:^ stupid.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
misschien moet je overwegen om deze standaard in elke post op te nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Dichtbij zat, maar Limburg, NEEEEquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
Hee sletjes, wanneer komen jullie met z'n allen naar Z-Limburg om een dagje te knallen?
Wat zeg je? Te ver? Pfffffff![]()
Nee ik kom niet daarheen nee, veel te plat daar![]()
Wat lul je nou manquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
Hee sletjes, wanneer komen jullie met z'n allen naar Z-Limburg om een dagje te knallen?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat betekent of dat je een kleiner huis heb of een grotere bips.![]()
[afbeelding]
Volgende week zondagquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef Metz het volgende:
:^ stupid.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef worldpimber het volgende:
Volgende week zondag
Wat zeg je, heb je nog geen leuke route voorbereid? Nee sorry dan kan het niet
Lijkt me erg leuk, moet wel even kijken hoe het zit met mijn vakantie.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Weet ik niet echt, meer animo check. Hicham en ik willen gaan, die jongen met die groen 7R en eigenlijk moeten er meer mee.
[..]Geintjuuauahahah
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:31 schreef stinkie het volgende:
ZO, ook thuis. Na vermoeiende training (sensei die aan het begin ff komt stink, ik moet ledenvergadering in, draai ff onvoorbereid enzo een lesje in elkaar) uur in file gestaan om den haag uit te komen (was al blij dat het geen alcoholcontrole was, geen idee wat een Koninkje doet) staan ze hier bij de afrit, wagen aan de kant met motorkap en achterklep open, politie aan het zoeken in de berm en het water en stukje verder motorcoppers die rondjes rijden. Was me het dagje wel zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |