mij van inzenden weerhoudt.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oké GLO, ik duik mijn prullebak in.
Precies. Ik heb hooguit wat top40-metal gebruikt (meestal hardrock genoemd) en ook in Berkery en Madmaster's vraag zit weinig metal.quote:
In die van mij zitten ook maar twee metalbands, plus twee hardrockgezelschappen. En bij Timbob en de Captain vind je niet eens gitaren (hooguit verdekt opgesteld).quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Ik heb hooguit wat top40-metal gebruikt (meestal hardrock genoemd) en ook in Berkery en Madmaster's vraag zit weinig metal.
Ja, sorry, ook jijquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En die van mij dan? Vooral popmuziek, en hier en daar zelfs een indie-bandje...
Die van jou heb ik ingestuurdquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En die van mij dan? Vooral popmuziek, en hier en daar zelfs een indie-bandje...
Dat kon ik niet beoordelen, want ik ken geen van die teksten (op de eerste na)...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef cafca het volgende:
Die van mij zitten ook geen zware metalen tussen, hoor!
Hooguit een misukt top-40-hardrockbandje.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat kon ik niet beoordelen, want ik ken geen van die teksten (op de eerste na)...![]()
Ik zit nu op 6 zeker + een gokje. Je moet er even voor gaan zittenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Berkery het volgende:
Ik heb er vier vijf van cafca's vraag, en nog twee 1 waar ik nog op zit te knarsen.
-edit- * ingeving kreeg
Zie ranja's commentaar. Hoewel er best veel tekst(del)en zijn die ik wél ken, maar dan vooral van nummers uit m'n puberteit (en daar zit er zo te zien maar 1 van tussen). Die dusquote:
D'r zit er zeker nog eentje uit die tijd tussenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:13 schreef GLO het volgende:
[..]
Zie ranja's commentaar. Hoewel er best veel tekst(del)en zijn die ik wél ken, maar dan vooral van nummers uit m'n puberteit (en daar zit er zo te zien maar 1 van tussen). Die dus
OK, ik zal me er nog 's op blind staren danquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:17 schreef cafca het volgende:
[..]
D'r zit er zeker nog eentje uit die tijd tussen
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:36 schreef Berkery het volgende:
Zojuist de antwoorden op de vragen van GLO, cafca en MM opgestuurd![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
GLO verzonden!
Mark, kun je even een ontvangstbevestiging geven?
Vandag hetzelfde als in het begin: frustraties dat ik één foto wel herken, weet wie het is, maar absoluut niet op de naam kunnen komen.
Bedankt GLO, wordt weer een slapeloze nacht...
* Mark has mailquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mark, kun je even een ontvangstbevestiging geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |