ja... als JIJ die niet herkentquote:
ik had 'm zelfs 2 keer!quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:06 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ja... als JIJ die niet herkent![]()
Overigens komen een aantal van jouw geshredderde platen me zo bekend voor, maar ik kan ze niet meer plaatsen. Ik ga maar gewoon m'n antwoorden doormailen en me naderhand in een hoekje zitten schamen![]()
1 2 3 4 5 6 | 24 albumtitels x 10 punten = 240 6 overeenkomsten x 14 punten = 84 16 songtitels x 7 punten = 112 ------------------------------------ totaal = 666 |
Wat een zootjequote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef MadMaster het volgende:
Desondanks:
Welke 21 nummers zijn er in 'MadMaster's Six-Six-Six Re(Wind)Mix' opgenomen?
Graag uitvoerende + titel per nummer.
quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[[afbeelding]
18. ?
[afbeelding]
19. ?
Idem, volgens mij zitten we bijna allemaal uit dezelfde vijver te peuren...quote:Op zondag 16 april 2006 22:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik er voordeel van heb dat ik aan het zoeken ben geweest voor m'n eigen vraag, maar goed.
Als mensen nog vragen hebben.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Door alle drukte geen tijd om een vraag in te leveren...quote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
Liever separaat inzenden svpquote:Op maandag 24 april 2006 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Zal binnenkort maar eens beginnen met het antwoorden.
Kan alles in één mail of genieten separate antwoorden per vraag de voorkeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |