Wat heeft Urnie gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:08 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Done!
Tnx Urnie!
En jij ook tuuk Svensational. Hier, voor jou ook een:
Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....quote:
Sapphire gewaarschuwd, anders was want ze was het weer eens vergeten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Sapphire gewaarschuwd, anders was ze het weer eens vergeten....
Ik snap wat je bedoeld (t?) Het zal raar worden om te kijken maar ik blijf wel gewoon kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef Icaä het volgende:
Ik weet niet of ik er nu wel zin in heb om te gaan kijken. Voelt ergens ongepast, een beetje gluren naar iemand die dood is. Het is volstrekt irrationeel, ik weet het. Maar het is een beetje te vergelijken met ergens naar toe moeten en er tegen op zien, omdat je de hobbel moet nemen.
Misschien ben ik de enige met dit soort gevoelens. Ik vind het in ieder geval raar om te veronderstellen dat er niks veranderd is, nu.
Fred??? Koosnaampjes gebruiken als je iemand helemaal niet kentquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Je kan er toch niks meer tegen doen. Het is ook niet jouw schuld ofzo. En ze was trots op haar dit programma. Dan kun je toch beter gaan kijken en genieten van Fred nu het nog kan?
.
Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef babette21 het volgende:
...Het blijven uitzenden is op verzoek van Frederique zelf, omdat ze trots op haar deelname is en het een mooie [en dure] productie is. Dat hoeft niets over haar exit te zeggen...
Gebruik het werkwoord "lopen".quote:
Wow... gewééééldig..quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:07 schreef Molline het volgende:
[..]
Staande onder de douche (!) (ja, ik word bijna gek van mezelf, jullie ook?) schoot me het volgende te binnen:
Frédérique heeft in verschillende (drama)series gespeeld, waaronder Meiden van de Wit, wat ik echt wel een goede serie vondt... we kunnen haar denk ik gerust als een topactrice beschouwen.
Nu staat overal op internet te lezen dat Frédérique zo trots was op haar deelname aan WIDM, maar ...
Als je als BN'er meedoet aan een dergelijk programma en je valt laten we zeggen na 5 afleveringen af, dan is dat toch geen enorme 'prestatie'? Elke 'gek' kan toch meedoen aan WIDM, tenminste, nu als je maar enigszins bekend bent. Vergeleken bij haar acteerprestaties valt dat toch in het niet?
Tenzij ...
je heel ver komt, misschien zelfs het spel wint, dan heb je misschien een reden om 'trots' te zijn, maar echt trots op jezelf kun je pas zijn als je iedereen hebt misleidt en je dus:
DE MOL BENT!!!!
Ja, idd of je nou de mol bent òf wint òf verliest; je blijft even lang in het spel... (alleen als je verliest ben je misschien iets minder trots op jezelfquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Je kunt ook trots zijn omdat je diegene bent die het spel gewonnen heeft!
beter lezen ....quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Je kunt ook trots zijn omdat je diegene bent die het spel gewonnen heeft!
Laatste kans!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:26 schreef Svensational het volgende:
Marvellous, Yeahinho, dolle_hond, Tram, Tha_Erik, Mr_Booze, Tom_Tom-, Mariposa, Sapphire, GHans7, BVO, sbientje, Bruce117, .com, Andiyan, zeeuwse, Miss_S, bunnyma, moeten hun prono nog invullen voor deze week.
Ken je haar persoonlijk dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er klaar voor, de meest emotionele WIDM-aflevering ever
Ik ben er ook klaar voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er klaar voor, de meest emotionele WIDM-aflevering ever
Nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:
er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld![]()
Ik had al eerder dezelfde gedachte, al had ik toen alleen stil gestaan bij Lisse en nog niet eens bij Lissabon... het lijkt me wel sterk dat Liz of Roderick de mol is omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plaatje geeft me een rare gedachtenkronkel: 2 plaatsen met de klank 'lis' erin: Lissabon en Lisse bij dat koffer spel... stille hint naar mol Liz?
He gets dat hoop ik niet zeg.. doe maar achteraf een 'ter nagedachtenis aan.. 'quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor.
Zal ongetwijfeld vooraf wel een aangepaste inleiding komen.
Ik heb het niet over andere dingen in de wereld... er is nog nooit een WIDM-deelnemer tijdens de serie overleden dus het is heel bizar om dit nu te volgen... het feit dat daar een jonge vrouw springlevend vol enthousiasme in beeld komt die er nu ineens niet meer is maakt het voor mij emotioneel om te zien, of ik haar nu persoonlijk ken of niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dan?Ik snap echt de drama niet zo hoor.. Ja het is heel erg, maar er gebeuren nog veel ergere dingen in de wereld
![]()
da's juist lachen, dat ze een hoop geld verloren hebben door hun eigen "kijk mij eens even mollenstreken en mezelf verdacht maken"-actiesquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef TheVulture het volgende:
omdat de Mol dan twee afleveringen niks heeft kunnen doen mislukken...
Ja ik vind dat ook niet leuk. Zo wordt 't veel te beladenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat raar zeg. die inleiding met Karel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |