joh, dat is toch logisch. pakken wat je pakken kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben gewoon 50 jokers misgelopen door hun gretigheid.
Je laat je wel erg snel afleiden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Peggy heeft een leuk jurkje aan
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Toine had Milouska al lang kunnen ontmaskeren
nou ik weet het nog niet zo net...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok frederique is dus niet de mol
ja. maar de winaars kunnen nu een supervrijstelling winnen dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef TheVulture het volgende:
maar begrijp ik het nu goed dat er sowieso altijd 10.000 euro zou zijn gewonnen?
Ze was me iets te fel daarnetquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou ik weet het nog niet zo net...
daarom juist, ze liep wel heel makkelijk richting Richard en probeert het zo te maskeren...quote:
Dat kan nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef N.icka het volgende:
Spannend , ik denk dat Milouska er uit gaat nu
Ja of Nee kan toch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
"Nam de Mol één of meerdere rozen mee naar de Obelisk"
Dat betekent dus dat Toine of Frederique het niet kunnen zijn want die hebben geen roos meegenomen toch?
Ja en ze hebben voor die opdracht de vragen al gemaaktquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef TheVulture het volgende:
"Nam de Mol één of meerdere rozen mee naar de Obelisk"
Dat betekent dus dat Toine of Frederique het niet kunnen zijn want die hebben geen roos meegenomen toch?
Dat komt omdat ze dom en naief is (ik hoop dat ze hier niet leest). En anders speelt ze het heel goed.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:27 schreef Murray het volgende:
Milouska kost de groep echt elke week geld.
Ook deze week weer 2 duidelijke pogingen, het is haar alleen niet gelukt.
Milouska staat echt met een megastip op 1 bij mij.
Dat is al zes jaar zoquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Flem het volgende:
Het is Milouska. Klaar.
Overigens is het tegenwoordig wel heel duidelijk wie eruit gaat vliegen. Van wie we bij het invullen van de test niet duidelijk te horen krijgt op wie hij of zij stemt, gaat eruit.
Ik snap 'm niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Liz klopt eigenlijk wel als je de foto er weer eens bij pakt
[afbeelding]
Volgende keer peggy dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |