abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36747372
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:08 schreef Sapphire het volgende:

[..]

Done!
Tnx Urnie!
En jij ook tuuk Svensational. Hier, voor jou ook een:
Wat heeft Urnie gedaan dan?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:23:29 #127
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_36747523
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_36747703
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?

Ik denk btw dat Roderick deze keer af gaat vallen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:30:42 #129
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36747710
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:

[..]

Wat heeft Urnie gedaan dan?
Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....
I wish I were you, so I can be friends with me...
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:33:24 #130
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_36747789
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Urnie het volgende:

[..]

Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....
Sapphire gewaarschuwd, anders was want ze was het weer eens vergeten.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
pi_36748438
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik snap wat je bedoeld (t?) Het zal raar worden om te kijken maar ik blijf wel gewoon kijken.

enne
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:57:59 #132
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36748516
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Eveli het volgende:

[..]

Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?

.
Fred??? Koosnaampjes gebruiken als je iemand helemaal niet kent
pi_36748776
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:

...Het blijven uitzenden is op verzoek van Frederique zelf, omdat ze trots op haar deelname is en het een mooie [en dure] productie is. Dat hoeft niets over haar exit te zeggen...
Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook? ) schoot me het volgende te binnen:

Frédérique heeft in verschillende (drama)series gespeeld, waaronder Meiden van de Wit, wat ik echt wel een goede serie vondt... we kunnen haar denk ik gerust als een topactrice beschouwen.

Nu staat overal op internet te lezen dat Frédérique zo trots was op haar deelname aan WIDM, maar ...

Als je als BN'er meedoet aan een dergelijk programma en je valt laten we zeggen na 5 afleveringen af, dan is dat toch geen enorme 'prestatie'? Elke 'gek' kan toch meedoen aan WIDM, tenminste, nu als je maar enigszins bekend bent. Vergeleken bij haar acteerprestaties valt dat toch in het niet?

Tenzij ...

je heel ver komt, misschien zelfs het spel wint, dan heb je misschien een reden om 'trots' te zijn, maar echt trots op jezelf kun je pas zijn als je iedereen hebt misleidt en je dus:

DE MOL BENT!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Molline op 07-04-2006 20:17:16 ]
pi_36748845
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:55 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld (t?)
Gebruik het werkwoord "lopen".
Ik snap wat je loopd.
Ik snap wat je loopt.
pi_36748854
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:07 schreef Molline het volgende:

[..]

Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook? ) schoot me het volgende te binnen:

Frédérique heeft in verschillende (drama)series gespeeld, waaronder Meiden van de Wit, wat ik echt wel een goede serie vondt... we kunnen haar denk ik gerust als een topactrice beschouwen.

Nu staat overal op internet te lezen dat Frédérique zo trots was op haar deelname aan WIDM, maar ...

Als je als BN'er meedoet aan een dergelijk programma en je valt laten we zeggen na 5 afleveringen af, dan is dat toch geen enorme 'prestatie'? Elke 'gek' kan toch meedoen aan WIDM, tenminste, nu als je maar enigszins bekend bent. Vergeleken bij haar acteerprestaties valt dat toch in het niet?

Tenzij ...

je heel ver komt, misschien zelfs het spel wint, dan heb je misschien een reden om 'trots' te zijn, maar echt trots op jezelf kun je pas zijn als je iedereen hebt misleidt en je dus:

DE MOL BENT!!!!
Wow... gewééééldig.. Is gewoon 'n beetje rare woordkeuze maar ik denk dat ze wel degelijk 'trots' is op haar deelname, of ze nou af viel of niet.

Ik blijf wel gewoon kijken. Het enige wat ik irritant vind is 't gezever over haar dood hier nog. Zo vaak komt Wie Is De Mol niet en ik wil 't niet laten verpesten doordat een van de kandidaten inmiddels is overleden. Er gaat iedere dag wel iemand dood.
pi_36748861
Je kunt ook trots zijn omdat je diegene bent die het spel gewonnen heeft!
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:14:15 #137
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_36748949
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Ja, idd of je nou de mol bent òf wint òf verliest; je blijft even lang in het spel... (alleen als je verliest ben je misschien iets minder trots op jezelf )
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_36748962
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
beter lezen ....
pi_36749061
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, moeten hun prono nog invullen voor deze week.
Laatste kans!
pi_36749184
Ik zit er klaar voor, de meest emotionele WIDM-aflevering ever
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_36749224
Noem me een aansteller, maar ik zou het toch wel heel erg (en eng) vinden als Frédérique juist deze aflevering af gaat vallen .... Wat dat betreft hoop ik echt dat ze de mol is.
pi_36749228
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ken je haar persoonlijk dan? Ik snap echt de drama niet zo hoor.. Ja het is heel erg, maar er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:23:38 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36749234
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er ook klaar voor.
Zal ongetwijfeld vooraf wel een aangepaste inleiding komen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:23:58 #144
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36749242
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:
er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld
Niet .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36749318
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat plaatje geeft me een rare gedachtenkronkel: 2 plaatsen met de klank 'lis' erin: Lissabon en Lisse bij dat koffer spel... stille hint naar mol Liz?
Ik had al eerder dezelfde gedachte, al had ik toen alleen stil gestaan bij Lisse en nog niet eens bij Lissabon... het lijkt me wel sterk dat Liz of Roderick de mol is omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...
pi_36749342
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben er ook klaar voor.
Zal ongetwijfeld vooraf wel een aangepaste inleiding komen.
He gets dat hoop ik niet zeg.. doe maar achteraf een 'ter nagedachtenis aan.. '
pi_36749414
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ken je haar persoonlijk dan? Ik snap echt de drama niet zo hoor.. Ja het is heel erg, maar er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld
Ik heb het niet over andere dingen in de wereld... er is nog nooit een WIDM-deelnemer tijdens de serie overleden dus het is heel bizar om dit nu te volgen... het feit dat daar een jonge vrouw springlevend vol enthousiasme in beeld komt die er nu ineens niet meer is maakt het voor mij emotioneel om te zien, of ik haar nu persoonlijk ken of niet.
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:31:16 #148
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36749453
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef TheVulture het volgende:
omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...
da's juist lachen, dat ze een hoop geld verloren hebben door hun eigen "kijk mij eens even mollenstreken en mezelf verdacht maken"-acties
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:35:59 #149
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_36749595
Wat raar zeg. die inleiding met Karel.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_36749615
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat raar zeg. die inleiding met Karel.
Ja ik vind dat ook niet leuk. Zo wordt 't veel te beladen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')