Hmmmm.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:10 schreef kratjuh het volgende:
Sorry, geen verzekeringsexpert ... Kan je contactpersoon bij je verzekering geen schatting geven ?
Rijd je nu wel snel dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen .. Met m'n meissie achterop rijd ik ook niet zo snel (=voorzichtiger?) .. Your secret is safe with me ..
FTP adresquote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef RB het volgende:
En hoopen dat we van veel ijsjes mogen genieten tijdens de meets![]()
![]()
wel hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Gebakkie doen zo ?
Hier willen ze het toch niet geloof ik.
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Via FTP laad ie niet bij iedereen.
Dat + dat alle meelezers nu je username & wachtwoord hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Via FTP laad ie niet bij iedereen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat + dat alle meelezers nu je username & wachtwoord hebben
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
onder het motto van nooit te oud om te leren
staan alleen foto`s van meets inquote:Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat + dat alle meelezers nu je username & wachtwoord hebben
Ja hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:41 schreef kratjuh het volgende:
Verder mag je alles eten van de dokter, Fully ?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
heeft ie per ongeluk weer omgezet toen ie aan het zoeken was waar de accu zat
hij zei dat ie een nieuwe accu ging kopen... dus ik neem aan dat dat het was...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef kratjuh het volgende:
Neemt niet weg dat ik nieuwsgierig ben wat de oplossing was ...
Lezen ? Lijkt teveel op werken ..quote:Op donderdag 6 april 2006 17:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij zei dat ie een nieuwe accu ging kopen... dus ik neem aan dat dat het was...
lees toch eens wat hij post
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Lezen ? Lijkt teveel op werken ..![]()
kon toch zijn dat er meer was ...
Misschien ondeugend?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:52 schreef R2-D2 het volgende:
Vraagje @ RB & Ondeugend:
Het is toch niet zo dat RB jarig is?
TT: "Voor de 8ste keer 28"
![]()
Userprofile: 1963-05-00
Dus dat zou niet kloppen![]()
Lullo's, zo'n groot machtig beest kapot schieten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:05 schreef R2-D2 het volgende:
Zitten een hoop schutters bij de FOK! MC zeg.
Hier ook, schoten ze maar op kartonnen kaartjes net zoals jullie
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:04 schreef worldpimber het volgende:
Ralf @ FTP![]()
[..]
Misschien ondeugend?
hey die ken ikquote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Rijd je nu wel snel dan?
[..]
FTP adresDit is het webadres
Nog geen klappen gehad voor het verraden van haar leeftijd?quote:
Ik sluit ook aan.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
^^ met stupids
vandaar dus ook de gebakjes
En niemand die de hint begreepquote:
You failedquote:Op donderdag 6 april 2006 18:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
http://hom]e.wanadoo.nl/~bizz/blij/bl32.gif
ja, als het nou gewoon een taart was met kaarsjes erop ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En niemand die de hint begreepikooknie
Maar ja, dat krijg je als wijveuh zo hysterisch doen om hun leeftijd he![]()
quote:
Ik begreep de hint maar niet de persoonquote:Op donderdag 6 april 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
[..]
En niemand die de hint begreepikooknie
Maar ja, dat krijg je als wijveuh zo hysterisch doen om hun leeftijd he![]()
Als het de eerste keer is heb je kans dat ze je niet terugzetten. Althans was bij mij zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:56 schreef hollander172 het volgende:
Iemand trouwens die weet hoeveel je terug na schade te hebben gereden?
Zit nu op 80%, 8 jaar schadevrij, schadebedrag tegenpartij nog onbekend.
wat een verhaalquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
sorry voor het verwarde verhaalte lam om er iets begrijpelijks van te maken
![]()
1 vraag ......wat was je nou kwijt voor dat hele veringsverhaal van vandaag en vorige keer bij HK ?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
mijn motor rijd geweldig
die gereviseerde schokbreker is heel goed merkbaar
![]()
Afijn, het verhaal, vanmorgen zijn Raus en ik naar HK suspension geweest om mijn achterveer te laten repareren, ik heb hem er zelf onderuit gehaald( want dat scheelde geld
) en daarna hebben ze hem helemaal uit elkaar gehaald
ik had gevraagd of we mee mochten kijken
en kreeg gelijk uitleg hoe dat ding precies in elkaar zit
ze hebben hem wel aangepast voor me
ze hebben een shim van 0,6 mm vervangen door een paar andere met het totaal van 0,6 zodat de demping bij hogere snelheden beter en preciezer word
toen dat klaar was heb ik hem er weer ondergeschroefd en hebben ze ook nog even de voorveren van Raus fijner bijgesteld,
![]()
daarna zijn we naar Oss gereden en daar bij Voss Oss even rondgekeken,hij had een miljoen motoren in de showroom staan, ze stonden tot aan de voordeur
daar gevraagd waar we de brezam konden vinden
omdat ik graag wheelstriping op mijn motor wil zetten, maar helaas die hadden precies 1 rolletje liggen van een afgrijselijke kleur
daar werden we naar Cartuning Oss gestuurd
die zouden hebben wat wij zochten, daarnaar toe gecrossed
en jawel 1 rolletje rode 9 mm striping, voor de prijs van 5 euro
ik heb hem gekocht en moet volgende week de 2 andere daar op gaan halen, ben ik toch nog veel goedkoper uit dan bij Suomy
zelfs met de benzine
daarna terug naar Den bosch en daar even het zwarte pakje opgehaald,die moest even geruild worden en wij dus naar Waalwijk ( wollek voor ingewijden
) en net op tijd voor de grote drukte weer terug naar huis
hier en daar een stoepje of fietspadje om snel thuis te komen
![]()
maar hij rijd geweldig nu![]()
![]()
ik niet kan leze, mar an de gezichtjes te zien heb ge 2 sigaren gerookt.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
de vorige keer was gratisquote:Op donderdag 6 april 2006 20:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
1 vraag ......wat was je nou kwijt voor dat hele veringsverhaal van vandaag en vorige keer bij HK ?
is wel redelijk te volgen hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is wel redelijk te volgen hoor
emoticons ook mooi versprijd over je verhaal
Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nutquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Roderick2085 het volgende:
emoticons ook mooi versprijd over je verhaal
Rijbewijs verplicht?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nut![]()
180 euro [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nut![]()
180 euro [afbeelding]
160 euroquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 euro [afbeelding]
Disclaimerquote:
.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Disclaimer
Oh en Bazzie, die 180 euro is eventueel inc. penisverlenging.. kan je wel gebruiken
De goedkope niet voorgevormde versie kun je ook bij Suomy kopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en jawel 1 rolletje rode 9 mm striping, voor de prijs van 5 euroik heb hem gekocht en moet volgende week de 2 andere daar op gaan halen, ben ik toch nog veel goedkoper uit dan bij Suomy
zelfs met de benzine
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
160 euro [afbeelding]
180 euro [afbeelding]
maar nu ben ik maar 15 euro in totaal kwijtquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
De goedkope niet voorgevormde versie kun je ook bij Suomy kopen
Verder leuk verhaal, je verslagen gaan vooruit![]()
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog omquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 euro [afbeelding]
Sjah commercieel verder he.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Gawaine het volgende:
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog om
Krijg je een motor mee naar huis of zo ?![]()
heeft niet echt veel nut meer hequote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Gawaine het volgende:
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog om
quote:De verplichte uitrusting voor elke deelnemer is: een lederen combi (één of twee stukken), een integraal valhelm,
lederen laarzen en lederen handschoenen. Het dragen van een rugprotector is aan te raden.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft niet echt veel nut meer heappels en peren enzo
geen probleem tochquote:Op donderdag 6 april 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Trouwens, voor zowel Kawa als Suzuki day ...
[..]
Nou ik kijk dus echt wel wat het in guldens was. Veel dingen zijn gewoon 2 keer zo duur geworden en als ik het niet echt nodig heb zoek ik lekker gewoon verder tot ik een beterequote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft niet echt veel nut meer heappels en peren enzo
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Disclaimer
Oh en Bazzie, die 180 euro is eventueel inc. penisverlenging.. kan je wel gebruiken
Wie gaan er allemaal ?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah commercieel verder he.
Maar er is een Fok goes internetional met de bollen meet @ Croix en Ternois.
Weet ik niet echt, meer animo check. Hicham en ik willen gaan, die jongen met die groen 7R en eigenlijk moeten er meer mee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is heb je kans dat ze je niet terugzetten. Althans was bij mij zo.
Schade van mezelf was 4300 gulden en de tegenpartij 1000.
edit/ Rebbel moet het met 100% zekerheid kunnen vertellen.
3quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik kijk dus echt wel wat het in guldens was. Veel dingen zijn gewoon 2 keer zo duur geworden en als ik het niet echt nodig heb zoek ik lekker gewoon verder tot ik een betere
prijs gevonden heb![]()
Vooral als je ook nog 2 kids en een koophuis onder je bibs hebtdoet je wel ff verder kijken dan je neus lang is
![]()
lekkerquote:
:^ stupid.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
misschien moet je overwegen om deze standaard in elke post op te nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Dichtbij zat, maar Limburg, NEEEEquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
Hee sletjes, wanneer komen jullie met z'n allen naar Z-Limburg om een dagje te knallen?
Wat zeg je? Te ver? Pfffffff![]()
Nee ik kom niet daarheen nee, veel te plat daar![]()
Wat lul je nou manquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
Hee sletjes, wanneer komen jullie met z'n allen naar Z-Limburg om een dagje te knallen?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent of dat je een kleiner huis heb of een grotere bips.![]()
[afbeelding]
Volgende week zondagquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
:^ stupid.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef worldpimber het volgende:
Volgende week zondag
Wat zeg je, heb je nog geen leuke route voorbereid? Nee sorry dan kan het niet
Lijkt me erg leuk, moet wel even kijken hoe het zit met mijn vakantie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weet ik niet echt, meer animo check. Hicham en ik willen gaan, die jongen met die groen 7R en eigenlijk moeten er meer mee.
[..]Geintjuuauahahah
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:31 schreef stinkie het volgende:
ZO, ook thuis. Na vermoeiende training (sensei die aan het begin ff komt stink, ik moet ledenvergadering in, draai ff onvoorbereid enzo een lesje in elkaar) uur in file gestaan om den haag uit te komen (was al blij dat het geen alcoholcontrole was, geen idee wat een Koninkje doet) staan ze hier bij de afrit, wagen aan de kant met motorkap en achterklep open, politie aan het zoeken in de berm en het water en stukje verder motorcoppers die rondjes rijden. Was me het dagje wel zo
Ken ze niet maar motozoom heeft deze ook voor 259,95.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Iemand bekent met deze monteur/handelaar?
Bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Alle dempers worden compleet geleverd om deze passend te kunnen monteren. Dus met al het bevestigingsmateriaal en een stuk uitlaatbocht ( bij de slip on sportdempers)
Ze zijn verkrijgbaar in rond aluminium, rond carbon, ovaal aluminium of ovaal carbon. U heeft al een Hurric demper voor ? 199
Levertijd varieert van 2 dagen tot 2 weken (mits voorradig bij leverancier)
Ik ben al van het idee afquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken ze niet maar motozoom heeft deze ook voor 259,95.De genoemde 199 zal hoogstwaarschijnlijk een "vanaf" prijs zijn.
Misschien heeft louis.de ze nog iets goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen 20 minuten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben al van het idee afM'n huidige lekker origineel laten en geen geld aan uitgeven, dat komt wel met de volgende (jongere) motor.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:40 schreef Rib-i het volgende:Ja, schaam jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren met een gast gereden die een Rombo had, dat klonk goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Binnen 20 minuten.
Wilde je meer herrie of een betere look?Het eerste is wel wat aan te doen.
![]()
Op dit moment zijn er wel meer mensen in de war dus echt opvallen zal je niet doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gisteren met een gast gereden die een Rombo had, dat klonk goed![]()
Maarja, m'n motor heeft al een nichterige kleur om er dan Rombo's ofzo onder te zetten...
Dan is het net Gerard Joling die van de daken roept dat ie echt Hetero is![]()
quote:Dag allemaal,
Music Top 50, een nieuw tv-programma dat binnenkort op SBS6 komt,
deelt gratis I-pods uit! Wanneer je dit mailtje doorstuurt naar ten minste
15 vrienden (of kennissen) krijg je een gratis I-pod thuisgestuurd.
Je moet het mailtje ter controle ook naar bart@musictop50.com sturen,
administratief medewerker Bart van Domburg die registreert wie er allemaal
een gratis I-pods moeten krijgen.
Music Top 50 doet dit om aan meer naamsbekendheid te komen. Stuur je dit
mailtje door naar 15 vrienden maak je dus reclame voor Music Top 50 en
krijg je een
gratis i-pod.
Als je het zelfs doorstuurt naar 50 vrienden, dan krijg je alle singles
uit de Top 50 bijgeleverd met I-pod!
Stuur het door!
p.s. zouden jullie het bericht willen kopieeren, en daarna plakken? anders
komen
er van die pijltjes [>>] voor te
staan!
Ik laat 'm lekker zo, nu maar eens rijdenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Op dit moment zijn er wel meer mensen in de war dus echt opvallen zal je niet doen.![]()
Als het om het geluid gaat dan kan je ook je originele leegtrekken voor wat meer sound.
Hoe ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het om het geluid gaat dan kan je ook je originele leegtrekken voor wat meer sound.
Verdiep je even in het fenomeen uitlaatdemper en je ziet snel genoeg hoe hij werkt en hoe je dat kan slopen.quote:
Vermoedde al zoiets ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Verdiep je even in het fenomeen uitlaatdemper en je ziet snel genoeg hoe hij werkt en hoe je dat kan slopen.Het is wel onomkeerbaar zonder lasapparaat he?
Vergeet ook niet dat bijv. een circuitdagje oid er niet meer inzit, daar moet het geluid nog wel enigzins gedempt zijn dus dan is het handiger om gewoon een open demper te kopen en de originele voor dat soort dingen achter de hand te houden.![]()
Is chinees, en het gaat over een zwarte suzukiquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:35 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
RB, wat staat er in je signature
Ik heb dat talenpakket niet dus zie alleen maar blokjes ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef RB het volgende:
[..]
Is chinees, en het gaat over een zwarte suzuki![]()
chinees of japansquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef RB het volgende:
[..]
Ik zie alleen vraagtekensquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
chinees of japans
herken wel wat tekens... weet alleen niet of ze die ook in het chinees hebben
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
, het heeft alles te maken met hoeveel b/m tredes je hebt. Na een schade val je altijd in tredes terug, maar dat hoeft nog geen terugval in no-claim te zijn
. Check je polisvoorwaarden, daar staat je bonus/malus ladder in en kun je precies zien hoeveel tredes je terugvalt na een schade.
en dat haalt ie allemaal uit die blokjes van jouquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
Babelfish: Black Suzuki beautifully does not have the bicycle to be just like Suzuki
ag, als je een keer chinees (of japans) wil typen is het wel handigquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik zie alleen vraagtekens![]()
Maja, ook beetje zinloos om het Chinese talenpakket te installeren![]()
Yep, puur copy+pastequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en dat haalt ie allemaal uit die blokjes van jou![]()
[..]
ag, als je een keer chinees (of japans) wil typen is het wel handig
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef RB het volgende:
[..]
bonusmalusladder Delta Lloyd, page 4quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zou het bij god niet weten, wel weer nieuwe papieren gehad begin van het jaar.
Is dat ook ergens online te vinden?Zit bij Delta Lloyd overigens.
volgens mij is het japans....quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker ? volgens de chinezen hier is het niet compleet
![]()
wat er nu letterlijk staat is : people Suzuki beautifull love bicycle better than Suzuki![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
bonusmalusladder Delta Lloyd, page 4![]()
quote:Rebbel....back to work
![]()
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet helemaal
zo hebben de chinezen al veel meer karakters als de jappaners![]()
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
klopten een heleboel tekens zijn ook uitwisselbaar
chineesquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
chinees of japans
herken wel wat tekens... weet alleen niet of ze die ook in het chinees hebben
text is niet helemaal zoals het hoortquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
Babelfish: Black Suzuki beautifully does not have the bicycle to be just like Suzuki
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Yep, puur copy+paste
Komisch altijd die grammatica die compleet naar de t*fus gaat
wat er hoort te staan is:quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker ? volgens de chinezen hier is het niet compleet
![]()
wat er nu letterlijk staat is : people Suzuki beautifull love bicycle better than Suzuki![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef RB het volgende:
in het koreaans is het
Cha Thursday
in het japans is het
沒 possession doing by own car image Suzuki
en in chinees vereenvoudigd is het
□has voluntarily □likes □woodenly
![]()
Die kreeg ik eerst ook, maar het is ook Traditional Chinese en geen Simplified ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef RB het volgende:
en in chinees vereenvoudigd is het
□has voluntarily □likes □woodenly
![]()
Jeetje wat een vermoeiende dagindeling.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:36 schreef kratjuh het volgende:
En wederom het bewijs dat Amerikanen net zo slim zijn als ze eruit zien: klik
![]()
mss kun je het eraf schietenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje
Iemand enig idee hoe ik bij een MDS (AGV) helm het vizier los haal? Het is een systeem waarbij er over het vizier twee kapjes zijn geplaatst, die je omhoog moet draaien om het los te halen (dus niet een systeem met schroefjes).
Het omhoog klikken van de plaatjes lukt wel, maar ik krijg met geen mogelijkheid die plaatjes eraf gesloopt
Als je goed had opgelet, zag je dat in de eerste x seconden de definitie van suffrage in beeld verschijnt ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 van die jongens op de achtergrond zegt het nog wel![]()
![]()
Denken niet eens na, maar waarschijnlijk trappen ze in suffer/suffrage. Moest het wel opzoeken howr.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet, zag je dat in de eerste x seconden de definitie van suffrage in beeld verschijnt ...
Geqxon is sneller als het licht als ie stapt op zijn ongeleidde projectiel: De Thomos classic black hawk editon.quote:
Dat is een niet handig systeemquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje
Iemand enig idee hoe ik bij een MDS (AGV) helm het vizier los haal? Het is een systeem waarbij er over het vizier twee kapjes zijn geplaatst, die je omhoog moet draaien om het los te halen (dus niet een systeem met schroefjes).
Het omhoog klikken van de plaatjes lukt wel, maar ik krijg met geen mogelijkheid die plaatjes eraf gesloopt
![]()
![]()
2 klikken? Thanks, ik hoop dat ik het durfquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is een niet handig systeembij de AGV van Raus kreeg ik hem in 1e instantie ook niet los, ( heb zelfs Termaat moeten bellen daarvoor )
![]()
er zitten 2 klikken in en bij de 1e kan je net je vingers erondre krijgen om de 2e klik te kunnen geven![]()
je merkt het vanzelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 klikken? Thanks, ik hoop dat ik het durf
/edit: Ik zie dus nergens iets dat nog een keer kan klikken. De enige klik die ik ga horen als ik verder ruk is mijn zijplaatje die knakt
en wat denk je van de rest ?quote:
is dat wel handig ? vanwege de kilometers die ervoor gereden moeten wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef worldpimber het volgende:
Voorvorkkeerringen en tandwielsetjes hakken er ook wel aardig in.
Voor zo een complete lijst had je beter Suomy kunnen raadplegen
Kettingset zo duur?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest ?
Banden = setje +/- 275 euro
kettingset = +/- 200 euro
dan valt het arbeidsloon best wel mee eigenlijk![]()
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat wel handig ? vanwege de kilometers die ervoor gereden moeten worden![]()
Doar hedde gij dan ok weer gelijk inquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.
Ik ga er ws ook gauw kijken, band is retour gegaan -> Spanje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Doar hedde gij dan ok weer gelijk in![]()
ik ga er dinsdag avond even kijken![]()
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga er ws ook gauw kijken, band is retour gegaan -> Spanje.
Eikel bezorger zeker die het adres niet kon vinden, onze brievenbussen zitten in de zijstraat die niet dezelfde naam heeft.Niet vergeten burnfilmpie te maken.
![]()
quote:Hello Youssef,
Good afternoon. DHL deliveried me the tyre this morning. I think that DHL Netherlands don´t work fine sometimes and we have these problems. Please, buy the tyre in The Netherlands and I´ll send you these tyre again free. Excuses.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:52 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat ik geen setje had besteld![]()
Je bent ingeburgerd of niet
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje opquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus de volgende keer heb je geen verzendkosten![]()
Of zijn engels is gewoon beroerd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje op
Was ook het eerste wat ik dacht, liever verifieert ie dat even voordat ie een gat in de lucht springtquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dus de volgende keer heb je geen verzendkosten![]()
Daarom maar dat betekent niet dat ie debiel is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis een Spanjaard he, samen met Fransen taalpauperts.
zoals ik het lees krijg je de volgende keer alleen de verzendkosten gratisquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje op
Doe een poging op het buzzybee forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een Triumph Thunderbird Sport op de foto gezet
Zoals altijd. En op het Haselaar forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe een poging op het buzzybee forum.
Het is al te laat zie ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
Don Pepijn please, denk aan ons reputatie
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb vandaag een halve dag gesleuteld aan m'n eigen motor (wel onder begeleiding van een oud-monteur omdat ik alleen verstand heb van computers).
- Olie + Oliefilter
- Ketting controleren + spannen
- Koelvloeistof bijgevuld
- Alle kuipdelen eraf gehad en schoongemaakt
- Koppeling afgesteld
- Etc...
Je post in het Fok! stok! topic zelfs een minuut eerder zeurkous.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
Het is al te laat zie ik
Kan je echt niet zondag even langskomen @ Mc Spijkenisse![]()
Klein rondje rijden en die TL aan mij showen
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Je post in het Fok! stok! topic zelfs een minuut eerder zeurkous.![]()
Zondag "even" zal ws. wel kunnen ja.![]()
¤ 47,50 hoorde ik vanmiddag...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.
Zondag is nog ver.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Na 12en @ Mc Spijkenisse
Hoogvliet de Gekstuuhhh![]()
Setje Pilotroads, aanbieding voor 289,- (achter 160 gok ik)quote:
Ik ga mischien een complete motorwerkplaats (voor meerdere motoren) overnemen, vandaar mijn vraag. Ik wist niet dat dat in Kockengen al bestond maar dat is ook niet mijn Regio zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meer onderhoud dan echt sleutelen dus![]()
Ik heb gister nog lekker makkelijk de ketting door de dealer laten stellen. Doen ze toch wel gratis voor een klant
Het verhuren van werkplaatsen doet http://www.motorxtra.nl wel al. Best interessant dat wel, iemand als ik heb bijvoorbeeld totaal geen ruimte om eens rustig ergens uitgebreid te sleutelen. Maar zou het toch liever gewoon met een bekende doen ipv ergens op een willekeurige plek.
OP materiaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wwwwwwwwwwhhhhhhhhoooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh [afbeelding]
Priceless
Als je nou weer problemen met afleveren hebt moet je het Depot Restante - Amsterdam laten sturen, je kan het dan op het depot van DHL afhalen. Dat depot zit op de Hornweg (ff uit mijn hoofd)quote:Hello Youssef,
Good afternoon. DHL deliveried me the tyre this morning. I think that DHL Netherlands don´t work fine sometimes and we have these problems. Please, buy the tyre in The Netherlands and I´ll send you these tyre again free. Excuses.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
Wat is jouw regio dan wel? Je bent niet de eerste die zoiets opzet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga mischien een complete motorwerkplaats (voor meerdere motoren) overnemen, vandaar mijn vraag. Ik wist niet dat dat in Kockengen al bestond maar dat is ook niet mijn Regio zal ik maar zeggen.
Eerst maar eens marktonderzoek doen en kijken of het zin heeft om een businessplan te schrijven
De animo is hier iig erg laag![]()
Moeilijk he, bijlezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ywmaar waarvoor was het nou
oh ik dacht al, we hebben der toch al gefeli-ed voor der rbwquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeilijk he, bijlezenJa ik weet dat je niet aan bijlezen doet, maar dat kun je voor de verandering wél doen als je niet weet waarvoor iets is
Ze is 136 geworden
quote:Ik ben er helemaal tevreden mee!!!!!!
T is echt een mega coole wagen ! ! !
K heb er nu al 300 Km mee gereden hehehe
Groetjes van een heeel tevreden FIERO rijder
Harold
Verklaar u nader.quote:
Die vergal ik wel verder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Don Pepijn please, denk aan ons reputatie
quote:
quote:Op zondag 02 april 2006 12:52 schreef beemertje het volgende:
De TLR heb er 2 gehad 70.000K mee gereden, maar zoals jij al om schrijft niet echt een bochten knaller, heb regelmatig in de eifel moeten lossen(achtervolging beemers) omdat de fiets alle kanten op ging op wel zeer slecht asfalt.
En het te hoge gewicht van de fiets werkt niet echt mee, maar het motor karakter is niet te overtreffen echt klasse:}.
De zithouding ging mij parten spelen, zodat ik nu op een ergonomisch model rondrijd, de BMW R1100S, wat ook nog eens h��l goed stuurt.
Voor de volgende winter OP jaquote:
Hier duzzz >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/129375/1quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is jouw regio dan wel? Je bent niet de eerste die zoiets opzet hoor
Sowieso in Noord-Noord-Holland ook een zaak die werkplaatsen verhuurt, en laatst nog een bericht op MF dat er een zaak was in Almere, Almelo, Amersfoort, Alkmaar. 1 van die 4 plaatsen iig, ik haal ze vaak door elkaar
quote:Op zondag 02 april 2006 18:34 schreef BasE het volgende:
Te koop aangeboden > [TK] TL1000s '98
ik ga liever hard op een 4 cilinder dan voorzichtig op een twin
wat toch wel zo is als ik zo af en toe op de bandit van mn pa rijd.
Zodra ik weet hoe ik een plaatje moet uploadenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die vergal ik wel verder.![]()
Geen schutters online volgens mij maar here they come.![]()
1ste kaartje:
[afbeelding]
2de kaartje:
[afbeelding]
Dit is best een leuk kaartjewerd alleen wat gretig na die 2 schoten naast elkaar.
Verdere specs:
12 meter, Walther GSP, CCI .22LR standard, 1 hand.
Doe het ook pas 3 maanden.![]()
Ik vroeg eigenlijk wat commentaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zodra ik weet hoe ik een plaatje moet uploadenzal ik ook effe wat posten
.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Begint die tumor in je kop weer uit te zetten?
Azijnzeiker eerste klas, als je niet beter zou weten zou je denken dat ie ook 4 uur per dag aan een omgekeerde stoma zijn tijd zit te verdoen op forums. Ja, dan begrijp ik het ...quote:
Nooit verwacht dat je zo een realistische kijk op jezelf had.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh, eerste keer sinds lange tijd dat ik het met pimber eens ben.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee.
Vraag broederlief maar maar hou het even buiten het topic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Vertel jij nou maar over je ongelukje afgelopen dinsdag nu Riet er toch is
Heb een paar klonen, maar BasE is er niét een vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat je zo een realistische kijk op jezelf had.![]()
?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vraag broederlief maar maar hou het even buiten het topic.![]()
Er komt zo dadelijk een E-Mailtje bij je binnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vroeg eigenlijk wat commentaar.Oh en uploaden kan ik wel voor je doen.
Pussy...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die vergal ik wel verder.![]()
Geen schutters online volgens mij maar here they come.![]()
1ste kaartje:
[afbeelding]
2de kaartje:
[afbeelding]
Dit is best een leuk kaartjewerd alleen wat gretig na die 2 schoten naast elkaar.
Verdere specs:
12 meter, Walther GSP, CCI .22LR standard, 1 hand.
Doe het ook pas 3 maanden.![]()
ligt gelukkig ook allemaal bij elkaar in de buurtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Sowieso in Noord-Noord-Holland ook een zaak die werkplaatsen verhuurt, en laatst nog een bericht op MF dat er een zaak was in Almere, Almelo, Amersfoort, Alkmaar. 1 van die 4 plaatsen iig, ik haal ze vaak door elkaar
Minder, zit je zo te patsen de hele week ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vraag broederlief maar maar hou het even buiten het topic.![]()
Hotmail of normale account?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:30 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er komt zo dadelijk een E-Mailtje bij je binnen.Commentaar geef ik later wel.En wees zuinig op het E-mail adres.Is m'n prive adres,vandaar.
Nee,normale account.Heb het E-Mail adres uit je profiel over genomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hotmail of normale account?
Nog niks binnen.
...en binnen, zal ze meteen even uppen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,normale account.Heb het E-Mail adres uit je profiel over genomen.
Up his arsequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef hollander172 het volgende:
...en binnen, zal ze meteen even uppen.
Verdomt.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:35 schreef hollander172 het volgende:
Wees maar niet banger kunnen hier meerderen verifieren dat ik discreet omga met prive gegevens.
![]()
What the fuck?quote:
WTFquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...en binnen, zal ze meteen even uppen.
Here they are:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat laatste.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:45 schreef richardgie het volgende:
Zit trouwens te denken,kunnen we er niet beter een schutters topic van maken die ook motorrijden
,of een topic van losgeslagen motorgasten ofzo
.
Moet jij weten.Je hebt bijna in m'n voortuin gestaan,als ik die had gehadquote:
Correctie, liever in de loop van een pistool kijken dan in die van een geweer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef hicham het volgende:
Note to myself: geen ruzie maken met richardgie, wel met hollander
Pitten, mzzl
Den Boschquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, het werkt zelfs positief tot nu toe. (ja ik ben vaak herkend vanwege een aantal dingen hier op fok terwijl ik niet eens foto's van mezelf heb geplaatst.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Moet jij weten.Je hebt bijna in m'n voortuin gestaan,als ik die had gehad.En Hollander 172,wat mij het meest frappert is dat er vrij veel Fok MC ers zijn die ook schieten.Is volgens mij iets waar in het verleden nooit over gesproken werd.Nu ben ik er niet helemaal gelukkig mee,omdat het voor iedereen mogelijk is om gegevens van internet gebruikers te achterhalen,maar in dit geval ben ik niet de enige.Zal ik R2-D2 dan toch maar een beetje vergeven?Had ik trouwens al ruimschoots gedaan,maar goed.Groot hart he.
Ook voor een beginend pistool schutter echt niet slecht hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:50 schreef hicham het volgende:
Note to myself: geen ruzie maken met richardgie, wel met hollander
Pitten, mzzl
ik begin me langzaam te schamen voor mijn .177quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef hollander172 het volgende:
Oh voor diegenen die het niet begrijpenRie schiet geweer (5 patronen op de 5 doelen op de kaart) en ik schiet pistool (5 patronen op dezelfde roos).
Fotofucks met meer dan 5 inslagen kloppen dus niet.![]()
We hebben hier een dametje rondlopen van 16 of 17 die consequent 280 schiet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ook voor een beginend pistool schutter echt niet slecht hoor.Ik denk dat ik het er met een pistool een stuk slechter van af breng
.Het nadeel is alleen dat bij dat geweer schieten de uitslag in de laatste serie of een na laatste serie of zelfs twee na laatste serie doorslaggevend kan zijn,omdat de punten verschillen zo dicht bij elkaar liggen.
Gaat het hart ineens vrezelijk te keer he!Krijg ik ook als ik een kort rokje zie of aan m'n neefje,nichtje of ex-vriendin denk.Neefje en nichtje trouwens om dat ik ze lief heb en niet in de context zoals die andere tweequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben hier een dametje rondlopen van 16 of 17 die consequent 280 schiet.Vaak ook hoger echt een talent is dat. Je merkt het alleen meteen wanneer ze luduvudu heeft.
Dacht toch dat het makkelijker was met geweer, maar valt inderdaad verdomd tegenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef hollander172 het volgende:
Oh voor diegenen die het niet begrijpenRie schiet geweer (5 patronen op de 5 doelen op de kaart) en ik schiet pistool (5 patronen op dezelfde roos).
Fotofucks met meer dan 5 inslagen kloppen dus niet.![]()
Foto van dat damentje ter beoordelin van het *kuch* schuttersvermogen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
We hebben hier een dametje rondlopen van 16 of 17 die consequent 280 schiet.Vaak ook hoger echt een talent is dat. Je merkt het alleen meteen wanneer ze luduvudu heeft.
Pimber heb ik al eea verteld maar daar zit mijn zwakke punt en ik hoop het zolang mogelijk onder controle te kunnen houden. (dit is niet forumwaardig, gezondheid enzo.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Gaat het hart ineens vrezelijk te keer he!Krijg ik ook als ik een kort rokje zie of aan m'n neefje,nichtje of ex-vriendin denk.Neefje en nichtje trouwens om dat ik ze lief heb en niet in de context zoals die andere twee.
Ik wil in de ballotage commissie,ik wil in de ballotage commissiequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Foto van dat damentje ter beoordelin van het *kuch* schuttersvermogen.![]()
Ze is van jouw leeftijd maar helaas, ze heeft net weer een vriendje.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Foto van dat damentje ter beoordelin van het *kuch* schuttersvermogen.![]()
De meeste lims (die het nieuws halenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dacht toch dat het makkelijker was met geweer, maar valt inderdaad verdomd tegen
Laatste schot schoot ik zelfs recht omhoog, komt ie nog onder de schijf terecht.
[afbeelding]
Mot je d'rmee. Nix voor mij zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |