Hij is het ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef babette21 het volgende:
jammer dat iedereen Roderick ineens verdenkt
nu ga ik twijfelen; Roderick lijkt hierdoor teveel voor de hand te liggen en het dús wel niet zal zijn
Ik verdenk hem niet ineens hoor, al vanaf aflevering 2quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef babette21 het volgende:
jammer dat iedereen Roderick ineens verdenkt
nu ga ik twijfelen; Roderick lijkt hierdoor teveel voor de hand te liggen en het dús wel niet zal zijn
Het blijven uitzenden is op verzoek van Frederique zelf, omdat ze trots op haar deelname is en het een mooie [en dure] productie is. Dat hoeft niets over haar exit te zeggen. Bovendien, als ze er lang inblijft, is dat nú misschien pijnlijk, maar hebben de nabestaanden ook meer [mooi] 'real life' materiaal van haar....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk dat Frederique er vanavond of volgende week uitligt.
Ik geloof niet dat ze tot de finalisten gaat behoren, dat zou te pijnlijk zijn voor familie, vrienden en bekenden.
FYI, het programma is al een lange tijd geleden opgenomen, toen ze nog niet wisten dat zij ziek was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:05 schreef lookinforyou het volgende:
Ik denk dat Frederique er vanavond of volgende week uitligt.
Ik geloof niet dat ze tot de finalisten gaat behoren, dat zou te pijnlijk zijn voor familie, vrienden en bekenden.
Dat ze ziek was wisten ze wel hoor. Dat was ze voor de opnamen al. Alleen ging het toen weer heel goed met haar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
FYI, het programma is al een lange tijd geleden opgenomen, toen ze nog niet wisten dat zij ziek was.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja maar tijdens de opnames was niet bekend dat de ziekte weer terug zou komen, en dat ze er zelfs aan zou overlijden.
Ze hebben daar echt geen rekening mee gehouden hoor..
Precies, daarom zal ik denk ik niet anders kijken als de vorige keren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
't zal best even raar zijn vanavond, maar 't programma is fascinerend genoeg om vooral weer bezig te zijn met de vraag: wie is toch die fucking mol?!?
Done!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, Asskicker14 moeten hun prono nog invullen voor deze week.
WIDM-Prono Aflevering 5
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind ook dat je kunt zien dat ze ervan geniet. Dat is waar ik vanavond extra op ga letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |