Ja jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Het is Frédérique.
Frederique Huydts (38) overledenquote:Op maandag 3 april 2006 23:14 schreef floopzz het volgende:
linkje naar eerste topic misschien?
Zo leer je het leven wel te waarderen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef E.T. het volgende:
TT aangepast.
Dem, ze was maar iets ouder dan ik..
moet je even naar het eerste topic kijken, linkje staat hierbovenquote:Op maandag 3 april 2006 23:17 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo leer je het leven wel te waarderen.
Sjemig. Maar ik heb helemaal gemist dat ze overleden was.
Hoe Wat Waar Wanneer?
Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan isquote:Op maandag 3 april 2006 23:02 schreef haagse_elfje het volgende:
echt raar om haar op villa felderhof te zien....
Correctie: wásquote:Op maandag 3 april 2006 23:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Heel raar om te zien, ze is wel heel wijs vind ik, echt heel zielig dat het zo gegaan is![]()
Ook voor haar ouders, 2 kinderen verliezen![]()
![]()
quote:
quote:Daarnaast voltooide Huydts onlangs de opnames voor het Avro-programma Wie is de Mol?
Op verzoek van Huydts gaat de uitzending van deze serie gewoon door.
Jaquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef Viking84 het volgende:
Ja, indrukwekkend interview bij Felderhof. En wat mij ook al te binnen was geschoten: hoe erg het is voor haar ouders dat ze twee kinderen overleven
Hey hobje; nog gefeliciteerd enzoquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Mooi stukje om weer even te zien dat van Villa Felderhof...
Echt zo;n mooi persoon was Frederique Huydts.
Mee eens, was mooi om te zien, maar wel vreemd dat ze niet meer isquote:Op maandag 3 april 2006 23:41 schreef MissHobje het volgende:
Mooi stukje om weer even te zien dat van Villa Felderhof...
Echt zo;n mooi persoon was Frederique Huydts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |