quote:18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Ik bedacht me net opeens het tegenovergestelde:quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien een rare gedachtekronkel maar het feit dat ze uitdrukkelijk toestemming voor de uitzendingen van WIDM heeft gegeven na haar overlijden betekent wel dat ze heel ver is gekomen, misschien wel de Mol was.
Eerlijk gezegd, omdat ik vind dat er al een rouw-topic(reeks) loopt over die lieve dame, en het hier over het programma gaat, waar ze voorlopig nog wél in meespeelt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Molline het volgende:
Waarom niet: Wie is de Mol #9; Dank je wel, lieve Frédérique
Ik blijf nog even twijfelen tussen Toine en Peggy.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Mariposa het volgende:
Grappig om te zien dat steeds meer mensen overstappen op Roderick, van begin af aan is hij mijn 'hoofdverdachte', het zou wel heel gaaf zijn dan hij het dan ook zou zijn![]()
Maar goed ik kan me van vorig jaar ook herinneren dat iedereen halverwege meer naar een andere kandidaat neigde dan naar wie de mol echt was (Yvon)
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:43 schreef Stansfield het volgende:
heb nu al weer zin in vrijdag.
Wat bedoelde je hiermee dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De OP is nog onder constructie.
EENSCH!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze is maar net 3 dagen dood![]()
Dan kun je zomaar niet alsof er niets is gebeurt.![]()
Dat was toen er nog overal linkjes stonden.quote:
Right back at you.quote:Maar trek je vooral niks aan van wat anderen zeggen ... lekker eigenwijs doen.![]()
![]()
Ik vind dat er 'n beetje overdreven word. We kennen haar allemaal niet persoonlijk hoor, en 't maakt het spel ern iet leuker op om continu te blijven herhalen dat 't zo erg is dat er 'n deelnemer ondertussen is overledenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Wmb mogen alle toekomstige Mollen TT's van dit seizoen over Frédérique gaan.
Oh, ik had toen nog de hoop dat de titel aangepast ging worden ....quote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toen er nog overal linkjes stonden.
Het spel is sowieso al niet leuk meer, vind ik. Ik kan er niet meer van genieten, want iedere keer als ik haar in beeld zie, sta ik erbij stil. Toch ga ik wel kijken, maar niet meer zo opgetogen als eerstquote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat er 'n beetje overdreven word. We kennen haar allemaal niet persoonlijk hoor, en 't maakt het spel ern iet leuker op om continu te blijven herhalen dat 't zo erg is dat er 'n deelnemer ondertussen is overleden![]()
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uitquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Freezor het volgende:
Ik vrees dat Milouska het is.
Volgens mij vind ik hier als enige haar grappigquote:Op donderdag 6 april 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uit
Ik denk ook zoiets, al hoop ik het niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:54 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik bedacht me net opeens het tegenovergestelde:
Het zal toch niet zo zijn dat Frederique en haar familie toestemming hebben gegeven voor het uitzenden van De Mol omdat ze er toch zo uitvliegt, en ze dan dus niet meer te zien zal zijn in de daaropvolgende afleveringen?![]()
Iedereen vindt haar irritant en dom, maar dat kan ze ook spelen. Zo heeft iedereen een eigen tactiek. Ik denk dat Toine het isquote:Op donderdag 6 april 2006 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Die irritante domme doos moet er zsm uit
Toine heeft in z'n ééntje al meer dan 3000 voor de pot verdient, hij is het echt niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Iedereen vindt haar irritant en dom, maar dat kan ze ook spelen. Zo heeft iedereen een eigen tactiek. Ik denk dat Toine het is
Dat is ook een manier om de aandacht van je Molzijn af te leidenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:04 schreef Freezor het volgende:
Toine heeft in z'n ééntje al meer dan 3000 voor de pot verdient, hij is het echt niet.
Je KAN overdrijven natuurlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Wmb mogen alle toekomstige Mollen TT's van dit seizoen over Frédérique gaan.
als 't grafisch mogelijk was geweest, hadden de topics van mij een zwart randje mogen krijgen...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:56 schreef MrManiak het volgende:
Je KAN overdrijven natuurlijk...
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
als 't grafisch mogelijk was geweest, hadden de topics van mij een zwart randje mogen krijgen...
maar Eric heeft 't goed benoemd: dit topic gaat over het programma zelf, en niet over Frederique.
zij heeft - terecht - een prachtig eigen topic...
mja ik verwachtte ook wel 'n "#9 staat even stil", "#9 met een zw. randje"quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef Molline het volgende:
![]()
Vind het nog steeds een waardeloze topic-titel
Idd. Ik hoor steeds de stem van een 10-jarig jongetje die de TT uitspreekt. Zegt wel genoeg danquote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik verwachtte ook wel 'n "#9 staat even stil", "#9 met een zw. randje"
of desnoods een "ondanks alles"-TT...
maar de intentie van Eric begrijp ik wel
deze bekt alleen echt voor geen meter![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
deze bekt alleen echt voor geen meter![]()
Jullie begrijpen me.quote:Idd. Ik hoor steeds de stem van een 10-jarig jongetje die de TT uitspreekt. Zegt wel genoeg dan
Als dat nou het geval was... Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden. Er zijn, weten we nu (helaas), ergere dingen in het leven.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:43 schreef twentemeisje het volgende:
... als dit topic een 'gewone naam' heeft...
Je hoeft alleen de datum aan te passen.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Die linkjes van die filmpjes zijn me te moeilijk, dus als zo'n bauwe me daar een klein beetje mee wilt helpen (of iemand anders natuurlijk)...
ja maar als we een slotje krijgen hier, kunnen we wel snel een nieuw topic aanmaken mét eerbetoon aan Frederiquequote:Op donderdag 6 april 2006 12:49 schreef Molline het volgende:
[..]
Als dat nou het geval was... Maar goed, laten we er inderdaad maar over ophouden. Er zijn, weten we nu (helaas), ergere dingen in het leven.
"Molline de strijd opgeeft en zich er nu bij neer legt, voordat ... [afbeelding]
Frédérique heeft daarnaast een eigen topic in SHO: Frédérique Huydts (38) overleden [deel 2] Hou het hier over het programma en in dat topic kan je je reply's kwijt over Frédérique's (overlijden) .quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Urnie het volgende:
Ja, hou nou maar eens op over die TT. Lekker belangrijk....![]()
Dan maar bij deel 10 iets met Frédérique.....
repliesquote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Frédérique heeft daarnaast een eigen topic in SHO: Frédérique Huydts (38) overleden [deel 2] Hou het hier over het programma en in dat topic kan je je reply's kwijt over Frédérique's (overlijden) .
Het gezever over de TT kan ook achterwege blijven. Het voegt niets toe aan waarvoor dit topic is bedoelt.
Whehe en nu met een gijs actie terugkomenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Frédérique blijft mijn mol. Ze is zo niet-verdacht door mensen, en valt niet enorm op, maar ondertussen...
ik ken juist heel wat mensen die juist haar verdenkenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Frédérique blijft mijn mol. Ze is zo niet-verdacht door mensen,
Prono'sgewijs moet ze juist mol zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken juist heel wat mensen die juist haar verdenken
ik zie haar liever als winnaar - prono!!- maar enigszins verdacht is ze ook wel...
nee joh gekkie, da's Roderick....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Prono'sgewijs moet ze juist mol zijn.
Ik ben er inderdaad niet echt goed in, Mary-Lou was mijn winaresquote:Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee joh gekkie, da's Roderick....
zal ik je 't principe van de prono nog 's uitleggen![]()
Haha, dat van Milouska.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
En voor babette, die van de aflevering ervoor.
thanx!!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Yep, voor het overlijden. Maar ze was er iig niet bij, volgens mij lag ze in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Mr_Booze het volgende:
Een ding nog over Frédérique is de bekend making van de mol aan de rest van de groep wat altijd als laatste afl. is al van te voren opgenomen voor het overlijden van Frédérique?
Dat plaatje geeft me een rare gedachtenkronkel: 2 plaatsen met de klank 'lis' erin: Lissabon en Lisse bij dat koffer spel... stille hint naar mol Liz?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Beide van widm.com.
Btw, wat een gezeur om die TT..
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb de timer al weer gezet
En ja, het is heel erg dat Frédérique is overleden, maar ik zal er denk ik niet anders door gaan kijken.
Omdat ???quote:
Schrijf mij maar weer uit. Ik heb niet zo'n zin om die prono in te vullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, Asskicker14 moeten hun prono nog invullen voor deze week.
WIDM-Prono Aflevering 5
Eerst met dat spel op het paard met al die amsterdamse gebouwen enzo toen had ie wel een aar dingen fout. maar ook bij de andere fouten had ie erg vaak fouten. en toen die eruit lag kwam hij weer terug.quote:
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
En ja, het is heel erg dat Frédérique is overleden, maar ik zal er denk ik niet anders door gaan kijken.
Frédérique.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |