quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:04 schreef yvonne het volgende:
Btw, is er al gezegd dat een meet gewoon veel, HEEL veel geld kost?
Als je denkt een twinigje te gaan uitgeven blijf dan maar thuis, daar haal je nog nieteens het eten mee.
Je kunt bij Stairway ook een hapje eten Troel. Het restaurant is al gereserveerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:12 schreef Troel het volgende:
Tijd klopt niet in OP.
Stairway vind ik prima
Eerder eten komt mij beter uit, half 9 is voor mij helaas niet meer te bolwerken.
Dus als de Stairway ook nog plek heeft, dan mag dat van mij ook wel daar
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je kunt bij Stairway ook een hapje eten Troel. Het restaurant is al gereserveerd.
Goede TTquote:Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Stairway is wel een leukere tent vind ik.
TT even aangepast voor de aandacht.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?
'k Voel me niet snel opgelaten, maar ik kan me voorstellen dat sommige magen dan al beginnen te rommelen en dat iedereen wel met me mee wil eten.
Ow okquote:Op woensdag 5 april 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
. Als we al om 4 uur aan het borrelen zijn, denk ik dat er wel meer mensen iets in hun
maag willen hebben. Ik in ieder geval.
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
. Als we al om 4 uur aan het borrelen zijn, denk ik dat er wel meer mensen iets in hun
maag willen hebben. Ik in ieder geval.
Nou en? het zijn toch allemaal zelfdenkende mensen? Dan eten ze zelf ook maar een snackje ofzo. Als ik een tosti oid wil daar, knappe jongen die me tegen kan houden.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet een beetje raar dat ik dan daar een hapje bestel terwijl jullie later gaan eten?
'k Voel me niet snel opgelaten, maar ik kan me voorstellen dat sommige magen dan al beginnen te rommelen en dat iedereen wel met me mee wil eten.
Ja, maar dat mag je dan vast niet meenemen naar de Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.
Hey, je kent me, ik ben gewoon idiootquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en? het zijn toch allemaal zelfdenkende mensen? Dan eten ze zelf ook maar een snackje ofzo. Als ik een tosti oid wil daar, knappe jongen die me tegen kan houden.
Als je altijd maar met de hele wereld rekening moet gaan houden...
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dan vast niet meenemen naar de Stairway![]()
Maar we zijn nou lekker in stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben de vorige keer bij de Beurs gewoon een aantal mandjes stokbrood met kruidenboter besteld.
Nog niet iedereen heeft gestemd Paulquote:Op woensdag 5 april 2006 12:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maar we zijn nou lekker in stairway![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikkuuhhhh de baas van de baggeraarsquote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
Eten blijft toch nog wel waar het was?
En wie eten er eigenlijk allemaal mee? Even nieuwsgierig...
Er moet over gestemd wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Zullen wij gewoon de beslissing nemen dan?
Stairway it is
![]()
Kan dat in de OP veranderd worden?
En misschien kan de Poll weg...
We gaan lekker naar staaiirwaaayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef moemoe het volgende:
Ik heb op de Beurs gestemd, vermaak me altijd wel prima daar.![]()
Ik zorg gewoon dat HW tussen mij en jou zit... als buffer tegen het gebagger.quote:
Om precies half 1 sluit de poll.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef moemoe het volgende:
Ik heb op de Beurs gestemd, vermaak me altijd wel prima daar.![]()
Right back at ya OUD-spamsletje van mequote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat HW tussen mij en jou zit... als buffer tegen het gebagger.
Althans... HW's gebagger ken ik nu intussen wel...
NEIN, ze hebben tot morgen 12.30 uur.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om precies half 1 sluit de poll.
Meeste stemmen gelden.
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we er nog een hele dag over lullen.
Zo veel maakt het nou ook weer niet uit met zo'n groep, en Stairway is gewoon een leuke kroeg. In tegenstelling tot het muziekloze Beurs.
Muziekloosquote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, laten we er nog een hele dag over lullen.
Zo veel maakt het nou ook weer niet uit met zo'n groep, en Stairway is gewoon een leuke kroeg. In tegenstelling tot het muziekloze Beurs.
De muziek staat nooit hard in stairway hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...
Want waarom gingen we ook al weer meeten?
Zo hard staat het daar niet, zeker overdag niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja fijn... zo'n kroeg waar je jezelf niet kan verstaan boven alle klereherrie...
Want waarom gingen we ook al weer meeten?
Voorquote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes komt toch pas voor het eten.
Ooooh, dan is het goed... but then again... er zullen maar weinig kroegen zijn die zo klote zijn als de B&W.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Zo hard staat het daar niet, zeker overdag niet.
Het is de B&W niet (helaas).
Alles beter dan GEEN kroegen of nachtleven, zoals in schubbe.... Goudaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ooooh, dan is het goed... but then again... er zullen maar weinig kroegen zijn die zo klote zijn als de B&W.
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bekquote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een modjes praat
okquote:Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want in de praktijk hebben de modjes IRL de grootste bek.
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef moemoe het volgende:
Nou... De Beurs vind ik altijd gezelligheid uitstralen, gewoon een studentenkroeg..
Dan verander ik de OP wel..
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!quote:Op woensdag 5 april 2006 12:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ikkuuhhhh de baas van de baggeraars![]()
Stairway is gewoon voor iedereen leuk, de beurs alleen voor kakkersquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar we zijn niet allemaal studenten moemoe...
Ik voel me meer een rockbitch, dus Stairway past beter bij mij.
Ja ik hoef niet meer te werkenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dus je komt toch eten Paul? Tof!![]()
heb trouwens op stairway gestemd
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Zonder Paul hebben ze nauwelijks werkquote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vertrouw altijd in de mods
Check.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]!
moemoe! je sig! en deel 10 moet in de OP!
Hahaquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
nee zeg, dan weet ik het wel weerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Haha... Nodig ze uit zou ik zeggen
.
Donequote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef moemoe het volgende:
Psssst HeatWave, we missen nog zo'n centraal tekentje..
Een rondje lapdances?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Die Kelly en Pomme hebben het aan Fok! te danken dat ze nummer 1 zijn geworden toch?
Ik vind dat ze een rondje moeten geven.
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Spijtig dat k er niet bij kan zijn
Had toch ene dag later weg meoten gaan
EN daar kom je nu mee? Beetje laatquote:Op woensdag 5 april 2006 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat kan toch? Gewoon vliegticket laten veranderen.
Ik heb net naar de lunchkaart gegeken van Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef Troel het volgende:
Stairway is een prima tent waar iedereen zich kan vermaken, jong en oud.
Lunch was heerlijk overigens
Jaaaaaaaaaaa pomme en kellyquote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Komen die Kelly en Pomme ook?
Zijn we daar ook weer vanaf.
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30quote:Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef Boe. het volgende:
Ehh, het eten is nog wel op de oude stek of wat?.
Waarom.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het eten is bij dezelfde stek, alleen begint het een half uurtje later. Om 20.30.
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef pussydeluxe het volgende:
Het restaurant werkt in 2 shifts, om 18.00 uur en 20.30.
Er zijn geen tafels vrij voor 20.30.
Stairway bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
ik heb geen flauw idee hoe ik de moet vinden![]()
15.45 uur verzamelen treinreizigers zich bij meetingpoint op Utrecht CS.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Das vrij simpel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef ARKON het volgende:
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stairway bedoel je?
Klik op de link in de OP, op de site staat een routebeschrijving.
Of je komt om kwart voor 4 naar Meetingpoint op Centraal Station.
Om 16.00 uur al?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja keimakkelijk te vinden ik ga trouwens ook gelijk naar stairway![]()
Dat is wel erg lang. Wie kan ARKON vermakenquote:
ps ik ben niet 13 zoals jullie denkenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je komt nu echt zeker? Ik verplaats je ff kleintje..
Mijquote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet eens? Wie moeten we nu knuffelen?![]()
Mij niet, ik kom alleen om ff te kijken wie jullie allemaal zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet eens? Wie moeten we nu knuffelen?![]()
Of je wilt of niet, jij bent onze nieuwe knuffelquote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef ARKON het volgende:
[..]
Mij niet, ik kom alleen om ff te kijken wie jullie allemaal zijn![]()
![]()
Oooooooooooooh, is dat het doel van een meeting?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef ARKON het volgende:
[..]
Mij niet, ik kom alleen om ff te kijken wie jullie allemaal zijn![]()
![]()
nee knuffelen tochquote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oooooooooooooh, is dat het doel van een meeting?.
Dat heet niet knuffelen, dat heet Boe's wie neukt met wie lijstjequote:
Als je een 13-jarige wil... uh... knuffelenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heet niet knuffelen, dat heet Boe's wie neukt met wie lijstje
Ik bedank evenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je een 13-jarige wilt... uh... knuffelen.
Als je het tegen mij hebt, ik ben geen 13quote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als je een 13-jarige wilt... uh... knuffelen.
Hoe jong ben je danquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef ARKON het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, ik ben geen 13![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:53 schreef HeatWave het volgende:
2006-1992=?
quote:Beroep liegbeest
Bueno!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Denk dat stemmen niet echt meer nodig is nu.
Stairway it is.
Kijk anders hier even voor de ROUTE!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe moeilijk het nu ook lijkt. En hoe lastig de routeplanning lijkt voor de orientatielozen onder ons.
Het is ECHT heel erg makkelijk te vinden en iedereen in Utrecht kent die tent, dus 1 keer vragen en je bent er...
ZO makkelijk is het nou., Hoek om en je bent er al bijnaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Tadaa en nu niet meer miepen..
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef ARKON het volgende:
Ik zal even kijken of ik een klasgenoot kan overhalen om te komen en of hij de weg weet, to be continued dus..
Drankdruppels bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairway.
Thanksquote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk anders hier even voor de ROUTE!
Oeh dan wil ik wel ff de moeite doen om langs te vliegenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik leg wel een spoor van broodkruimels vanaf CS naar Stairway.
nee, hogeschool utrechtquote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef HeatWave het volgende:
OMFG je WOONT in Utrecht??
Dan nog zeg, als je ergens studeert moet je de kroegen uit je hoofd kennen.quote:
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog zeg, als je ergens studeert moet je de kroegen uit je hoofd kennen.
nep-student.. jij LEERT zeker ook voor tentamens enzo?.
Ja, dat dacht ik welquote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen ja![]()
![]()
Hey een neef van mij woont daar echt pal achter in dat redelijk nieuwe appartementencomplexquote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef moemoe het volgende:
[afbeelding]
Tadaa en nu niet meer miepen..
Heb jij ze ook volgende week?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef ARKON het volgende:
[..]
ja toevallig wou ik er net aan eentje beginnen ja![]()
![]()
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kentquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoe moeilijk het nu ook lijkt. En hoe lastig de routeplanning lijkt voor de orientatielozen onder ons.
Het is ECHT heel erg makkelijk te vinden en iedereen in Utrecht kent die tent, dus 1 keer vragen en je bent er...
Hoeveel kost zoietsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel.
get a life man!
Dat ligt eraan hoe slecht het nu met je gesteld is.quote:
nee deze week , volgende week project week en daarna presenterenquote:
iemand moet de eerste zijn!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kent
Als je ook maar als eerste bier haalt is het allemaal bestquote:
Hoe herkenbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef ARKON het volgende:
[..]
nee deze week , volgende week project week en daarna presenteren
ik heb de tentamen voor morgen nog niet geleerd dus dat ga ik de komende uren doen en waarschijnlijk wel weer tot diep in de nacht.. was gister ook tot 2/3 uur bezigheb ook niet veel geslapen de afgelopen week
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je mag niet bij mij op schoot zitten.
oud genoeg voor een pedopasquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar..
Zondag heb ik tot 5.30 uur opdrachten gemaakt, in slaap gedommeld en weer verder gegaan om 10.30 uur. Half zes heeft een klasgenootje de 45 pagina's voor mij ingeleverd.
Ik heb volgende week tentamens, gisteren heb ik 4 uurtjes in de bibliotheek geleerd..
Maar hoe oud ben je dan? 17![]()
Ah, nee ik zit in nijenoord.. faculteit natuur en techniekquote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef moemoe het volgende:
Hogeschool Utrecht ARKON, Journalistiek. Misschien zitten we in hetzelfde gebouw..
4 jaar verschil uiteraardquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer moet je een pedopas hebben om te masturberen op jonge meisjes?
[disclaimer]Ik vraag het me alleen AF natuurlijk[/disclaimer]
Kan best hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ah, nee ik zit in nijenoord.. faculteit natuur en techniekmisschien heb ik je welles gezien maar dan ergens buiten
Ratelquote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we vanavond al deel 12!![]()
Overmorgen zien we elkaar!![]()
De avonden zal ik er niet bij zijn hier iigquote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we vanavond al deel 12!![]()
Overmorgen zien we elkaar!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De avonden zal ik er niet bij zijn hier iig.
vanavond uit, morgen Therapy? in de Melkweg.
Geen idee, maar ik heb nog een kaartje overquote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Therapy?!!!![]()
Ik wist niet dat ze een concert geven. Is het al uitverkocht?
Ik weet vanavond of ik morgenavond naar Amsterdam kan komenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb nog een kaartje over.
Ik weet dat altijd alquote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet vanavond of ik morgenavond naar Amsterdam kan komen.
Ik schijn hier te wonenquote:
Jij hebt overal zin in, volgens mijquote:Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik schijn hier te wonen.
Ik heb er zin in!!!!!
Alleen in de leuke dingen natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij hebt overal zin in, volgens mij.
Nee ik heb nog geen kaartje, maar ik weet vanavond pas of ik kan morgenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen in de leuke dingen natuurlijk.
EN daar reken ik Therapy? live zien duidelijk onder.
Heb je al een kaartje?.
Volgens mij is het nog niet uitverkocht hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 16:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee ik heb nog geen kaartje, maar ik weet vanavond pas of ik kan morgen.
Zo ja, dan wil ik die van jou wel overnemen.
Eigenlijk heb ik er 2 nodig.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef moemoe het volgende:
Vrijdag koop ik gelijk kaartjes voor Robbie Williams over!![]()
Van een andere Fokker! 80 euro per kaartje, concert in Brussel.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Van wie? Hoeveel moet je er voor betalen?
Jack Daniels Rocknight moet je op zoekenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Therapy? niet op de site staan.
Je zei Melkweg HW, het is in Paradisoquote:Op woensdag 5 april 2006 16:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Therapy? niet op de site staan.
My bad, ik hou het allemaal niet meer bij.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zei Melkweg HW, het is in Paradiso.
En er zijn nog kaartjes beschikbaar.
Gaat helaas niet lukken morgenavond, dus ik moet het vrijdag met een verslagquote:Op woensdag 5 april 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
My bad, ik hou het allemaal niet meer bij.
Zie je morgen.
Wat zijn babyribs? Toch geen ribbetjes van jonge dieren he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef moemoe het volgende:
Het menu voor vrijdag is dus Populair 1 van 21 euro geworden, het is al door gebeld..
![]()
Voorgerecht
Corn on the cob
Frisse zoete maïskolf
Cowboy Soup
Gebonden rode groentesoep
Toast Louis Armstrong
Plakjes vlees op toast met een champignonpepersaus
Hoofdgerecht
Baby ribs
Zoet gemarineerde sparerib’s +/- 650 gr.
Grilled Salmon
Gegrilde zalmmoot met een frisse salade
Steak New York
Butterfly cut Entrecote +/- 300 gram
Gemarineerd Lamsvlees aan spies
![]()
En wat voor muziek hoorde je?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef TrenTs het volgende:
Ik mag hopen dat de muziek deze keer wel leuk is. Ben d'r gisteren uit voorzorg maar voorbij gelopen.
Gisteren niks, ik liep er gewoon voorbij. Laatste keer dat ik er was ben ik naar buiten gekropen terwijl ik mezelf langzaam weg voelde zakken in een coma.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En wat voor muziek hoorde je?![]()
Junk.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:41 schreef purplerose het volgende:
wOeh ik heb er zin an!!![]()
(lees, te stoned om iets origineels te bedenken
)
Jamanquote:
Dan kom je toch ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef LovelyLady het volgende:
leuk hoor zo'n meeting, veel plezier iig
Ja.quote:
Doe normaal joh.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:51 schreef ARKON het volgende:
Doe mij maar, ben toch te jong
pfffffffff nu moet je niet gaan overdrijven over Stairwayquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat ARKON een van de weinige mensen in NL is die de Stairway NIET kent
Ik vind jou stoerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zondag heb ik tot 5.30 uur opdrachten gemaakt, in slaap gedommeld en weer verder gegaan om 10.30 uur. Half zes heeft een klasgenootje de 45 pagina's voor mij ingeleverd.
Ik heb volgende week tentamens, gisteren heb ik 4 uurtjes in de bibliotheek geleerd..
Ietsje verderopquote:Op donderdag 6 april 2006 01:06 schreef Boe. het volgende:
Is er een gracht, vlakbij die Starwaiy dingus?
Zorg je er wel voor dat je geen mobiel in je zak hebt, want daar hebben we geen medelijden mee eh.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ietsje verderop![]()
Oh wacht bij stairway heb je wel vlakbij een soort van viaductje![]()
ok boedieboequote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat je geen mobiel in je zak hebt, want daar hebben we geen medelijden mee eh..
Oh ja, en droge kleren..
haaaaaaaaaaaaaaaaloooooooooooquote:Op donderdag 6 april 2006 01:16 schreef ARKON het volgende:
hallo nachtbrakers!
Wat voor 'n nacht HeatWavequote:Op donderdag 6 april 2006 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
1 nachtje nog, maar wat voor nacht.
Gaan we nog meeten PDL+aanhang?.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat voor 'n nacht HeatWave?
Ik sla vanavond toch maar over. Net als Remlof wil ik mijn krachten sparen voor morgen ().
You will be the last man standingquote:Op donderdag 6 april 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Muts.
Therapy? natuurlijk, en het er aanvast zittende stappen erna uiteraard.
What else is new?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
You will be the last man standing.
Ik denk dat ik morgen al voor het eten afgevoerd kan worden.
Ik heb niet zo veel geoefend als jij de laatste weken.
Morgen hang ik aan je lippen voor een uitvoerig verslag van vanavond.
Wat een interessant aanbodquote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is goed hoor. Je mag mijn blauwe plekken etc wel tellen
.
Ik ook want ik heb geen idee wat ik er verder nog aan over ga houdenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een interessant aanbod. Ik ben vooral benieuwd naar de etc
.
Al is het ernstig, ik verwacht je wel morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook want ik heb geen idee wat ik er verder nog aan over ga houden.
IK kom altijd wel opdagen hoor, in tegenstelling tot andere mensenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Al is het ernstig, ik verwacht je wel morgen.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK kom altijd wel opdagen hoor, in tegenstelling tot andere mensen.
Going nowhere zeker?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er al mensen "doodnerveus" omdat ze onbekenden gaan ontmoeten?
Zijn er al afzeggers met kutsmoesjes?
Wie vult mijn meeting-clichee gebeurtenislijstje aan?.
Vandaag en morgen zijn de toppers vaak voor meetings.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomen![]()
Ach, mijn eerste meet was ook eng met HeatWave erbij, maar hij heeft me prima opgevallen en in het echt issie echt wel lief hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben wel beetje zenuwachtig
mun eerste meet
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
Ach, mijn eerste meet was ook eng met HeatWave erbij, maar hij heeft me prima opgevallen en in het echt issie echt wel lief hoor![]()
We hebben het niet over dat matje in zijn nekquote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...
Het kan best tegenvallen namelijk.
Ik doe mijn uiterste best jaquote:Op donderdag 6 april 2006 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij is het best lang geleden dat je hem irl gezien hebt...
Het kan best tegenvallen namelijk.
OMGOMGROFLCOPTRE!!einz! newbiequote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben wel beetje zenuwachtig
mun eerste meet
Kamstreken!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:51 schreef Troel het volgende:
We hebben het niet over dat matje in zijn nekOf issie dat eindelijk al kwijt en heeft hij een fatsoenlijk kapsel
![]()
Het is inderdaad best al een tijdje geleden
Nog drukkerquote:Op donderdag 6 april 2006 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kamstreken!![]()
Hij is nog steeds wel lief, maar volgens mij krijgt hij een steeds grotere bek en wordt hij steeds drukker.
Ik ken al drie mensen die niet komen, maar het niet durven te meldenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Mijn salaris is niet gestort. Echt waar he.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Meestal noem ik ze gewoon bij de nickname, behalve als ik ze op een voornaam-basis ken of ze een onuitspreekbare nick hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ken al drie mensen die niet komen, maar het niet durven te melden.
Maakt niet uit, ik had ze niet meegerekend met het aantal eters.
Oh, hoe spreekt men elkaar aan op een meet?
Van een hoop mensen weet ik de voornaam niet.
Aanvullingen op je lijstje HW, zou kunnen zijn: Ik ben maandag naar de kaakchirurg geweest.
Ik heb een opgezette, paars uitgeslagen wang, ben een beetje koortsig, maar ik kom toch.
Tja, sommigen luisteren simpelweg niet naar hun nickname omdat ze dat niet gewend zijn, anderen worden wel vaker met hun nick geroepen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Oh, hoe spreekt men elkaar aan op een meet?
Van een hoop mensen weet ik de voornaam niet.
Exotisch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef moemoe het volgende:
Jullie gaan allemaal mijn naam verkeerd uit spreken..
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd.quote:
ik luister wel naar gitarist, maar ook wel gewoon naar Brianquote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, sommigen luisteren simpelweg niet naar hun nickname omdat ze dat niet gewend zijn, anderen worden wel vaker met hun nick geroepen.
Ik luister naar bijna alles
Ja hoor, het is goed met je weerquote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd..
Jij komt nog wel?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:19 schreef Boe. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een obsessie ontwikkeld gozer. Who cares of er wat mensen meer of minder komen. Dat genuil altijd..
Ik roep gewoon om Moemoe!!!quote:
Dus het werktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Boe. het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer durven af te zeggen.
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussyquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Meestal noem ik ze gewoon bij de nickname, behalve als ik ze op een voornaam-basis ken of ze een onuitspreekbare nick hebben.
kip?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
ik zal het proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Willen jullie mij dan PDL noemen en niet Pussy.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik roep gewoon om Moemoe!!!
dan gaat het nooit fout
ik reageer trouwens op me eigen naam en "dingie"
op utrecht centraal:quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kip kan ook ja. En mijn echte naam uiteraard
.
Ik vind jouw nick wel stoer.
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leukerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
LOL
misschien kom ik wel op de volgende meeting...
zo te horen is het best gezellig
Nikky heeft al toegezegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
zijn jullie er al uit wie met wie gaat neucken??![]()
dat vermoedde ik alquote:
Ohh doe ik het nu vastquote:Op donderdag 6 april 2006 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het aantal afzeggers vies tegenvallen... Of ze moeten en masse vandaag (of erger nog: morgen) hier met hun kutsmoesjes aankomen![]()
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef laffer het volgende:
Ja maar dan krijg ik heel erg veel spijt dat ik niet beter me best heb gedaan om toch te komen... maar ik kan gewoon nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Moet je vrijdagnacht en zaterdag eens in het topic kijken, de napret is vaak nog veel leuker.
ik weet het, ik kan helaas nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die zal er niet bij zijn.
"Q"quote:Op donderdag 6 april 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
IK zie wel weer hoe ik iedereen noem. meestal gewoon nicks als ik de namen niet weet.
Daar komt het wel op neer bij jou jaquote:
Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die zal er niet bij zijn.
Veel plezier HeatWavequote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer bij jou ja.
* HeatWave is naar de Paradiso.
Vooruit dan maar.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer bij jou ja.
wrijf het er maar inquote:
quote:
Utrecht heeft toch een rooie buurtquote:
Kom dan morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als dat zo is dan wil ik ook komen *kuch*needsex*kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |