Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nutquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Roderick2085 het volgende:
emoticons ook mooi versprijd over je verhaal
Rijbewijs verplicht?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nut![]()
180 euro [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, 8 voor het design, 7 voor het inzicht, 7,5 voor de inhoud en een 4 voor het nut![]()
180 euro [afbeelding]
160 euroquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 euro [afbeelding]
Disclaimerquote:
.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Disclaimer
Oh en Bazzie, die 180 euro is eventueel inc. penisverlenging.. kan je wel gebruiken
De goedkope niet voorgevormde versie kun je ook bij Suomy kopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
en jawel 1 rolletje rode 9 mm striping, voor de prijs van 5 euroik heb hem gekocht en moet volgende week de 2 andere daar op gaan halen, ben ik toch nog veel goedkoper uit dan bij Suomy
zelfs met de benzine
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
160 euro [afbeelding]
180 euro [afbeelding]
maar nu ben ik maar 15 euro in totaal kwijtquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
De goedkope niet voorgevormde versie kun je ook bij Suomy kopen
Verder leuk verhaal, je verslagen gaan vooruit![]()
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog omquote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
180 euro [afbeelding]
Sjah commercieel verder he.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Gawaine het volgende:
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog om
Krijg je een motor mee naar huis of zo ?![]()
heeft niet echt veel nut meer hequote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Gawaine het volgende:
Man dat is 400 oude piekies ja ja, ik ben al oud en reken alles nog om
quote:De verplichte uitrusting voor elke deelnemer is: een lederen combi (één of twee stukken), een integraal valhelm,
lederen laarzen en lederen handschoenen. Het dragen van een rugprotector is aan te raden.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft niet echt veel nut meer heappels en peren enzo
geen probleem tochquote:Op donderdag 6 april 2006 20:32 schreef hicham het volgende:
Trouwens, voor zowel Kawa als Suzuki day ...
[..]
Nou ik kijk dus echt wel wat het in guldens was. Veel dingen zijn gewoon 2 keer zo duur geworden en als ik het niet echt nodig heb zoek ik lekker gewoon verder tot ik een beterequote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heeft niet echt veel nut meer heappels en peren enzo
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Disclaimer
Oh en Bazzie, die 180 euro is eventueel inc. penisverlenging.. kan je wel gebruiken
Wie gaan er allemaal ?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah commercieel verder he.
Maar er is een Fok goes internetional met de bollen meet @ Croix en Ternois.
Weet ik niet echt, meer animo check. Hicham en ik willen gaan, die jongen met die groen 7R en eigenlijk moeten er meer mee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als het de eerste keer is heb je kans dat ze je niet terugzetten. Althans was bij mij zo.
Schade van mezelf was 4300 gulden en de tegenpartij 1000.
edit/ Rebbel moet het met 100% zekerheid kunnen vertellen.
3quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nou ik kijk dus echt wel wat het in guldens was. Veel dingen zijn gewoon 2 keer zo duur geworden en als ik het niet echt nodig heb zoek ik lekker gewoon verder tot ik een betere
prijs gevonden heb![]()
Vooral als je ook nog 2 kids en een koophuis onder je bibs hebtdoet je wel ff verder kijken dan je neus lang is
![]()
lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |