quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:52 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat ik geen setje had besteld![]()
Je bent ingeburgerd of niet
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje opquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus de volgende keer heb je geen verzendkosten![]()
Of zijn engels is gewoon beroerd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje op
Was ook het eerste wat ik dacht, liever verifieert ie dat even voordat ie een gat in de lucht springtquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dus de volgende keer heb je geen verzendkosten![]()
Daarom maar dat betekent niet dat ie debiel is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tis een Spanjaard he, samen met Fransen taalpauperts.
zoals ik het lees krijg je de volgende keer alleen de verzendkosten gratisquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik zat ook al te twijfelen maar volgens mij stuurt ie me nu een gratis bandje op
Doe een poging op het buzzybee forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een Triumph Thunderbird Sport op de foto gezet
Zoals altijd. En op het Haselaar forum.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe een poging op het buzzybee forum.
Het is al te laat zie ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
Don Pepijn please, denk aan ons reputatie
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb vandaag een halve dag gesleuteld aan m'n eigen motor (wel onder begeleiding van een oud-monteur omdat ik alleen verstand heb van computers).
- Olie + Oliefilter
- Ketting controleren + spannen
- Koelvloeistof bijgevuld
- Alle kuipdelen eraf gehad en schoongemaakt
- Koppeling afgesteld
- Etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |