quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:49 schreef bigshadow het volgende:
Oh boy, dit wordt echt een jubeltopic out of hell, metalvragen, enge mannen en veel duistere praktijken. Ik ben meer een "man" van onbezorgde melodieen en zwartgallig cynisme, van vogels en liefde.![]()
Da's knap kut. Sorry voor mijn clichéreactie ("toch niets ernstigs hoop ik"). Dat staat nu wel heel stom. Heb je het al lang? Uit mijn omgeving weet ik dat je er toch ook oud mee kunt worden en dat er zich ook lange perioden van inactiviteit kunnen voordoen. Die wens ik je dan ook vanuit de grond van mijn hart toe. En veel sterkte, de komende tijd en daarna.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
MS, moet naar het ziekenhuis voor een "predkuurtje" en begin vandaag ook nog eens met de hoogste dosis interferonen, dus het gaat verduiveld lekker
Sterkte!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
MS, moet naar het ziekenhuis voor een "predkuurtje" en begin vandaag ook nog eens met de hoogste dosis interferonen, dus het gaat verduiveld lekker
Hey peaceman! Wat doe jij hier? Ga jij eens gauw terug naar je verjaarsbezoek!quote:
Nog meer taart?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey peaceman! Wat doe jij hier? Ga jij eens gauw terug naar je verjaarsbezoek!![]()
En neem deze taart mee... van harte!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kan weinig meer zeggen dan: sterkte Iggy!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
d'r zit bij mij geen enkele metal plaat tussen hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, met de vragen van Cafca en TSE kan ik nog wel redelijk uit de voeten, die van Timbob en Mark (ik weet zeer weinig van Metal) zijn een stuk lastiger voor mij...
[afbeelding]
Haha, toevallig ook de eerste waaraan ik moest denkenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:45 schreef cafca het volgende:
1. Please allow me to introduce myself
Nee, ik had het over de vraag van Mark v.w.b. de Metal.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:31 schreef timbob het volgende:
d'r zit bij mij geen enkele metal plaat tussen hoor
ik lust geen metal...
Die vierde is geschilderd door H.R. Giger, de ontwerper van o.a. Alien... Ik weet twee andere hoezen van hem wel (Debby Harry en Emerson Lake and Palmer) maar deze nietquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Mark het volgende:
Mark's Metal Mayhem vraag
Deel 1:
In mijn collectie zitten nogal wat duivelse platen. Van 10 ervan heb ik een gedeelte van de hoes hieronder geplaatst. Noem zowel artiest als albumtitel voor de meeste punten:
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
6. [afbeelding]
7. [afbeelding]
8. [afbeelding]
9. [afbeelding]
10. [afbeelding]
ja... als JIJ die niet herkentquote:
ik had 'm zelfs 2 keer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ja... als JIJ die niet herkent![]()
Overigens komen een aantal van jouw geshredderde platen me zo bekend voor, maar ik kan ze niet meer plaatsen. Ik ga maar gewoon m'n antwoorden doormailen en me naderhand in een hoekje zitten schamen![]()
| 1 2 3 4 5 6 | 24 albumtitels x 10 punten = 240 6 overeenkomsten x 14 punten = 84 16 songtitels x 7 punten = 112 ------------------------------------ totaal = 666 |
Wat een zootjequote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Desondanks:
Welke 21 nummers zijn er in 'MadMaster's Six-Six-Six Re(Wind)Mix' opgenomen?
Graag uitvoerende + titel per nummer.
quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[[afbeelding]
18. ?
[afbeelding]
19. ?
Idem, volgens mij zitten we bijna allemaal uit dezelfde vijver te peuren...quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik er voordeel van heb dat ik aan het zoeken ben geweest voor m'n eigen vraag, maar goed.
Als mensen nog vragen hebben.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Door alle drukte geen tijd om een vraag in te leveren...quote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
Liever separaat inzenden svpquote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |