Heb er nog maar vluchtig naar gekeken: zag redelijk wat hoezen die ik kende, maar verbanden zo gauw nog nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef ranja het volgende:
Iemand moeite met mijn vraag of is-ie te doen?
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 24 april 2006 22:20 schreef ranja het volgende:
Ik heb 2 verbanden bij jou Glo. Het helpt wel als je de plaatjes herkent en vooral bij de cijfers heb ik daar nogal wat moeite meeNog.
Bij mij voor iets meer dan de helft muzikaal én altijd 666quote:Mijn verbanden zijn vaak niet muzikaal maar wel erg 666...
Bij mij is dat 50-50, waarbij het koppelen natuurlijk ook een gokelement bezit: daar kun je ook op scoren zonder verstand van zaken.quote:maar uiteindelijk scoor je sowieso de meeste punten door gewoon de hoezen te herkennen, de verbanden zijn meer een extraatje.
Die van mij staat er niet bijquote:
Wie niet waagt die niet wint. Al heb je er maar 1 goed - als je de enige bent die instuurt, ga je toch voor goudquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef peaceman het volgende:
Ken wel een aantal van de foto's GLO, maar of het genoeg is om in aanmerking te komen voor een punt, vraag ik me af.. ik zal in elk geval vrijdag eens proberen mijn licht erover te laten schijnen...
Oja, overheen gekekenquote:Op maandag 24 april 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die van mij staat er niet bij![]()
Is toch al 10 keer gedownload![]()
Neuh... ingestuurd is ingestuurd, maar bedankt voor de suggestiequote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
Vind ik ookquote:Op maandag 24 april 2006 23:05 schreef Mark het volgende:
Als je vindt dat je te vroeg geantwoord hebt: stuur maar een nieuwe in. Die nieuwe geldt dan wel als inzenddatum, in geval van gelijk eindigen....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:57 schreef cafca het volgende:
Die van Berkery heb ik wel gedownload, maar nog niet eens beluisterd
Hey TSE, waar zijn de opgaven voor 13 en 16 horizontaalquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De opdracht is vrij simpel: vul de ontbrekende woorden van de albumtitels in, en mail deze z.s.m. door.
Succes!![]()
Niet als je er punten mee wilt scorenquote:Op zondag 30 april 2006 13:07 schreef ranja het volgende:
Glo ik mag zeker niet 2 cijfers of 2 letters met elkaar combineren he
Nee nog niet, ben nog ff aan t werk waar ik weg moet (puur voor de centen), maar we hadden ook wat privé-zaken die tijd in beslag namen (crematie)) en @home heeft nog steeds niets goed voor elkaar.. Zo waren we gisteren ineens weer internet kwijt... ballentent!quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:21 schreef GLO het volgende:
Heb je weer een nieuwe baan dan?
Uit de OP:quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:31 schreef ranja het volgende:
Tot hoe lang kun je nog insturen? Ik ga nog op 5 of 6 vragen antwoorden.
quote:En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld. Terwijl dit topic loopt, gaat de triviareeks gewoon door.
Wanneer geef je ze de zak?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee nog niet, ben nog ff aan t werk waar ik weg moet (puur voor de centen), maar we hadden ook wat privé-zaken die tijd in beslag namen (crematie)) en @home heeft nog steeds niets goed voor elkaar.. Zo waren we gisteren ineens weer internet kwijt... ballentent!
Veel plezierquote:Morgen eerst werken en 's middags naar bevrijdingspop![]()
Dan zou het mij ook niet meer lukken. We hebben nog een week dus.quote:En insturen kan tot dit weekend toch?
Zodra we onze telefoonkosten teruggekregen hebben van die sukkels... Want zij verdommen het om terug te bellen en wij maar bellen omdat zij hebben zitten prutsenquote:
Ah ok.quote:Dan zou het mij ook niet meer lukken. We hebben nog een week dus.
Heb alle vragen hier nu halfbeantwoord voor me liggen, en wil komend weekend er nog één keer een blik op werpen. Het is veel te mooi weer voor zo'n kwaadaardig topic!quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef ranja het volgende:
Hoe is de tussenstand? Ik ga er nog 4 insturen: Berkery, Glo, Madmaster en Sack.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb alle vragen hier nu halfbeantwoord voor me liggen, en wil komend weekend er nog één keer een blik op werpen. Het is veel te mooi weer voor zo'n kwaadaardig topic!
Dat wordt dus aanpoten!quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef belsen het volgende:
En hoelang gaat die onzin duren?
Ik stel voor om ervoor te zorgen dat iedereen nog tot vrijdag de 21e april de tijd heeft om vragen te posten. Dan laten we het topic open tot en met 12 mei, zodat in het weekend van 13-14 mei de punten kunnen worden verdeeld.
quote:
Mee eens, maar stel dan wel een nieuwe deadline, en hou daar wel aan vast. Anders wordt het een gebed zonder einde.quote:En juist vanwege die factor tijdgebrek wil ik dus liever de termijn wat uitstellen en niet keihard stellen om te voorkomen dat het aantal antwoorden nog kleiner wordt doordat sommige te laat zijn.
Dan heb je 'm nog niet helemaal door denk ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:43 schreef ranja het volgende:
of bij 1000
bij Sack bv zie ik niet veel 666 invloeden (of ik herken ze niet, dat kan ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |