volgens mij is het japans....quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker ? volgens de chinezen hier is het niet compleet
![]()
wat er nu letterlijk staat is : people Suzuki beautifull love bicycle better than Suzuki![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
bonusmalusladder Delta Lloyd, page 4![]()
quote:Rebbel....back to work
![]()
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
niet helemaal
zo hebben de chinezen al veel meer karakters als de jappaners![]()
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
klopten een heleboel tekens zijn ook uitwisselbaar
chineesquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
chinees of japans
herken wel wat tekens... weet alleen niet of ze die ook in het chinees hebben
text is niet helemaal zoals het hoortquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef kratjuh het volgende:
Babelfish: Black Suzuki beautifully does not have the bicycle to be just like Suzuki
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Yep, puur copy+paste
Komisch altijd die grammatica die compleet naar de t*fus gaat
wat er hoort te staan is:quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
weet je dat wel zeker ? volgens de chinezen hier is het niet compleet
![]()
wat er nu letterlijk staat is : people Suzuki beautifull love bicycle better than Suzuki![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef RB het volgende:
in het koreaans is het
Cha Thursday
in het japans is het
沒 possession doing by own car image Suzuki
en in chinees vereenvoudigd is het
□has voluntarily □likes □woodenly
![]()
Die kreeg ik eerst ook, maar het is ook Traditional Chinese en geen Simplified ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef RB het volgende:
en in chinees vereenvoudigd is het
□has voluntarily □likes □woodenly
![]()
Jeetje wat een vermoeiende dagindeling.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:36 schreef kratjuh het volgende:
En wederom het bewijs dat Amerikanen net zo slim zijn als ze eruit zien: klik
![]()
mss kun je het eraf schietenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje
Iemand enig idee hoe ik bij een MDS (AGV) helm het vizier los haal? Het is een systeem waarbij er over het vizier twee kapjes zijn geplaatst, die je omhoog moet draaien om het los te halen (dus niet een systeem met schroefjes).
Het omhoog klikken van de plaatjes lukt wel, maar ik krijg met geen mogelijkheid die plaatjes eraf gesloopt
Als je goed had opgelet, zag je dat in de eerste x seconden de definitie van suffrage in beeld verschijnt ...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
1 van die jongens op de achtergrond zegt het nog wel![]()
![]()
Denken niet eens na, maar waarschijnlijk trappen ze in suffer/suffrage. Moest het wel opzoeken howr.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet, zag je dat in de eerste x seconden de definitie van suffrage in beeld verschijnt ...
Geqxon is sneller als het licht als ie stapt op zijn ongeleidde projectiel: De Thomos classic black hawk editon.quote:
Dat is een niet handig systeemquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Geqxon het volgende:
Vraagje
Iemand enig idee hoe ik bij een MDS (AGV) helm het vizier los haal? Het is een systeem waarbij er over het vizier twee kapjes zijn geplaatst, die je omhoog moet draaien om het los te halen (dus niet een systeem met schroefjes).
Het omhoog klikken van de plaatjes lukt wel, maar ik krijg met geen mogelijkheid die plaatjes eraf gesloopt
![]()
![]()
2 klikken? Thanks, ik hoop dat ik het durfquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat is een niet handig systeembij de AGV van Raus kreeg ik hem in 1e instantie ook niet los, ( heb zelfs Termaat moeten bellen daarvoor )
![]()
er zitten 2 klikken in en bij de 1e kan je net je vingers erondre krijgen om de 2e klik te kunnen geven![]()
je merkt het vanzelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
2 klikken? Thanks, ik hoop dat ik het durf
/edit: Ik zie dus nergens iets dat nog een keer kan klikken. De enige klik die ik ga horen als ik verder ruk is mijn zijplaatje die knakt
en wat denk je van de rest ?quote:
is dat wel handig ? vanwege de kilometers die ervoor gereden moeten wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:47 schreef worldpimber het volgende:
Voorvorkkeerringen en tandwielsetjes hakken er ook wel aardig in.
Voor zo een complete lijst had je beter Suomy kunnen raadplegen
Kettingset zo duur?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest ?
Banden = setje +/- 275 euro
kettingset = +/- 200 euro
dan valt het arbeidsloon best wel mee eigenlijk![]()
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is dat wel handig ? vanwege de kilometers die ervoor gereden moeten worden![]()
Doar hedde gij dan ok weer gelijk inquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.
Ik ga er ws ook gauw kijken, band is retour gegaan -> Spanje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Doar hedde gij dan ok weer gelijk in![]()
ik ga er dinsdag avond even kijken![]()
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga er ws ook gauw kijken, band is retour gegaan -> Spanje.
Eikel bezorger zeker die het adres niet kon vinden, onze brievenbussen zitten in de zijstraat die niet dezelfde naam heeft.Niet vergeten burnfilmpie te maken.
![]()
quote:Hello Youssef,
Good afternoon. DHL deliveried me the tyre this morning. I think that DHL Netherlands don´t work fine sometimes and we have these problems. Please, buy the tyre in The Netherlands and I´ll send you these tyre again free. Excuses.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |