Je post in het Fok! stok! topic zelfs een minuut eerder zeurkous.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
Het is al te laat zie ik
Kan je echt niet zondag even langskomen @ Mc Spijkenisse![]()
Klein rondje rijden en die TL aan mij showen
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Je post in het Fok! stok! topic zelfs een minuut eerder zeurkous.![]()
Zondag "even" zal ws. wel kunnen ja.![]()
¤ 47,50 hoorde ik vanmiddag...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor mij is het 1 tank, met zoveel dingen op de lijst is die 20 euro voor een tank niets vergeleken met het arbeidsloon dat rond de 50 euro per uur ligt.
Zondag is nog ver.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
Na 12en @ Mc Spijkenisse
Hoogvliet de Gekstuuhhh![]()
Setje Pilotroads, aanbieding voor 289,- (achter 160 gok ik)quote:
Ik ga mischien een complete motorwerkplaats (voor meerdere motoren) overnemen, vandaar mijn vraag. Ik wist niet dat dat in Kockengen al bestond maar dat is ook niet mijn Regio zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meer onderhoud dan echt sleutelen dus![]()
Ik heb gister nog lekker makkelijk de ketting door de dealer laten stellen. Doen ze toch wel gratis voor een klant
Het verhuren van werkplaatsen doet http://www.motorxtra.nl wel al. Best interessant dat wel, iemand als ik heb bijvoorbeeld totaal geen ruimte om eens rustig ergens uitgebreid te sleutelen. Maar zou het toch liever gewoon met een bekende doen ipv ergens op een willekeurige plek.
OP materiaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Wwwwwwwwwwhhhhhhhhoooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhh [afbeelding]
Priceless
Als je nou weer problemen met afleveren hebt moet je het Depot Restante - Amsterdam laten sturen, je kan het dan op het depot van DHL afhalen. Dat depot zit op de Hornweg (ff uit mijn hoofd)quote:Hello Youssef,
Good afternoon. DHL deliveried me the tyre this morning. I think that DHL Netherlands don´t work fine sometimes and we have these problems. Please, buy the tyre in The Netherlands and I´ll send you these tyre again free. Excuses.
Best regards,
Alejandro Rguez.
Manager Sales Rodamoto.
Wat is jouw regio dan wel? Je bent niet de eerste die zoiets opzet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga mischien een complete motorwerkplaats (voor meerdere motoren) overnemen, vandaar mijn vraag. Ik wist niet dat dat in Kockengen al bestond maar dat is ook niet mijn Regio zal ik maar zeggen.
Eerst maar eens marktonderzoek doen en kijken of het zin heeft om een businessplan te schrijven
De animo is hier iig erg laag![]()
Moeilijk he, bijlezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ywmaar waarvoor was het nou
oh ik dacht al, we hebben der toch al gefeli-ed voor der rbwquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Moeilijk he, bijlezenJa ik weet dat je niet aan bijlezen doet, maar dat kun je voor de verandering wél doen als je niet weet waarvoor iets is
Ze is 136 geworden
quote:Ik ben er helemaal tevreden mee!!!!!!
T is echt een mega coole wagen ! ! !
K heb er nu al 300 Km mee gereden hehehe
Groetjes van een heeel tevreden FIERO rijder
Harold
Verklaar u nader.quote:
Die vergal ik wel verder.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Don Pepijn please, denk aan ons reputatie
quote:
quote:Op zondag 02 april 2006 12:52 schreef beemertje het volgende:
De TLR heb er 2 gehad 70.000K mee gereden, maar zoals jij al om schrijft niet echt een bochten knaller, heb regelmatig in de eifel moeten lossen(achtervolging beemers) omdat de fiets alle kanten op ging op wel zeer slecht asfalt.
En het te hoge gewicht van de fiets werkt niet echt mee, maar het motor karakter is niet te overtreffen echt klasse:}.
De zithouding ging mij parten spelen, zodat ik nu op een ergonomisch model rondrijd, de BMW R1100S, wat ook nog eens h��l goed stuurt.
Voor de volgende winter OP jaquote:
Hier duzzz >> http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/129375/1quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is jouw regio dan wel? Je bent niet de eerste die zoiets opzet hoor
Sowieso in Noord-Noord-Holland ook een zaak die werkplaatsen verhuurt, en laatst nog een bericht op MF dat er een zaak was in Almere, Almelo, Amersfoort, Alkmaar. 1 van die 4 plaatsen iig, ik haal ze vaak door elkaar
quote:Op zondag 02 april 2006 18:34 schreef BasE het volgende:
Te koop aangeboden > [TK] TL1000s '98
ik ga liever hard op een 4 cilinder dan voorzichtig op een twin
wat toch wel zo is als ik zo af en toe op de bandit van mn pa rijd.
Zodra ik weet hoe ik een plaatje moet uploadenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die vergal ik wel verder.![]()
Geen schutters online volgens mij maar here they come.![]()
1ste kaartje:
[afbeelding]
2de kaartje:
[afbeelding]
Dit is best een leuk kaartjewerd alleen wat gretig na die 2 schoten naast elkaar.
Verdere specs:
12 meter, Walther GSP, CCI .22LR standard, 1 hand.
Doe het ook pas 3 maanden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |