quote:18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Ik bedacht me net opeens het tegenovergestelde:quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was.
Eerlijk gezegd, omdat ik vind dat er al een rouw-topic(reeks) loopt over die lieve dame, en het hier over het programma gaat, waar ze voorlopig nog wél in meespeelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Molline het volgende:
Waarom niet: Wie is de Mol #9; Dank je wel, lieve Frédérique
Ik blijf nog even twijfelen tussen Toine en Peggy.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Mariposa het volgende:
Grappig om te zien dat steeds meer mensen overstappen op Roderick, van begin af aan is hij mijn 'hoofdverdachte', het zou wel heel gaaf zijn dan hij het dan ook zou zijn![]()
Maar goed ik kan me van vorig jaar ook herinneren dat iedereen halverwege meer naar een andere kandidaat neigde dan naar wie de mol echt was (Yvon)
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:43 schreef Stansfield het volgende:
heb nu al weer zin in vrijdag.
Wat bedoelde je hiermee dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De OP is nog onder constructie.
EENSCH!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze is maar net 3 dagen dood![]()
Dan kun je zomaar niet alsof er niets is gebeurt.![]()
Dat was toen er nog overal linkjes stonden.quote:
Right back at you.quote:Maar trek je vooral niks aan van wat anderen zeggen ... lekker eigenwijs doen.![]()
![]()
Ik vind dat er 'n beetje overdreven word. We kennen haar allemaal niet persoonlijk hoor, en 't maakt het spel ern iet leuker op om continu te blijven herhalen dat 't zo erg is dat er 'n deelnemer ondertussen is overledenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Wmb mogen alle toekomstige Mollen TT's van dit seizoen over Frédérique gaan.
Oh, ik had toen nog de hoop dat de titel aangepast ging worden ....quote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toen er nog overal linkjes stonden.
Het spel is sowieso al niet leuk meer, vind ik. Ik kan er niet meer van genieten, want iedere keer als ik haar in beeld zie, sta ik erbij stil. Toch ga ik wel kijken, maar niet meer zo opgetogen als eerstquote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat er 'n beetje overdreven word. We kennen haar allemaal niet persoonlijk hoor, en 't maakt het spel ern iet leuker op om continu te blijven herhalen dat 't zo erg is dat er 'n deelnemer ondertussen is overleden![]()
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uitquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Milouska het is.
Volgens mij vind ik hier als enige haar grappigquote:Op donderdag 6 april 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uit
Ik denk ook zoiets, al hoop ik het niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:54 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik bedacht me net opeens het tegenovergestelde:
Het zal toch niet zo zijn dat Frederique en haar familie toestemming hebben gegeven voor het uitzenden van De Mol omdat ze er toch zo uitvliegt, en ze dan dus niet meer te zien zal zijn in de daaropvolgende afleveringen?![]()
Iedereen vindt haar irritant en dom, maar dat kan ze ook spelen. Zo heeft iedereen een eigen tactiek. Ik denk dat Toine het isquote:Op donderdag 6 april 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uit
Toine heeft in z'n ééntje al meer dan 3000 voor de pot verdient, hij is het echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Iedereen vindt haar irritant en dom, maar dat kan ze ook spelen. Zo heeft iedereen een eigen tactiek. Ik denk dat Toine het is
Dat is ook een manier om de aandacht van je Molzijn af te leidenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:04 schreef Freezor het volgende:
Toine heeft in z'n ééntje al meer dan 3000 voor de pot verdient, hij is het echt niet.
Je KAN overdrijven natuurlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Wmb mogen alle toekomstige Mollen TT's van dit seizoen over Frédérique gaan.
als 't grafisch mogelijk was geweest, hadden de topics van mij een zwart randje mogen krijgen...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:56 schreef MrManiak het volgende:
Je KAN overdrijven natuurlijk...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't grafisch mogelijk was geweest, hadden de topics van mij een zwart randje mogen krijgen...
maar Eric heeft 't goed benoemd: dit topic gaat over het programma zelf, en niet over Frederique.
zij heeft - terecht - een prachtig eigen topic...
mja ik verwachtte ook wel 'n "#9 staat even stil", "#9 met een zw. randje"quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Molline het volgende:
![]()
Vind het nog steeds een waardeloze topic-titel
Idd. Ik hoor steeds de stem van een 10-jarig jongetje die de TT uitspreekt. Zegt wel genoeg danquote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik verwachtte ook wel 'n "#9 staat even stil", "#9 met een zw. randje"
of desnoods een "ondanks alles"-TT...
maar de intentie van Eric begrijp ik wel
deze bekt alleen echt voor geen meter![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
deze bekt alleen echt voor geen meter![]()
Jullie begrijpen me.quote:Idd. Ik hoor steeds de stem van een 10-jarig jongetje die de TT uitspreekt. Zegt wel genoeg dan
Als dat nou het geval was... Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden. Er zijn, weten we nu (helaas), ergere dingen in het leven.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef twentemeisje het volgende:
... als dit topic een 'gewone naam' heeft...
Je hoeft alleen de datum aan te passen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Die linkjes van die filmpjes zijn me te moeilijk, dus als zo'n bauwe me daar een klein beetje mee wilt helpen (of iemand anders natuurlijk)...
ja maar als we een slotje krijgen hier, kunnen we wel snel een nieuw topic aanmaken mét eerbetoon aan Frederiquequote:Op donderdag 6 april 2006 12:49 schreef Molline het volgende:
[..]
Als dat nou het geval was... Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden. Er zijn, weten we nu (helaas), ergere dingen in het leven.
"Molline de strijd opgeeft en zich er nu bij neer legt, voordat ... [afbeelding]
Frédérique heeft daarnaast een eigen topic in SHO: Frédérique Huydts (38) overleden [deel 2] Hou het hier over het programma en in dat topic kan je je reply's kwijt over Frédérique's (overlijden) .quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Urnie het volgende:
Ja, hou nou maar eens op over die TT. Lekker belangrijk....![]()
Dan maar bij deel 10 iets met Frédérique.....
repliesquote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Frédérique heeft daarnaast een eigen topic in SHO: Frédérique Huydts (38) overleden [deel 2] Hou het hier over het programma en in dat topic kan je je reply's kwijt over Frédérique's (overlijden) .
Het gezever over de TT kan ook achterwege blijven. Het voegt niets toe aan waarvoor dit topic is bedoelt.
Whehe en nu met een gijs actie terugkomenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Frédérique blijft mijn mol. Ze is zo niet-verdacht door mensen, en valt niet enorm op, maar ondertussen...
ik ken juist heel wat mensen die juist haar verdenkenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Frédérique blijft mijn mol. Ze is zo niet-verdacht door mensen,
Prono'sgewijs moet ze juist mol zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken juist heel wat mensen die juist haar verdenken
ik zie haar liever als winnaar - prono!!- maar enigszins verdacht is ze ook wel...
nee joh gekkie, da's Roderick....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Prono'sgewijs moet ze juist mol zijn.
Ik ben er inderdaad niet echt goed in, Mary-Lou was mijn winaresquote:Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, da's Roderick....
zal ik je 't principe van de prono nog 's uitleggen![]()
Haha, dat van Milouska.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
En voor babette, die van de aflevering ervoor.
thanx!!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Yep, voor het overlijden. Maar ze was er iig niet bij, volgens mij lag ze in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Een ding nog over Frédérique is de bekend making van de mol aan de rest van de groep wat altijd als laatste afl. is al van te voren opgenomen voor het overlijden van Frédérique?
Dat plaatje geeft me een rare gedachtenkronkel: 2 plaatsen met de klank 'lis' erin: Lissabon en Lisse bij dat koffer spel... stille hint naar mol Liz?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Beide van widm.com.
Btw, wat een gezeur om die TT..
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb de timer al weer gezet
En ja, het is heel erg dat Frédérique is overleden, maar ik zal er denk ik niet anders door gaan kijken.
Omdat ???quote:
Schrijf mij maar weer uit. Ik heb niet zo'n zin om die prono in te vullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, Asskicker14 moeten hun prono nog invullen voor deze week.
WIDM-Prono Aflevering 5
Eerst met dat spel op het paard met al die amsterdamse gebouwen enzo toen had ie wel een aar dingen fout. maar ook bij de andere fouten had ie erg vaak fouten. en toen die eruit lag kwam hij weer terug.quote:
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
En ja, het is heel erg dat Frédérique is overleden, maar ik zal er denk ik niet anders door gaan kijken.
Frédérique.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?
Hij is het ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef babette21 het volgende:
jammer dat iedereen Roderick ineens verdenkt
nu ga ik twijfelen; Roderick lijkt hierdoor teveel voor de hand te liggen en het dús wel niet zal zijn
Ik verdenk hem niet ineens hoor, al vanaf aflevering 2quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef babette21 het volgende:
jammer dat iedereen Roderick ineens verdenkt
nu ga ik twijfelen; Roderick lijkt hierdoor teveel voor de hand te liggen en het dús wel niet zal zijn
Het blijven uitzenden is op verzoek van Frederique zelf, omdat ze trots op haar deelname is en het een mooie [en dure] productie is. Dat hoeft niets over haar exit te zeggen. Bovendien, als ze er lang inblijft, is dat nú misschien pijnlijk, maar hebben de nabestaanden ook meer [mooi] 'real life' materiaal van haar....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk dat Frederique er vanavond of volgende week uitligt.
Ik geloof niet dat ze tot de finalisten gaat behoren, dat zou te pijnlijk zijn voor familie, vrienden en bekenden.
FYI, het programma is al een lange tijd geleden opgenomen, toen ze nog niet wisten dat zij ziek was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk dat Frederique er vanavond of volgende week uitligt.
Ik geloof niet dat ze tot de finalisten gaat behoren, dat zou te pijnlijk zijn voor familie, vrienden en bekenden.
Dat ze ziek was wisten ze wel hoor. Dat was ze voor de opnamen al. Alleen ging het toen weer heel goed met haar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
FYI, het programma is al een lange tijd geleden opgenomen, toen ze nog niet wisten dat zij ziek was.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja maar tijdens de opnames was niet bekend dat de ziekte weer terug zou komen, en dat ze er zelfs aan zou overlijden.
Ze hebben daar echt geen rekening mee gehouden hoor..
Precies, daarom zal ik denk ik niet anders kijken als de vorige keren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?
Done!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, Asskicker14 moeten hun prono nog invullen voor deze week.
WIDM-Prono Aflevering 5
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ook dat je kunt zien dat ze ervan geniet. Dat is waar ik vanavond extra op ga letten
Wat heeft Urnie gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:08 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Done!
Tnx Urnie!
En jij ook tuuk Svensational. Hier, voor jou ook een:
Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....quote:
Sapphire gewaarschuwd, anders was want ze was het weer eens vergeten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....
Ik snap wat je bedoeld (t?) Het zal raar worden om te kijken maar ik blijf wel gewoon kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
Fred??? Koosnaampjes gebruiken als je iemand helemaal niet kentquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?
.
Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
...Het blijven uitzenden is op verzoek van Frederique zelf, omdat ze trots op haar deelname is en het een mooie [en dure] productie is. Dat hoeft niets over haar exit te zeggen...
Gebruik het werkwoord "lopen".quote:
Wow... gewééééldig..quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:07 schreef Molline het volgende:
[..]
Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook?) schoot me het volgende te binnen:
Frédérique heeft in verschillende (drama)series gespeeld, waaronder Meiden van de Wit, wat ik echt wel een goede serie vondt... we kunnen haar denk ik gerust als een topactrice beschouwen.
Nu staat overal op internet te lezen dat Frédérique zo trots was op haar deelname aan WIDM, maar ...
Als je als BN'er meedoet aan een dergelijk programma en je valt laten we zeggen na 5 afleveringen af, dan is dat toch geen enorme 'prestatie'? Elke 'gek' kan toch meedoen aan WIDM, tenminste, nu als je maar enigszins bekend bent. Vergeleken bij haar acteerprestaties valt dat toch in het niet?
Tenzij ...
je heel ver komt, misschien zelfs het spel wint, dan heb je misschien een reden om 'trots' te zijn, maar echt trots op jezelf kun je pas zijn als je iedereen hebt misleidt en je dus:
DE MOL BENT!!!!
Ja, idd of je nou de mol bent òf wint òf verliest; je blijft even lang in het spel... (alleen als je verliest ben je misschien iets minder trots op jezelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Je kunt ook trots zijn omdat je diegene bent die het spel gewonnen heeft!
beter lezen ....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Je kunt ook trots zijn omdat je diegene bent die het spel gewonnen heeft!
Laatste kans!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, moeten hun prono nog invullen voor deze week.
Ken je haar persoonlijk dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er klaar voor, de meest emotionele WIDM-aflevering ever
Ik ben er ook klaar voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er klaar voor, de meest emotionele WIDM-aflevering ever
Nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:
er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld![]()
Ik had al eerder dezelfde gedachte, al had ik toen alleen stil gestaan bij Lisse en nog niet eens bij Lissabon... het lijkt me wel sterk dat Liz of Roderick de mol is omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plaatje geeft me een rare gedachtenkronkel: 2 plaatsen met de klank 'lis' erin: Lissabon en Lisse bij dat koffer spel... stille hint naar mol Liz?
He gets dat hoop ik niet zeg.. doe maar achteraf een 'ter nagedachtenis aan.. 'quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor.
Zal ongetwijfeld vooraf wel een aangepaste inleiding komen.
Ik heb het niet over andere dingen in de wereld... er is nog nooit een WIDM-deelnemer tijdens de serie overleden dus het is heel bizar om dit nu te volgen... het feit dat daar een jonge vrouw springlevend vol enthousiasme in beeld komt die er nu ineens niet meer is maakt het voor mij emotioneel om te zien, of ik haar nu persoonlijk ken of niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dan?Ik snap echt de drama niet zo hoor.. Ja het is heel erg, maar er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld
![]()
da's juist lachen, dat ze een hoop geld verloren hebben door hun eigen "kijk mij eens even mollenstreken en mezelf verdacht maken"-actiesquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef TheVulture het volgende:
omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...
Ja ik vind dat ook niet leuk. Zo wordt 't veel te beladenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat raar zeg. die inleiding met Karel.
Jahaaa.. Ontopic nuquote:
dat ligt er teveel bovenop... over weird gesproken. Frederique die op zoek is naar gravenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Milouska zit op een goede positie om de boel te saboteren, het feit dat zij dat zo graag wilde doen versterkt bij mij het idee dat zij de mol is!
Hahaha wat grappig om te zien dat gesprek tussen dinges en dingesquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat ligt er teveel bovenop... over weird gesproken. Frederique die op zoek is naar graven![]()
Ja.. maar wat nou als Richard niet gekozen was vorige week?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:49 schreef Murray het volgende:
Ze moesten zuinig met dat geld doen.. en richard wil het nu gaan uitgeven aan koffie?
En hij had die telefoon bijna in de taxi laten liggen?
Er is altijd wel een mouw aan te passen om Richard weer in het spel te laten komen. als ie was blijven staan hadden ze gewoon gezegd. Jullie hebben Richard met vrijstelling laten staan, daardoor komt ie juist weer in het spelquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja.. maar wat nou als Richard niet gekozen was vorige week?Maar 't is wel opvallend ja.
Stond op dat briefje dan niet zijn naam? Want hij liet 't ech tzo aan de andere kandidaten zien : "en die vrijstelling is voor.. Richard"quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is altijd wel een mouw aan te passen om Richard weer in het spel te laten komen. als ie was blijven staan hadden ze gewoon gezegd. Jullie hebben Richard met vrijstelling laten staan, daardoor komt ie juist weer in het spel
dat zou wel met terugwerkende kracht erg zijn zegquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:56 schreef martinlutherking het volgende:
Zei Peggy nou 'mpffkaankerdelfmd'?
Ik heb 't ff gemist, is er echt iets mislukt omdat zij die roos niet heeft meegenomen of is er niks negatiefs uit gekomen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Toine is gewoon aan het dollen en onvoorzichtig. Frederique zou de mol kunnen zijn want zij had ook aansprakelijkheid wat de roos betreft. Roderick gedraagt zich inderdaad verdacht met het indrukken van een verkeerde knopje. Richard stijgt in mijn lijstje van mol.
opdracht is mislukt door het vergeten van de roos door Toine en Frederiquequote:Op vrijdag 7 april 2006 20:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb 't ff gemist, is er echt iets mislukt omdat zij die roos niet heeft meegenomen of is er niks negatiefs uit gekomen?![]()
Er kwam geen geld in de pot bij die opdracht omdat Frederique en Toine de roos niet hadden meegenomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb 't ff gemist, is er echt iets mislukt omdat zij die roos niet heeft meegenomen of is er niks negatiefs uit gekomen?![]()
Omdat zij geen joker heeft weten te bemachtigen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit even gemist, waarom moet Liz nu bij die kooi gaan staan?
joh, dat is toch logisch. pakken wat je pakken kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben gewoon 50 jokers misgelopen door hun gretigheid.
Je laat je wel erg snel afleiden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Peggy heeft een leuk jurkje aan
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Toine had Milouska al lang kunnen ontmaskeren
nou ik weet het nog niet zo net...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok frederique is dus niet de mol
ja. maar de winaars kunnen nu een supervrijstelling winnen dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
maar begrijp ik het nu goed dat er sowieso altijd 10.000 euro zou zijn gewonnen?
Ze was me iets te fel daarnetquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou ik weet het nog niet zo net...
daarom juist, ze liep wel heel makkelijk richting Richard en probeert het zo te maskeren...quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef N.icka het volgende:
Spannend , ik denk dat Milouska er uit gaat nu
Ja of Nee kan toch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
"Nam de Mol één of meerdere rozen mee naar de Obelisk"
Dat betekent dus dat Toine of Frederique het niet kunnen zijn want die hebben geen roos meegenomen toch?
Ja en ze hebben voor die opdracht de vragen al gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Dat betekent dus dat Toine of Frederique het niet kunnen zijn want die hebben geen roos meegenomen toch?
Dat komt omdat ze dom en naief is (ik hoop dat ze hier niet leest). En anders speelt ze het heel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef Murray het volgende:
Milouska kost de groep echt elke week geld.
Ook deze week weer 2 duidelijke pogingen, het is haar alleen niet gelukt.
Milouska staat echt met een megastip op 1 bij mij.
Dat is al zes jaar zoquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Flem het volgende:
Het is Milouska. Klaar.
Overigens is het tegenwoordig wel heel duidelijk wie eruit gaat vliegen. Van wie we bij het invullen van de test niet duidelijk te horen krijgt op wie hij of zij stemt, gaat eruit.
Ik snap 'm niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Liz klopt eigenlijk wel als je de foto er weer eens bij pakt
[afbeelding]
Volgende keer peggy dus
Ze hebben inderdaad geen roos meegenomen. Maar als het antwoord op de die vraag NEE had kunnen zijn, dan zegt die vraag niks over wie de mol is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Over enkele uren zal de torrent wel verschijnen, ik zal dan ook bekijken wat jij bedoeld. Als het het Jeugdjournaal is, dan is alle twijfel bij mij weg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Op één van de TV was diverse malen duidelijk iets te zien dat niet uit dat dorp kwam.
Misschien iets van een Argentijnse TV programma. Misschien de Argentijnse versie van het Jeugdjournaal of Studio Sport....
Iemand een idee wat het was?
Het was echt niet per ongeluk in beeld. Dus ik denk wel dat het een hint was.
Meestal zijn het toch een aantal mensen bij wie je het niet hoort. Deze keer was het enkel en alleen bij Liz het geval.quote:
De mensen vallen (tot nu toe tenminste) af van links naar rechts, te beginnen met de achterste rij. Dus eerst Geert, toen Chris, daarna Richard en nu Liz (dus nu de voortse rij van links naar rechts)quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet?
Waar is Mary-Lou trouwens?
Helemaal mee eens,quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt maf om dit te zien, maar Frederique heeft het zo gewild dus ik blijf kijken...
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mensen vallen (tot nu toe tenminste) af van links naar rechts, te beginnen met de achterste rij. Dus eerst Geert, toen Chris, daarna Richard en nu Liz (dus nu de voortse rij van links naar rechts)
Ja klopt, die had dus naast Richard moeten staanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.
Die hoort tussen Richard en Roderickquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet Mary-Lou dus.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Flem het volgende:
Het is Milouska. Klaar.
Je bent niet de enige. Ik kan geen mollenstreken van hem noemen, maar hij komt te geacteerd op mij over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
Hele nette opening van Karel.
Ik blijf op Roderick als mol. Geen echte mollenstreken uitgehaald, maar ook niet overdreven veel moeite gedaan om geld te verdienen.
Maarja als je van die foto uitgaat blijven dus uiteindelijk Milouska, Toine en Roderick over. Maarja wie van die drie is mol/winaar/verliezerquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die hoort tussen Richard en Roderick
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkeerd verbonden
Frederique: Niet waar.
Ik heb het ook gezien, vond het ookal zo vreemd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Op één van de TV was diverse malen duidelijk iets te zien dat niet uit dat dorp kwam.
Misschien iets van een Argentijnse TV programma. Misschien de Argentijnse versie van het Jeugdjournaal of Studio Sport....
Milouska is te dom om de mol te zijn (of ze s enorm bij George in de leer geweest). Peggy zou het heel misschien kunnen zijn, liet zich ook niet zien in het tweede spel. Toine ligt er te dik bovenop, is het ook niet volgens mij. Frederique heeft volgens mij teveel lol in het spel om na te kunnen denken over mollenacties.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik kan geen mollenstreken van hem noemen, maar hij komt te geacteerd op mij over.
De mol is zwart en kijk als enige niet in de camera op die foto.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:40 schreef Bravebart het volgende:
Maarja als je van die foto uitgaat blijven dus uiteindelijk Milouska, Toine en Roderick over. Maarja wie van die drie is mol/winaar/verliezer
Ze had wel gelijk. Je bent een volwassen vrouw, je doet een spelletje, die 10.000 voor de pot komt er hoe dan ook. Doe dan niet zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
Ik vind Frédérique wel een bitch zo af en toe. Verloren ze dat spel, direct gaan zaniken over Milouska: "Zij speelt vals. Ze zat de hele tijd zo met haar armen ervoor". Ja dat is juist slim!. Niemand die had gezegd dat dat niet mag.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De mol is zwart en kijk als enige niet in de camera op die foto.
Dat zag ik ook ja. Was op een tv die er een beetje naast stond, het leek me vrij slecht beeld, en het leek me inderdaad iemand die een tv-programma aan het presenteren was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
idd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Anders doe je allemaal een zonnebril op
Dat is Milouska zij kijkt niet in de cameraquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De mol is zwart en kijk als enige niet in de camera op die foto.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben gewoon 50 jokers misgelopen door hun gretigheid.
Je leest het verkeerd. Er wordt gevraagd of de Mol een roos (of eventeel twee rozen) meenam naar de Obelisk. Als je denkt dat Toine of Frédérique de Mol is, dan antwoord je dus op deze vraag "nee", als je denkt dat één van de anderen de Mol is, dan antwoord je op deze vraag "ja".quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
ze is ook de enige zwartequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is Milouska zij kijkt niet in de camera![]()
Als haar vliegtuig eens neerstort, heeft ze grote kans als eerste te worden gevonden. Ze beginnen toch altijd met zoeken naar de zwarte doos?quote:
Ik heb het nog even teruggekeken op de video.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Ja maar dat weten zij niet, dat dat geld er sowieso wel komt, waarom zouden ze anders zo verschrikkelijk hun best doen? Het nut van het spel ontging me ook een beetje toen ik dat hoordequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk. Je bent een volwassen vrouw, je doet een spelletje, die 10.000 voor de pot komt er hoe dan ook. Doe dan niet zo kinderachtig.
de Mol kon nu heel fanatiek meedoen voor het geld, wetende dat 't toch geen invloed had....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Ja maar dat weten zij niet, dat dat geld er sowieso wel komt, waarom zouden ze anders zo verschrikkelijk hun best doen? Het nut van het spel ontging me ook een beetje toen ik dat hoorde
tuurlijk wel, ze is 't alleen niet; bitchy dóen is niet hetzelfde als een bitch zijnquote:durft nu niemand Frederique meer een bitch te noemen ofzo?![]()
Ben ik niet met je eens. Milouska heeft gezegd dat ze helemaal niet bij de Obelisk uitkwam. Ze kwam zelfs nergens uit. Als ze hen echt ergens anders heen had gestuurd was het echt te duidelijk geweest, nu bleef ze neutraal. Bovendien loont het voor Frederique en Toine ook om zich verdacht te maken, dus dat zegt niet zoveel. Ik blijf bij Milouska.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:53 schreef calvobbes het volgende:
Milouska was veel te eerlijk bij dat eerste spel. De kandidaten voorlezen wat anderen hadden gevonden, niet weten wat het eindpunt zou zijn. Zou een perfect mollenstreek zijn geweest om bijvoorbeeld te zeggen dat ze dacht dat het verzamelpunt ergens anders was om verwarring te zaaien...
Ik ga dan toch voor Frederique of Toine... Bij dit spel de rozen laten liggen
Zeer naief....
Bijna iedereen verdenkt hier Milouska. Maar ik denk dat ze echt zo dom is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:56 schreef Flem het volgende:
Het valt me toch op hoe weinig mensen Milouska verdenken. Ze heeft al ontzettend veel verneukt. Qua acties lijkt ze erg op Yvon Jaspers, ook slecht acteerspel e.d. Het kan toch niet dat ze echt zo dom is? Vandaag lulde ze gewoon een minuut door terwijl de verbinding met Roderick al lang was verbroken.
Maar dat kan Roderick ook expres gedaan hebben zijn telefoon verbinding verbroken !quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:56 schreef Flem het volgende:
Vandaag lulde ze gewoon een minuut door terwijl de verbinding met Roderick al lang was verbreken.
In dit topic zijn de meningen nogal verdeeld. Van de kandidaten stemt volgens mij zo goed als nooit iemand op haar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bijna iedereen verdenkt hier Milouska. Maar ik denk dat ze echt zo dom is.
Molouska?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:02 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie al aan het brainstormen voor een TT voor deeltje 10?(Neen, ik ga hem niet aanmaken)
doe's normaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is de Mol #10 Met een springlevende Frédérique misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |