* Mark has mailquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mark, kun je even een ontvangstbevestiging geven?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
OK, voorstel van de spelleider:
Definitieve sluiting voor inzendingen is zondagavond 14 mei om 23:59 CET. Iedereen kan het weekeinde dan nog gebruiken om vragen te maken, en dan is het echt afgelopen.
Iedereen akkoord?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Definitieve sluiting voor inzendingen is zondagavond 14 mei om 23:59 CET. Iedereen kan het weekeinde dan nog gebruiken om vragen te maken, en dan is het echt afgelopen.
Iedereen akkoord?
Wat hij zegt. Vooral die ene man met die snor. Zooooo bekend en toch zo ver weg gestoptquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:18 schreef ranja het volgende:
Sack die vraag van jou nodigt gewoon uit om tot de laatste seconde te blijven denken wie die ene ook weer is die je zo bekend voorkomt maar waar je niet op de naam komt... dus ik stuur die zeker ook nog in.
Ayequote:Op donderdag 11 mei 2006 12:50 schreef Mark het volgende:
Iedereen akkoord?
Die ken ik welquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:16 schreef GLO het volgende:
Wat hij zegt. Vooral die ene man met die snor. Zooooo bekend en toch zo ver weg gestopt
Ik had verwacht dat dat een makkie was voor jouquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Die ken ik welMaar die dame met die heldere ogen en erg rode mond
Idd, ik heb er ook schandalig weinig, ik herken er nog een stuk of wat, maar kan ze niet plaatsenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:57 schreef Berkery het volgende:
Ik ga die van ranja ook nog opsturen, al herken ik schandalig weinig, en er zit er eentje bij die ik zeker ken maar ik kan maar niet op de naam komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |