Heb er nog maar vluchtig naar gekeken: zag redelijk wat hoezen die ik kende, maar verbanden zo gauw nog nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef ranja het volgende:
Iemand moeite met mijn vraag of is-ie te doen?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb 2 verbanden bij jou Glo. Het helpt wel als je de plaatjes herkent en vooral bij de cijfers heb ik daar nogal wat moeite meeNog.
Bij mij voor iets meer dan de helft muzikaal én altijd 666quote:Mijn verbanden zijn vaak niet muzikaal maar wel erg 666...
Bij mij is dat 50-50, waarbij het koppelen natuurlijk ook een gokelement bezit: daar kun je ook op scoren zonder verstand van zaken.quote:maar uiteindelijk scoor je sowieso de meeste punten door gewoon de hoezen te herkennen, de verbanden zijn meer een extraatje.
Die van mij staat er niet bijquote:
Wie niet waagt die niet wint. Al heb je er maar 1 goed - als je de enige bent die instuurt, ga je toch voor goudquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
Ken wel een aantal van de foto's GLO, maar of het genoeg is om in aanmerking te komen voor een punt, vraag ik me af.. ik zal in elk geval vrijdag eens proberen mijn licht erover te laten schijnen...
Oja, overheen gekekenquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet bij![]()
Is toch al 10 keer gedownload![]()
Neuh... ingestuurd is ingestuurd, maar bedankt voor de suggestiequote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
Vind ik ookquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:57 schreef cafca het volgende:
Die van Berkery heb ik wel gedownload, maar nog niet eens beluisterd
Hey TSE, waar zijn de opgaven voor 13 en 16 horizontaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De opdracht is vrij simpel: vul de ontbrekende woorden van de albumtitels in, en mail deze z.s.m. door.
Succes!![]()
Niet als je er punten mee wilt scorenquote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef ranja het volgende:
Glo ik mag zeker niet 2 cijfers of 2 letters met elkaar combineren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |